• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : نقدي بر سخنراني 21 تير آقاي دكتر كديور (قسمت آخر)
  • نظرات : 2 خصوصي ، 21 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + عباس 
    آهاي آقايون علما يي که هزار و چهارصد سال از اين راه نون مي خورين وهر محرم که ميشه مي رين بالاي منبر که حيف که امروز عاشورا نيست واينجا کربلا تا با ظلم بجنگيم و شربت شهادت رو بزنيم بالا که مرگ با عزت شرف داره به زندگي با ذلت. لطفا خفه شيد اين روزها کاملا مشخصه که اگه اينجا کربلا بود و امروز عاشورا ,کيا حسيني بودن و کيا يزيدي و کيا مي چپيدن تو خونه هاشون و صداشون بالا نمي اومد. اگه ذره اي آزاده گي تو وجودتون بود ديگه اسم حسين رو هم نمي آوردين
    + يه نفر 

    سلام خسته نباشيد سيد

    سيد اگه بخوام ميتونم يه مرجع تقليد ديگه انتخاب کنم در صورتي که آيت الله بهجت فوت کرده اند ؟ منتظر جوابم .

    خدا نگهدار

    پاسخ

    سلام . حتما بايد بعد از رحلت مرجع قبلي تون به يك مرجع زنده رجوع كنيد و از ايشون تقليد كنيد .

    خدمت جناب آقاي پارسا:

    اتفاقا دلايلي كه نويسنده به اونها استناد كرده تا نتيجه بگيره كه آقاي علي مطهري از دايره ي اصولگرايي خارج هستن خودش بهترين و قوي ترين دلايل هست براي اينكه ثابت كنه كه ايشون يك اصولگراي واقعي هستن.

    دوست من چطور زماني كه آقاي مطهري در دوره ي آقاي خاتمي به ايشون و دولتشون انتقاد ميكرد ضدنظام تبود ولي حالا شدن ضد نظام؟!

    در دوره ي آقاي خاتمي روزنامه ي كيهان واو به واو سخنان و مصاحبه هاي جناب مطهري رو منعكس ميكرد ولي حالا اصلا كيهان هيچ كاري به ايشون نداره!

    اصول گرايي از نوع كيهان!!!

    برادر من مشكل ما اينه كه تو اين سي سال متاسفانه عادت كرديم به تعارفات و رو در وايسي و نميتونيم تحمل كنيم كه كسي بدون تعارف صحبت كنه.

    ايشون جرمشون اينه كه بسيار رك و مستدل و محكم و بدون هيچ رو دروايسي صحبت ميكنن و بدون هيچ حب و بغض دنيوي و سياسي بازي و مصلحت سنجي هاي آبكي يه قضايا نگاه كرده و كاملا منصفانه قضاوت ميكنن.

    ضمن اينكه قاي مطهري هيچ تبليغي شخصا انجام ندادن و اين طرفداران آقاي احمدي نژاد بودن كه اصرار داشتن اسم ايشون رو در كنار رئيس جمهور و در ليست حاميانشون قرار بدن.

    خود آقاي مطهري هم تاكيد كرده بودن كه اهل تعارف و سازش نيستن.

    از انتخابات مجلس زمان زيادي نگذشته!

    بياييد كمي منصف باشيم و اجازه بديم ذهنمون كمي باز بشه.

    التماس دعا...

    پي نوشت: بنده طرفدار مهندس موسوي و اصلاح طلبان نبودم و نيستم و آقاي مطهري و هيچ شخص ديگري هم براي من بت نيست.

    فقط سعي كردم منصفانه قضاوت كنم.

    + حيران2 

    جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه

    چون نديدند حقيقت ره افسانه زدند

    + سلام 

    به نام خدا

    جناب حسن كمابيش با حرفتان موافقم.

    ولي در مورد مثال هايتان كمي اشتباه كرديد.مثلا سيد حسن خميني يا آيت الله جوادي آملي هميشه حضور نداشته اند و اين غيبت اولين غيبت ايشان نيست .و يا مثلا جناب دري نجف آبادي حضور داشتند، شما دقت نفرموده ايد.

    ولي جداي از اين بايد دقيق شد و علت هر يك از اين غيبت ها را نيز شناسايي كرد.آيا اين نيامدن ها از روي دلخوري از مقام معظم رهبري بود يا جناب احمدي نژاد؟يا اصلا دلخوري از به خطر افتادن جايگاه خودشان؟به نظر حقير همه ي غيبت ها را نمي توان به يك علت نسبت داد و در نهايت،نتيجه ي مشتركي از آنها گرفت.

    + حسن 
    با سلام و درود
    در پاسخ به کساني که گفتند ياران ايت الله خامنه اي خالصتر شده اند بايد بگويم که لطفا يک نگاه هم به افراد حاظر بيندازيد : رضا زاده - مايلي کهن مربي سايپا - افشين قطبي يک ايراني خارج نشين مربي تيم ملي- محمد رضا شريفي نيا بازيگر سينما و تلويزيون با سابقه ي .......... - اون مرد تپله که تو سريال رستگاران بازي ميکنه - جهانگير الماسي - . واحدي (مجرب صبح بخير ايران با اون سبيلش) - احمد نجفي (کاراگاه علوي) - سلحشور (سازنده ي يوسف پيامبر)
    اشخاصي که حاضر نبودند : چون اينجا اکثرا مخالف اصلاح طلبها هستند نميگم خاتمي و هاشمي و ... بجاش ميگم که هيچ يک از افراد بيت امام حضور نداشتند . سيد حسن خميني، ناطق نوري . اعضاي سرشناس خبرگان رهبري که حضور نداشتند : ابراهيم اميني، جوادي آملي، واعظ طبسي، رضا استادي، هاشم‌زاده هريسي، حسن روحاني، دري نجف‌آبادي، دستغيب، علي رازيني، طاهري خرم‌آبادي

    من اسمش رو خالص شدن نميگذارم . من اسمش رو تنها شدن ميگذارم .

    ولي خداييش جاي کلاه قرمزي و پسر خاله خالي بود .






    + حيران 

    آقاي پارسا :پيروزي بزرگ اين مراسم از آن جهت است كه در اين مراسم، جمع حاضر ناب‌تر از دوره هاي قبل شده بود، به اين معنا كه كساني كه در اطاعت از ولايت رهبر معظم انقلاب خرده‌ شيشه دارند، در اين مراسم حاضر نشده بودند.

    حضور آقايان مشايي، كردان،رحيمي،ارتقاي موقعيت آيت الله جنتي،در كنار عدم حضور آقايان هاشمي ، ناطق،حسن روحاني ،آيات عظام امامان جمعه شهر مقدس قم ،بيت حضرت امام و.....پيروزي بزرگي است !!!!اما براي چه کساني

    + طهورا 

    سلام

    بنظرم بهتر است بيشتر روي همدليها تاكيد كنيم ، زود قضاوت نكنيم و سريع خودي و غير خودي نكنيم. بدنبال مقصر و مصداق هم نگرديم.

    يقينا آزادي انديشه بمعني يكسان بودن انديشه و گفتار نيست

    شايد خيلي بحث ها و نظرات از جنبه تئوري قضيه متفاوت باشد ولي ازجنبه قلبي و عملي يقينا همگي به 4 اصل اسلام ، انقلاب ، امام و رهبري عزيزمان پايبنديم .

    پس بياييد با هم دوستانه ،همدلانه و مشفقانه سخن بگوييم .

    و مصاديق فرمايشات رهبر عزيزمان را ابتدا در وجود خودمان پياده كنيم و آيينه عيب يابي را ابتدا به سمت خود بگيريم.

    يا علي

    پاسخ

    سلام . نگاه جمع گرايتان را مي ستايم و در ميان نظرات ساير دوستان ديدگاه شما را بيشتر مي پسندم .
    + مهدي 

    بنده هم با نظر آقاي پارسا و دوستشان موافقم

    پيروزي اي به نام خالص شدن رهروان امام، انقلاب و ولايت ...

    حقيقتا بايد همگان بفهمند که ملاک و معيار مقبوليتشان ولايت و التزام آنها به ولايت و نظام اسلامي است نه چيز ديگر

    بيانات در مراسم تنفيذ حكم دهمين دوره رياست جمهورى<\/h3>

    http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=7695

    + پارسا 

    سلام

    در مورد خالي بودن جاي برخي افراد در مراسم تنفيذ دوستي نظري داشت كه چون به نظر بنده بسيار بسيار نزديك بود عيمطلب را برايتان مينويسم

    مراسم باشكوه تنفيذ دومين دوره رياست‌ جمهوري دكتر احمدي‌نژاد برگزار شد و در اين تنفيذ مهم پيروزي بزرگي نيز رقم خورد.
    پيروزي بزرگ اين مراسم از آن جهت است كه در اين مراسم، جمع حاضر ناب‌تر از دوره هاي قبل شده بود، به اين معنا كه كساني كه در اطاعت از ولايت رهبر معظم انقلاب خرده‌ شيشه دارند، در اين مراسم حاضر نشده بودند.
    هاشمي رفسنجاني در همه هشت مراسم تنفيذ رياست جمهوري كه در طول عمر 30 ساله انقلاب اسلامي برگزار شده بود، حضور داشت اما اين اولين بار بود كه وي در مراسم تنفيذ رياست جمهوري حضور نداشت، مراسمي كه اكثر مسئولان عاليرتبه نظام و روساي قوا و عصاره گروه هاي مختلف جامعه اعم از سياسيون و هنرمندان و ورزشكاران در آن حضور داشتند.
    اين بدان معني است كه دوران افول نفوذ بلامنازع هاشمي رفسنجاني آغاز شده و علي‌رغم توقع بيجاي بعضي‌ها، مراسم تنفيذ بدون حضور او نيز برگزار شد و به وضوح عيان شد كه انقلاب راه خود را مي‌رود، چه هاشمي بيايد، چه نيايد!
    پيام عدم حضور خاتمي، موسوي، كروبي، و برخي هم‌پيمانان آنها در اين مراسم نيز اين است كه آنها راه خود در زمينه تبعيت از نظام و رهبري شفاف كرده و ديگر نمي توانند يكي به نعل و يكي به ميخ بكوبند...
    و اينها يك پيروزي بزرگ است؛ پيروزي اي به نام خالص شدن رهروان امام، انقلاب و ولايت ...
    همانطور كه امروز رهبر فرزانه ما فرمودند :

    اين انتخابات برخي خواص را مردود کرد و برخي جوانان هم که با صداقت و سلامت وارد ميدان شده بودند در مواردي اشتباه کردند.

    ايشان با اشاره به علاقه مندان فراوان رئيس جمهور، خاطرنشان کردند: به موازات اين علاقمندان 2 دسته ديگر هستند که بايد مورد توجه و محاسبه قرار گيرند مخالفان عصباني و زخم خورده که در 4 سال آينده به معارضه با دولت ادامه مي دهند و منتقداني که با نظام و رئيس جمهور دشمني ندارند و بايد ديدگاهها و نظرات آنان را مورد توجه قرار داد و من اميدوارم اينگونه عمل شود.

    رهبر انقلاب اسلامي همچنين با تأکيد بر ضرورت کمک و حمايت از کسانيکه در حوادث اخير آسيبهاي جاني، مالي و احياناً آسيب حيثيتي و آبرويي ديده اند افزودند: بايد از آسيب ديدگان حمايت کرد و آسيب زنندگان را هرکسي باشند شناسايي کرد و مورد مؤاخذه قرار داد.

    و ما نيز هم صدا با رهبر عزيزمان خطاب به رئيس جمهور شجاع و سختكوش و هوشمند ميگوييم

    بديهى است كه رأى مردم و تنفيذ اينجانب تا هنگامى است كه ايشان بر اين صراط قويم پايدار باشند.

    + پارسا 
    در اين مراسم رؤساي سه قوه، نمايندگان مجلس، اعضاي مجلس خبرگان، اعضاي هيأت دولت و برخي ديگر از سران لشکري و کشوري حضور داشتند، با اين حال، جاي آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، سيدمحمد خاتمي رييس جمهوري سابق، ميرحسين موسوي و مهدي كروبي رقباي احمدي نژاد در انتخابات اخير و شماري از فعالان و شخصيتهاي برجسته سياسي و اجتماعي در اين مراسم خالي بود.
    پاسخ

    آري خالي بود !
    + پارسا 
    ايشان در فراز مهمي از سخنان خود با اشاره به اين نکته که الان گروه‌هاي سياسي در موضع نسبت به دولت سه دسته اند، فرمودند: گروهي از مخالفان دولتند، گروهي از موافقين و گروهي هم از منتقدين، که دولت بايد از منتقدين استقبال كند و آنها را به حساب بياورد.

    ايشان همچنين فرمودند: دولت بايد به كساني كه در حوادث اخير آسيب ‌ديده‌اند، رسيدگي كرده و مشکلات آنها را برطرف
    نمايد.

    آيت الله خامنه اي در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به اينکه اسلاميت و جمهوريت در نظام اسلامي دو عنصر جدا نيستند و جمهوريت آن در دل اسلاميت قرار دارد
    + پارسا 

    امروز در مراسم تنفيذ رئيس جمهور ، آقا صريحا عنوان كردند كه در جريانات اخير برخي خواص مردود شدند . مراقب باشيم كه خداي نكرده در زمره مردودين نباشيم

    پاسخ

    البته بايد مراقب بود كه جزء مردودين نبود اما فراموش نكنيد كه مقام معظم رهبري ملاك مردوديت را در همين فرمايشات عدم تمكين به قانون دانستند . اكنون نوبت آن است كه چشم باز كنيم و هوشيارانه معني حقيقي قانون و قانون گرايي و حراست از قانون را جستجو كنيم و مردودين را با همان معيار و در تمام موارد بسنجيم .
    + پارسا 

    خدمت آقا محسن كه نامه آقاي علي مطهري را لينك كردند

    به قلم محمد جواد .الف :علي مطهري فرزند شهيد مطهري بزرگ اين روزها به شدت شيوه انتقاد از احمدي نژاد وکلا نظام را در پيش گرفته وي که در دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي توانست از ليست اصولگرايان راي بياورد امروزه منتقدترين نماينده از دولت اصولگرا شده است! نکته جالب اين است که وي در پوستر هاي تبليغاتي خود در تبليغات هشتمين دوره مجلس عکسهاي خود با احمدي نژاد را به طور گسترده پخش ميکرد و روي آنها نوشته شده بود :يار احمدي نژاد!!!!!

    و اما در جديد ترين اظهار نظر خود در نامه اي سراسر توهين آميز به آيت الله جنتي رئيس شوراي نگهبان و امام جمعه موقت تهران اورده است:استدلال هاي شما شبيه به معاويه است و.....

    حال سئوال اين است آقاي مطهري شما اين وسط چه کاره هستيد؟؟

    http://www.nahalnews.com/f__news.php?id=12751

    پاسخ

    جناب پارسا آقاي مطهري وكيل مردم در مجلس ، فردي از جامعه نخبگان ، متفكري اصولگرا و شهروندي از شهروندان جمهوري اسلامي است . آيا همين براي اثبات حق اظهار نظر كافي نيست ؟
    + سلام 

    سلام.چرا جواب اين رد پاهاي مهرباني را نمي دهيد؟

    حداقل بگوييد با كداميك موافقيد و با كداميك مخالف؟

    پاسخ

    سلام . با همين مطلب كه بايد به همه پيامها چواب بدهم چندان موافق نيستم .
       1   2      >