• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : ولايت چيست ؟ ولايت پذيري كدام است ؟ (قسمت اول )
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + من 

    تسليت ميگم شهادت آقاي گودرزي رو...

    با اوليا محشور بشن....

    پاسخ

    سلام . لطف داريد . انشاء الله .
    + محسن 

    آقاي نظام مقدس اين لينك رو مطالعه كنين:

    http://alef.ir/1388/content/view/56152

    پاسخ

    محسن جان سلام . از خبر رساني ات بي نهايت ممنونم .

    سلام عليكم

    ولادت با سعادت امام رضا عليه السلام را خدمت شما تبريك ميگم. بعد از مدتها فرصت پيدا كردم به وبلاگتون سر بزنم و از مطالبتون استفاده كنم.

    التماس دعا

    پاسخ

    و عليكم السلام . چشم ما روشن . خوش آمديد .

    سلام استاد.

    ولادت امام هشتم شيعيان رو به شما و تمامي دوستداران آن حضرت تبريك عرض مي كنم.

    بدون تعارف بايد بگم كه وقتي مطلب جديدتون رو خوندم با خودم گفتم حاج آقا خدا پدرتون رو بيامرزه ، كارتون درسته ، الحق والانصاف عدم وجود افراط و تفريط در روش و منش شما، درس بزرگي براي بنده ي حقير بوده (البته اگه لياقت شاگردي داشته باشم)،حجم اين مقاله هم با توجه به در نظر گرفتن مخاطبان كم ظرفيتي همچون بنده ي حقير بسيار مناسب و قابل حضم بوده و با ذكاوتي كه داريد، براي كمتر كسي جايي جهت ايراد اتهامات گذاشته ايد.

    (حضرت مولانا: هر كسي از ظن خود شد يار من)تشكر مي كنم كه اين را هم در نظر گرفته ايد.

    به شدت منتظر ادامه ي اين بحث هستم.

    موفق و پيروز باشيد.

    پاسخ

    محمد عزيزم سلام . اميدوارم خداي بزرگ به من كمك كند تا بدون اين كه فكر و سليقه خودم را به مطالعات و نوشته هايم تحميل كنم اين سلسله مقالات را به پايان ببرم . سلسله مقالاتي كه اميدوارم هم براي خودم راه را روشن كند و هم براي دوستان عزيز و مخاطبان منصف و عاقلم . شما هم دعا كن كه اين توفيق نصيبم شود .
    + نظام مقدس 
    سلام حاج آقا

    چند وقتي بود که بهتون سر نزده بودم از شنيدن خبر شهادت اقاي گودرزي متاثر شدم و بهتون تسليت ميگم.

    حتما خبر ايستادگي و انتقاد يک دانشجوي نخبه و المپيادي به نام محمود وحيد نيا را در مقابل معظم له شنيده ايد ...

    الان سر به نيست شده و معلوم نيست کجاست .

    يکبار يادمه بهتون گفتم دانشگاه و دانشجو کجاست و حوزه و اخوند کجاست ؟
    شما هم اين مثال من را با اراذل و اوباش قياس کرديد .

    يادمه يکبار بهتان گفتم کساني که ادعاي ازادگي و حسيني بودن ميکنند الان با سکوتشان در جبهه ي يزيديان هستند . واقعا خوشحالم که يک جوان دانشجو و دانشگاهي و به معني واقعي کلمه ازاده و حسيني وار در برابر ظلم اينگونه ايستاده است و برگ زرين و افتخار ديگري را براي دانشجويان رقم زده است اما ...با عرض شرمندگي اف بر حوزوياني که با سکوتشان در جبهه ي يزيديان هستند
    پاسخ

    سلام . از همدرديتون ممنونم . خبر انتقاد آن دانشجو را خواندم اما خبر ناپديد شدنش را از آن دسته شايعاتي مي دونم كه خنده دار است . کساني که با آنها مخالفيد اگر به قول شما ظالم هم باشند بي عقل نيستند که اعتراض کسي را از رسانه هاي رسميشان منتشر کنند بعد همان آدم را ناپديد کنند . کمي هم عاقلانه حرف بزنيد ضرر ندارد . درباره اين شايعه خيلي عجله به خرج ندهيد ، پشيمان نخواهيد شد .درباره آن كه شما را با اراذل و اوباش قياس كرده باشم چيزي به خاطر ندارم كاش با دادن لينك نظرتون ، اون قياس رو به من و ساير خوانندگان ياد آوري مي كرديد . در خصوص تقسيم به جبهه يزيديان و حسينيان هم فكر نمي كنم تشخيص شما حجت باشه . البته شما هر طور كه مي خواهيد مي توانيد فكر كنيد و به هر كس كه خواستيد تف و اف كنيد اما يقينا چنين نيست كه به صرف ادعاي شما گروهي حسيني و گروهي يزيدي بشوند .اگر به ادعا باشد که خود يزيد هم حاضر نيست خود را يزيدي بداند و به همين خاطر همه را گردن عبيد الله مي اندازد . يزيديان و حسينيان را بايد از علائمشان شناخت . در بسياري از مدعياني كه سنگشان را به سينه مي زنيد هيچ علامتي از حسيني بودن سراغ ندارم همانطور كه در برخي از مخالفينتان هم از حسيني بودن علامتي نمي بينم . حسينيان نه اهل ظلم کردنند و نه اهل ظلم پذيرفتن اما برخي از آنان که به حسيني بودنشان شعار مي دهيد بر فرض که مظلوم باشند ظالم هم هستند . کاش مي ديديد که چگونه از شهادت مظلومانه شهداي اتفاق تروريستي سيستان و بلوچستان اظهار شادي مي کردند و به زخم دل بازماندگانشان نمک مي زدند . کاري که حتي امريکا هم نکرد . چه کسي از آنان که يزيديشان مي خوانيد از شکنجه هاي کهريزک ، حمله به کوي دانشگاه يا کشته شدن امثال مرحومه ندا ، اظهار شادماني کرد ؟ آيا رهبري معظم انقلاب علنا نفرمود که اين اتفاقات دل ايشان را خون مي کند خصوصا وقتي به نام ولايت انجام مي شود ؟ اينها را نشنيديد يا نمي خواهيد بشنويد ؟ انصاف داشته باشيد ! البته به دنبال علائم يزيدي بودن نيستم چون همين كه علامت حسيني بودن ندارند براي عدم دلبستگي به آنها كافي است .
    + محسن 

    سلام

    عيدتون مبارك...

    بي صبرانه منتظر ادامه ي اين بحث هستم.

    حاجاقا من توفيق نداشتم از نزديك زيارتتون كنم ولي خيلي مهرتون به دلم افتاده...

    كاش ميدونستم چه روزهايي معمولا تهران هستين كه برسم خدمتتون.

    به خدا تنبل نيستم براي اومدن به قم ولي خيلي گرفتارم.

    يكبار هم اين اواخر اومدم به قم كه خيلي كوتاه بود و بدون برنامه ي قبلي.

    التماش دعا...

    پاسخ

    محسن جان سلام . لطف داري . محتاج دعاي شما هستم .