• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : عاشوراي 88 پايان عمر فتنه انگيزان .
  • نظرات : 1 خصوصي ، 25 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + نظام مقدس 
    ببخشيد من قرار بود ديگه نباشم . فقط چند جمله :
    عاقبت سياسي شدن دين از اين بهتر نيست . نفي نظام سياسي نياز به نفي دين دارد .
    خوشحالم که تمام تئوري ها و حرفهايي که طي اين مدت زدم داره يکي يکي به بار ميشينه و درستي اش معلوم ميشه و همچنين فهميديم جامعه شناسي من بهتر ازحاج اقا است .
    حاج اقا سازمان يافته اونهايي هستند که پرچمهاي همرنگ دستشون ميگيرند .
    يزيدي اون کسي هست که روز عاشورا شيعيان رو ميکشه .
    اگر به انها اجازهي تظاهرات مسالمت اميز ميدادند نه کسي کشته ميشد و نه به چيزي توهين ميشد ولي شخص ولي فقيه فکر کرده با ول کردن سگان ضد شورش و مزد بگيران بسيج ميتونه جريانات اجتماعي رو مهار کنه ولي خدا مکر اونها رو به خودشون برگردوند و از امروز کشور وارد فاز جديدي از بحران شده .
    تو هنوز نميخواهي بفهمي که امثال موسوي و کروبي اين وسط هيچ کار ههستند ؟ اين جريان از خرداد 76 شروع شد . اين جريان از 18 تير 78 شروع شد . اين جريان از زمان مشروطه خواهي ريشه ميگيره . الان بعد از 16 اذر موسوي کاملا ساکته و هيچ بياينيه اي نداده و هيچ فراخواني براي عاشورا نداده بود و باز هم شما تقصير رو به گردن ايشون مياندازيد . واقعا که جامعه شناسيتون ضعيفه . ميبينم که توهم توطئه همچنان در افکار شما وجود داره من از شما ميپرسم که چطوره که چند تا کانال ماهواره اي و چند فراخوان اينترنتي نظام را تا مرز سقوط پيش ميبرد ولي از همه ي دستگاه هاي امنيت و اطلاعاتي و ابزارهاي سرکوب و بگير و ببندهاي اين چند ماهه و از سيماي کاريزماتيک رهبر و حتي از اتش زدن عکس خميني و قرباني کردن تمام عقبه ي ايدئولوژيک و ابزارها ي متنوع نظام مقدس کاري برنمياد ؟ ايا بغير از اينه که اين جريان ريشه هاي عميق اجتماعي و سياسي و فرهنگي و تاريخي داره ؟ ايا غير از اينه که بناي جمهوري اسلامي روي اب بنا شده ؟
    اون دسته اي که شما بهشون ميگيد غضنفرهاي سياسي و اونها رو در پديد اومدن چنين شرايطي مقصر ميدونيد يک نکته ي جالب دارند و اون اينه که همگي تحت نظارت مقام عظما هستند و همگي خطي مشي کلي شان را از اين اقا ميگيرند . تا کي چشم رو روي حقيقت ميبنديد ؟ من بطور جد در اين مورد به وجدان شما تلنگر ميزنم و شما را رسما دعوت به قبول واقعيت و حقيقت ميکنم . ان تعداد اندک را که ازشان نام ميبريد قسمت مهمي از جامعه ي ايران هستند و اتفاقا در اين 6 ماه نشان داده اند که قادرند نظام را تا يک قدمي سقوط ببرند . هيچ جمعيت اندک و بي ريشه اي قادر به انجام چنين کاري نيست و اتفاقا انچه به گواه دوربينها اندک است تجمعات فرمايشي حکومت است . مراسم تشييع منتظري را ديديد ؟ اميدوارم پيامش را درک کرده باشيد . اگر وجدان داريد چرا نسبت به بي حرمتي که بسيجيان به بيت امام کردند هيچ حرفي نميزنيد ؟ چگونه جواب خدا را ميدهيد ؟ ايا هدف شما حمايت از حق است ؟ مطمئن باش اگر جبهه ي اولي که شما ميگيد غلبه داشت اين مسائل پيش نمي امد و اين بقول شما جريان فتنه و به عقيده ي ما جنبش مدني مردم ايران تا اينجا پيش نميامد . گزارشهايي دريافت ميشود که حکومتيان باز هم ديروز و امروز با مردم درگير شده اند و در پي شلوغ کردن و شل کردن قلاده ي حقوق بگيران هستند . بايد بدانند اين عملشان باعث هرج و مرج خواهد شد و جنبش ازاديخواهانه ي مردم ايران را پيش خواهد برد .
    پاسخ

    نظام جان ، عجله نكن . خيلي هم شلوغ نكن .

    سلام استاد

    مثل هميشه از مطلبتون استفاده كردم و با شما موافقم.

    خطاب به كساني كه دائما دم از مظلوميت سبزپوشان اهانت كننده ميزنند و به آنها حق ميدهند مي گويم كه برادر و خواهر من! چشم حق را باز كنيد! چرا جاي دوري مي رويد؟! ما كه در مريخ نيستيم دور و برمان را نبينيم! حكومت مگر بيكار است كه خودش بيايد به عزاداران حسيني حمله كند و آنها را سنگباران كند و تيشه به ريشه ي خودش بزند و آشوب برپا كند؟ آخه كمي انصاف داشته باشيد. روز قيامتي هست كه بايد جواب اين تهمت ها را بدهيد!

    يكي از آشناهاي خود ما روز عاشورا توسط همين اغتشاشگران مورد ضرب و شتم قرار گرفت و جرمش فقط اين بود كه در مجلس عزاي امام حسين عليه السلام شركت كرده بود. بنده خدا ميگفت اينهايي كه ما را ميزدند آدم هاي حرفه اي بودند و معلوم بود معترضين معمولي نيستند.

    تو رو خدا بيدار بشيد. اينها منافقيني هستند كه فهميده اند از كجا به اين نظام اسلامي ضربه بزنند. اينها اعتقادات ما را هدف گرفته اند و با ايجاد تفرقه بين ما ميخواند به اهداف شوم خودشون برسند.

    در وبلاگم گفتم اينجا هم ميگم خواص جامعه ديگه نبايد سكوت كنند. بايد اعلام موضع كنند و خودشون را از اين منافقين كوردل جدا كنند وگرنه ميشند جزو خواص اهل باطل كه آب به آسياب دشمن مي ريزند و تيشه به ريشه ي اعتقادات ما ميزنند.

    شما رو به فاطمه ي زهرا قسم ميدم قدري تأمّل كنيد! آيا حق با اونهاييه كه دشمن داره تشويقشون ميكنه و از كارهاشون شاد ميشه؟! آيا ميخواهيد به سرنوشتي همچون عراق و افغانستان دچار بشيم؟!

    خانم نيلوفر! من نويسنده ي اين وبلاگ را خيلي خوب ميشناسم و از اساتيد برجسته اي هستند كه شأنشون خيلي بالاتر از توهين شماست. استاد مخبر مثل برخي وبلاگ نويسان نيستند كه از روي احساسات جو گرفته باشند و روي هوا چيزي بنويسند. نوشته هاي ايشون هميشه از سر منطق و انصاف بوده. هر چند در بعضي موارد با ايشون هم عقيده نبوده ام ولي هميشه به ديدگاهشون احترام گذاشتم چون هميشه منطقي صحبت ميكنند و احترام ديدگاه هاي مختلف را نيز نگه ميدارند.

    به هر حال اميدوارم در اين بازار داغ تهمت زدن هاي خودي ها به همديگه ما مواظب باشيم كه آخرتمون را خراب نكنيم و حرمت شكني نكنيم.

    كلام آخر نيز با استاد بزرگوارم جناب مخبر :

    استاد خدا را شاهد ميگيرم كه در همين فضاي مجازي نت ، از شما درس هايي ياد گرفتم كه در هيچ كلاسي بهم ياد ندادند. انشاء الله خير دنيا و آخرت نصيبتون بشه.

    التماس دعا

    پاسخ

    خواهرم سلام . از لطفتان و حمايتتان ممنونم .
    + حسين 
    والا من نميدونم شما چي ميگيد . تا اينجا که حاکميت نشان داده از جامعه شناسي ضعيفي برخورداره . در ثاني اون افراد به هيچ وجه در اقليت نيستند و در اکثر شهر ها از جمله اصفهان و شيراز و تبريز و بابل و مشهد و اراک و چند شهر ديگر روز عاشورا صحنه ي در گيري بود . ثالثا اگر اينها در اقليت بودند شهر تهران را تا يک قديمي فتح کامل نميتوانستند پيش ببرند از ميدان هفت تير تا امام حسين و ميدان انقلاب و بلوار کشاورز و ميدان وليعصر و خيابان وليعصر و تا خيابانهاي شادمان و استاد معين دست اين بقول شما اغتشاشگران بود . مگر تهران چند خيابان و ميدان اصلي ديگر دارد ؟ اگر از شادمان و استاد معين جلوتر اومده بودند و به ميدون ازادي رسيده بودند ديگه در دست گرفتن بقيه تهران براشون کاري نداشت . شما هنوز در توهم توطئه هستيد و نميخواهيد باور کنيد که جمعيت قابل توجهي ائم از دانشگاهيان بطور کامل و بقيه ي اقشار جامعه دلبستگي انچناني به اسلام و نظام و انقلاب ندارند و اين بخاطر عملکرد سراسر توام با ريا و دروغ حاکميت طي اين سي سال بوده است . انها 22 بهمن هم خواهند امد براي ان زمان چه فکري کرده ايد ؟
    پاسخ

    دوست من . كمي صبر كن تا معلومت شود كه از پولهاي خورد فقط سر و صدا بلند مي شود و هر قدر هم پر تعداد باشند بي ارزش اند .
    + نيلوفر 

    با ايراني موافقم تا آخر

    آقاي محترم منظورتو ن از حركت خودجوش مردمي نبود دقيقا چيه؟

    مردمو شما چي تعريف ميكنيد؟

    دكور صحنه؟ يا خودمو خودمو خودمو و همپالكيام

    به هرحال سخت آموزنده وتخيلي مي نويسيد موفق باشيد

    پاسخ

    مردم يعني مردم . يعني من و يعني تو و يعني ما . اما اين كه خود جوش نبود چيز پيچيده اي نيست . تشويقها و برنامه ريزي ها و تحريكهاي دو روز قبل رسانه هاي آمريكايي ، انگليسي و ... را مرور كن تا معلومت شود . البته اگر اهل انصاف باشي .
    + محمد محموديان 

    سلام استاد

    با عرض تسليت عذاي حسيني به پيشگاه امام عصر(ع) و تمامي شيعيان حضرتش، حتك حرمت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسين را توسط عده اندكي از فريب خوردگان محكوم ميكنيم.

    در اولين نگاه به نوشته ي جديدتون اندكي متعجب شدم ولي با خوندن كامل متن ديدم كه با توجه به ترازوي جديدي كه مورد استفاده قرار داده ايد تحليل درستي داشته ايد ولي اين موضع گيري مي تونه مواضع قبليتون رو تحت شعاع قرار بده.

    در اين كه احانت عده ي اندكي به ساحت مقدس امام حسين به شدت امري محكوم است، شكي نيست، ولي اين كه ما بخواهيم كل معترضين را در اين صف اندك قرار دهيم شديدا منطبق بر منطق صفر و يك بوده و همان است كه صدا و سيماي ما(ننگ ما) مي خواهد و دقيقا امريست كه در اين چند روزه افراطيون و به قول شما غضنفر هاي سياسي در پيش گرفته اند.

    با شناختي كه از شما دارم بعيد مي دانم بخواهيد جهت مقابله با عده ي اندكي فرصت طلب نابخرد كه خود گور خود را كنده اند با افراطيون اينوري همسو شده و كل معترضين را زير سوال ببريد.

    يا حق

    پاسخ

    سلام . قطعا نوشته را با دقت مطالعه نفرموديد وگر نه آنجا تصريح كرده ام كه حساب منتقدين و معترضين وفادار به اسلام ،‌انقلاب ،‌امام و ولايت فقيه از اين گروه سراسر نفاق و دروغ جداست . موضوع ترازوي جديد را هم متوجه نمي شوم . ضمنا اگر شما محمد آقاي محموديان خودمان هستيد چرا بر خلاف رويه معمولتان پيامتان فاقد امضاي الكترونيك است ؟
    + احمد 
    لطفا سري به همان لينك روزنامه كيهان بزنيد و ببينيد كه حسين شريعتمداري و البته نماينده ولي فقيه در سر مقاله ي (مهوعش) چه خزعبلاتي بافته و موسوي را فرزند يزيد خوانده و رهبرتان را حسين زمان(همان پوستين وارونه اي كه پيامبر وعيدش را داده بود). شايد كمي به ريشه اعتراضات پي ببريد.
    پاسخ

    آقاي حسين شريعتمداري براي من نه حجت علمي است و نه حجت عملي . مسئوليت گفته هايش هم با خودشان است . بنده هم نسبت به ايشان و بسياري از مواضعشان معترضم .
    + احمد 
    سلام:
    نا اميد شدم ، بكلي نا اميد شدم
    حاج آقا ، از شما بعيد است. اقلا به توصيه رهبرتان عمل نموده كمي بصيرت به خرج دهيد.
    ميبينم كه شما هم به راحتي فريب تلويزيون و پروژه دستگاههاي امنيتي و حكومتي شده ايد.
    شما كه ابن الدليل هستيد. (البته بنده مشكلات صنفي شما را درك ميكنم ولي نمي توان دم از حسين زد و هيهات من الذله را فراموش كرد.).
    همانطور كه بنده كشته شدن خواهر زاده موسوي را نمي توانم كار حكومت بدانم چون هيچ آدم بي عقلي هم چنين كار ضايعي كه فقط به ضرر خودش باشد و بهانه به دست طرف مقابل بدهد ، انجام نميدهد (و معتقدم كار مجاهدين خلق است) از شما هم انتظار است كمي ذكاوت به خرج دهيد و ببينيد كه مثلا كدام احمقي نمي داند حمله به نمازگزاران در ظهر عاشورا هيچ امتيازي برايش ندارد و او را مطرود جامعه ايراني نميكند؟ اين كار فقط كار نيروهاي خود حكومت است، پروژه كارناوال عاشوراي 76 را كه ميدانيد؟
    2- به نظر بنده هيچ كدام از دشمنان اسلام و امام حسين در طول تاريخ نتوانسته اند مانند حكومت فعلي ايران امام حسين را خلع سلاح كنند! عزيز من: حسين بر ضد حكومت قيام كرد و آنكه در حكومت بود يزيد بود . كدام منطق ميگويد در روز عاشورا نبايد بر ضد حكومتي فاسد مبارزه كرد ، اتفاقا اصلا اين روز روز تظاهرات بر عليه حكومتهاي به ظاهر اسلامي و در باطن ضد انساني است.
    3- ظاهر شما هم تنها كانال ارتباطي تان تلويزيون ايران است. يه كم تحقيق كنيد تا بفهميد چه جمعيتي در روز عاشورا معترض بوده اند و اصولا هيچ توهيني به مقدسات و عاشورا و امام حسين نشده است.آخر آتش زدن موتور بسيجيان خودسر كجاش توهين به امام حسين است ، مگر اينكه شما هم مثل حسين شريعتمداري آنها را «موتورهاي پارك شده عزاداران بدانيد»http://www.kayhannews.ir/881008/2.htm#other200
    4- اگر به معترضين اجازه اجتماع مسالمت آميز داده ميشد آنوقت آنها مجبور به استفاده از فرصت روز عاشورا براي حضور در خيابان نميشدند.
    5- ظاهرا شما هم مثل ديگر مدافعان حكومت عاشقانه به حكومت نگاه ميكنيد و مصداق «حب الشيء يعمي و يصم » شده ايد. وگرنه حمله بسيجيان و مدعيان ولايت به حسينه جماران و شكستن شيشه هاي آن و برهم زدن روضه امام حسين كه توسط خاتمي ايراد ميشد را هم محكوم ميفرموديد و آن را نيز مصداق توهين به امام حسين ميناميديد. مگر اينكه حكم بفرماييد اصولا مجلسي كه خاتمي در آن باشد قداست ندارد و برهم زدنش مباح بلكه واجب است.
    6- حاج آقا واقعا دارم نا اميد ميشوم . بنده احساس ميكردم كه جنابعالي فردي منطقي و «ابن الدليل» باشيد و فاصله ي فكري معنا داري از عوام داشته باشيد اما افسوس ، افسوس كه با نوشته هاي احساسي و سرشار از عوام زدگي و بازي خوردگي و ملهم از جريان فكر ساز حكومتي و خالي از منطق و استدلال نا اميدمان كرديد.
    7- شما كه به درستي فرموده ايد « رفتارهاي احمقانه اي که در تاسوعا و عاشوراي امسال اتفاق افتاد » چرا باخود فكر نمي كنيد كه هيچ احمقي هم چنين كار بچه گانه اي نميكند؟ چرا شما كه براي همه چيز تئوري توطئه ميبافيد و آنرا به آمريكا و اسرائيل ميدوزيد ، اين واقعه را توطئه نمي دانيد؟
    8- بنده در كامنت قبلي ام در مورد پاره شدن عكس ايت الله خميني تقريبا ده روز پيش ، پيش بيني كردم كه دستگاههاي امنيتي حتي اقدام به آتش زدن قران و انتساب آن به معترضين خواهند كرد و ميبينيد كه اين كار در روز عاشورا انجام شد و خبرگزاري هاي دولتي هم آنرا مخابره كردند!http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810060264
    9- البته بنده از شما انتضاري ندارم وقتي كه استاد محترمتان حضرت آيت الله جوادي ميفرمايند«عزاداري ها را سياسي نكنيد!» واقعا كه اين هم از عجايب روزگار و البته از مضرات بيشمار حكومتي شدن دين است كه كساني كه تا وقتي كه در حكومت نبودند ميگفتند«اسلام تمامش سياست است» و خود از روز عاشورا و تاسوعا بارها براي اهداف سياسي استفاده نموده اند. اين سياسي ترين حادثه اسلام را پس در اختيار گرفتن حكومت «غير سياسي» بخواهند.
    10- اگر اشتباه نكنم شما در جايي فرموده ايد كه يك«شك گراي منطقي» هستيد. اما با نوشته هاي اخيرتان نمي خواند.
    11- حاج آقا لطفا كمي بصيرت.
    پاسخ

    سلام . بنده هم از شما نا اميد شدم . آيا رقصيدن ها و سوت و كف زدن ها و شكستن حرمت ماه حرام را نديديد؟ يا نمي خواهيد ببينيد ؟ آيا چنين حركاتي را مصداق حرمت شكني نمي دانيد ؟ آيا در منطق شما فقط بايد ناسزاي لساني گفته شود تا معني حرمت شكني پيدا كند ؟ از شما اين انتظار را داشتم كه ميان اطلاق مفهوم سياست بر سياست بازي و تخاصم هاي جناحي با مطلق انديشه سياسي تفاوت قائل شويد اما افسوس كه گويا انتظار به جايي نبود . اما اينكه عادت كرده ايد هر حركت ناشايستي را كه توسط افراطيون ضد انقلاب منتسب به جنبش سبز انجام مي شود به حاكميت منتسب كنيد هم ، همانند عادت برخي مخالفينتان است كه هر حركتي را به دشمنان خارجي منتسب مي كنند . شما هم در همان دامي افتاده ايد كه آنها افتاده اند . بله تحقيقا فرافكني آسان ترين راه است . گيرم كه بر فرض محال اصل چنين حركتهايي توسط برخي عناصر دولتي و امنيتي انجام شده باشد آيا مي شود منكر وجود عقبه فكري آن و زمينه هاي باور پذيري چنين حركتهايي در بخشي از منتسبين به جنبش سبز شد ؟ احمد آقاي عزيز توصيه يازدهم را ارج مي نهم و متقابلا همان توصيه را به شما دارم .
    + ايراني 
    شاهنامه آخرش خوش است. چيزي تا پايان ديکتاتوري نعلين باقي نمانده و مطمئن باشيد ايران به دست هر کسي بيفتد، از دست آيت الله هاي ميليونر، کاسبهاي دين و انسان نماهاي انسانيت فروش خارج خواهد شد. حالا شما و امثال شما بنشينيد و هر حرکت مخالف نظرات ارتجاعي خود را احمقانه، آشوب و توهين به مقدسات تلقي کنيد. البته که از شما عمامه به سر ها هم بيش از اين انتظاري نمي رود، چه شما، چه منتظري، چه خاتمي و يا کروبي و امثالهم.
    + مصطفي داننده 

    سلام نام اوست

    افتخاري بزرگ تر بود كه نصيب من شد هم نشيني با شما . اتفاقا الان در سايت اسرا به دنبال كتاب مورد نظر ميگشتم كه به بركت اين اينترنت دودي ما صفحه خريد كتاب باز نشد و احتمالا فردا بايد دست به دامن كافي نت بشم .

    واقعا اتفاقات اين روزها ايران عزيز ما خارج از تحليل و خارج از عقلانيت است . حركت هاي غلط سبز ها . حركات صدا و سيما . سخنراني ها در محرم و البته مداحي ها و....

    نمي دانم چه ميخواهم بگويم دهانم در زبان باز بسته است . حال اين روزهاي ماست .

     <      1   2