• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : اين وحدت را قدر بدانيم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 16 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + نظام مقدس 
    جمعيت امروز خوب بود . دين بهر حال در فرهنگ مردم وجود دارد . هر چند به قدر سابق نيست و روز به روز در حال کمرنگ شدن است اما بهر حال وجود دارد . ولي من ربط کف و سوت روز عاشورا با حمايت از خامنه اي رو نميفهمم مردم به دين علاقه دارند و اين وسط چرا نظام ميخواهد کلاهي براي خودش بدوزد من نميدانم / من به شخصه معتقد به حذف دين از زندگي مردم نيستم . من معتقد به حذف دين از صحنه ي سياست هستم و معتقد به يک نظام دموکرات و سکولار و ازاد هستم همچنين خواهان داشتن چنين جامعه اي که در ان مسلمان و غير مسلمان به راحتي زندگي کنند نه ان چيزي که الان شاهدش هستيم که منتقد رو به مسلخ ميبرند . در ضمن به يک نکته توجه کنيد که اگر 100 نفر مخالف نظام به خيابان بيايند براي دوام چنين نظامي بسيار خطرناک است و اگر در برابر اين صد نفر مخالف يک ميليون نفر موافق به خيابان بيايند چندان سودي براي حاکميت ندارد .
    فيلمي از توزيع غذا ميان فقرا و گرسنگان حامي ابا عبدالله که امروز به راهپيمايي امده بودند .
    http://www.youtube.com/watch?v=h4Levw3LZOg
    فيلمي از توزيع کيک و سانديس ميان عاشقان ولايت و نوکران ابا عبدالله :
    http://www.youtube.com/watch?v=74AosQtvzDk&feature=player_embedded
    امروز بسيجي ها به دانشگاه ازاد مشهد يورش بده و با چاقو و قمه به دانشجويان حمله کرده و حد اقل 2 نفر را کشتند . حاج اقا بسيج تحت فرمان چه کسي است ؟
    چرا جمعيتي که امروز براي دفاع از بقول شما عاشورا امده بودند روز بعد از انتخابات و بعد از راهپيمايي سبزها نيامدند ؟ غير از اينه که نظام در حال سوء استفاده از احساسات مردمي است ؟ به راستي که موضع ضد دين جنبش سبز موضع صحيحي است . با فرو ريختن وجهه ي ديني اين نظام ديگر چيزي برايش باقي نميماند و بيچاره ان مردمي که دينشان را با سادگي خرج حکومت ظلم ميکنند . جنبش سبز در روز عاشورا کار خودش رو کرد و به بهترين وجه هم اين کار رو کرد ديگه بقيه ي نظام بعدش هر کاري کنند زياد اهميتي نداره 7 ماه است هر کاري که دوست دارند ميکنند ولي نتيجه ي دلخواه نميگيرند . بيست و دوم بهمن دوباره تلافي ميکنيم
    پاسخ

    آخه چي بگم ؟ كسي كه خودشو به خواب زده را كه نمي شه با صدا كردن بلند كرد . باشه انشاء الله 22 بهمن .
     <      1   2