• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : آقاي محتشمي ،‏ مراقب باشيد
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اساسا اين آقاي محتشمي و کميته صيانت از آرا برنامه ريزي براي تحريک مردم براي دوران پسا انتخابات بود.فكر كنم با مشاهده ي سرپيچي اهانت آميز اين ها از اصل ولايت فقيه چهره مرموز اين جريان كاملا روشن شده باشد.جرياني كه از همون ابتداي انقلاب تفرقه انگيز بود و هميشه به بهانه هاي مختلف ....بر طبل تفرقه و تكه تكه كردن ملت مي كوبيد.شما تاريخ انقلاب رو اگه مرور كنيد هميشه اين آقايون درگيري ايجاد كردن.

    هوالعليم

    سلام سيد جان؛

    جسارتا حقير شما رو لينكتون كردم.

    ممنون ميشم كه شما هم چنين بفرمائيد.

    عزت مستدام

    پاسخ

    به نام خدا و با سلام . دوست بزرگوار ضمن تشكر از لطفي كه فرموديد امرتان اطاعت مي شود . در پناه حق.

    سلام عليكم استاد

    ان شاءالله

    مردم نيازمند اين هستند و دشمن اين را نمي خواهد .

    زندگي مردم مختل شده ، اين را نمي فهمند ؟

    اگر خانواده اي لنگ خرج روزانه اش باشد چي ؟

    شكم هاي سير از مردم خبر دارند ؟

    اين حرفو به هردو طرف ميگم ، بفكر مردم باشيد .

    پاسخ

    سلام عليكم . آنچه دشمن مي خواهد نابودي دين ماست . شايد اگر بر ما مسلط شود يا ما را به بردگي بگيرد ظاهر دنياي ما را هم آباد كند اما حيثيت ، غيرت ، شرافت و دينمان ارا به تاراج ميبرد . اگر ما نيروهاي داخلي به جاي خودي و بيگانه شمردن يكديگر بپذيريم كه جامعه ما و قشر فراوان ولي متوسط و متوسط رو به پائين جامعه ما در مشكلات اقتصادي چنان دست و پا مي زند كه براي برخي از آنها آرام آرام زندگي غير ممكن مي شود آنوقت كمي معقول تر عمل كنيم .

    سلام عليكم

    اول ان شاءالله ...

    در ثاني روشن ، گويا ووو بود و راهنما طبق سابق .

    ممنون اجرتان با خدا

    پاسخ

    و عليكم السلام برادر بزرگوار و پر محبتم . همواره لطفتان شامل حال حقير بوده و اميد است خداوند دل مهربانتان را از انوار فيضش سيراب فرمايد .
    + محسن 

    بازم سلام

    اين كامنت رو عمومي نكنين.

    من خيلي وقته يهني دقيقا 5سال ميشه كه متاسفانه قم نيومدم با اينكه زادگاهم قم هستش و تا 3-4 سالگي قم بودم اگر چه كه اصالتا قمي نيستم.

    تيرماه ميخوام بيام قم.

    خيلي دوست دارم اگه امكانش باشه شمارو از نزديك ببينم. امكانش هست؟

    خيلي هم دوست دارم كه حضرت آيت الله جوادي آملي رو هم از نزديك زيارت كنم.

    پاسخ

    برادر عزيزم سلام . انشاء الله خداوند به كرامت بي بي كرامت زيارت را برايتان مقدر بفرمايد . اما حضرت استاد در تاريخي كه مي خواهيد تشريف بياوريد در قم تشريف نخواهند داشت و انشاء الله در پايان تابستان بازخواهند گشت . اين كمترين هم در خدمت خواهد بود فقط كافيست دو روز قبل از تشريف آوردنتان از همين طريق با اينجانب هماهنگ بفرمائيد تا احيانا مشغله هاي ديگر مايه شرمساريم نشود . مشتاق ديدارتان خواهيم بود .
    + محسن 

    سلام

    ممنونم از صراحت لهجه تون.

    اگه مسئولين مملكت هم از اول همين طور بدون تعارف و صرفا بر اساس حق و حقيقت حرف ميزدن و عمل ميكردن الان شرايط ما خيلي متفاوت بود.

    پاسخ

    سلام عليكم . ممنون از اظهار لطف و محبتتان . موفق باشيد .
    + علي 
    سلام
    اين فراز از بيانات آقاي محتشمي پور برايم جالب توجه بود:
    رييس کميته صيانت از آراي ميرحسين موسوي با بيان اينکه انتخابات اخير را کاملا مخدوش مي‌دانيم و نتيجه اين انتخابات رايي نيست که مردم در صندوق‌ها ريخته باشند، از برخوردهاي خشونت‌آميز صورت گرفته طي روزهاي اخير به شدت انتقاد کرد و افزود: جمله معروفي هست که مي‌گويد ديکتاتورها يک شبه ديکتاتور نمي‌شوند. يکي از راه‌هايي که انسان‌ها را به ديکتاتوري و استبداد مي‌رساند قانون‌شکني، قلب وقايع و مطرح کردن مطالب کذب است.
    پاسخ

    سلام . اگر چه اصل حرف ايشان صحيح است اما راه اشتباه را هر كس بپيمايد اشتباه مي كند مي خواهد آقاي محتشمي پور باشد يا آقاي احمدي نژاد و يا هر كس ديگري . ما با مباني و اصولمان بر سر عهد و پيمانيم و با آدمها هيچ عقد اخوتي نبسته ايم. اميدوارم خداوند همه ما را از همه مخاطرات حفظ بفرمايد .

    سلام برادر

    اولا اينها در مراجع قانوني موجود است ونفوذ هاشم يباعث شده مسكوت بماند.

    دوما بر چه اساس موسوي را مديري لايق دانسته ايد؟ مگر شما مروج نهج علي نيستيد؟

    كجاي رفتار وكردار موسوي بهعلي شباهت دارد؟

    نه از سر لج با هاشمي نوشته ام نه از سر هوس بلكه دينيست كه ادا مي شود از ان جهت كه شايد قوه قضاييه حركتي كند.

    حاج آقا آن طلبه بد بخت كرماني چرا زندانيش كردند؟

    توسط چه كساني زنداني ؟

    توقع من از شما اينست كه نترس باشيد ومردم را ارشاد كنيد وتوقع بعدي اينست كه ژيرو رهبري باشيد نه مير حسيني كه جامعه را به اشوب كشيده است.

    جان مي دهم در ركاب سيد علي مظلوم اگر امر نمايند

    پاسخ

    سلام برادرم . 1- اگر مدارك مورد ادعا موجود بود و نفوذ هاشمي در قوه قضائيه مانع رسيدگي بو.د چرا آقايان به رهبري شكايت نبردند ؟ ايشان كه ديگر تحت نفوذ رهبري نبود ؟ 2- ترجيحات آقاي موسوي بر ديگران را با دلائل شرعي تشخيص دادم كه البته برخي از آنها در نهج البلاغه نيز موجود بوده است . شما بفرمائيد كه كجاي ايشان با معيارهاي نهج ناسازگار است ؟3-هرگز منكر اين نيستم كه اگر كسي (حتي اگر رهبر نظام باشد ) ‏مرتكب تخلف شود بايد در دادگاه صالح محاكمه شود و در صورت ثبوت جرم مجازات شود اما آنچه شما مي گويئد صرف ادعاست . اگر مداركي دادگاه پسند در اختيار داريد به مراجع قانوني مراجعه بفرمايئيد و يقين داشته باشيد همه ما از اثبات جرم مجرم و قطع مسير مجرمانه او خوشحال خواهيم شد .تهمت شما به جناب مير حسين در به آشوب كشيدن جامعه را به ايشان و خدا وا مي گذارم اما در خصوص سرباز رهبر انقلاب بودن يقينا اگر در التزام عملي به احكام و فرامين معظم له از شما بيشتر متعهد نباشم كمتر نيستم . موفق باشيد .