• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : عاشوراي 88 پايان عمر فتنه انگيزان .
  • نظرات : 1 خصوصي ، 25 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمد 
    سلام:
    نا اميد شدم ، بكلي نا اميد شدم
    حاج آقا ، از شما بعيد است. اقلا به توصيه رهبرتان عمل نموده كمي بصيرت به خرج دهيد.
    ميبينم كه شما هم به راحتي فريب تلويزيون و پروژه دستگاههاي امنيتي و حكومتي شده ايد.
    شما كه ابن الدليل هستيد. (البته بنده مشكلات صنفي شما را درك ميكنم ولي نمي توان دم از حسين زد و هيهات من الذله را فراموش كرد.).
    همانطور كه بنده كشته شدن خواهر زاده موسوي را نمي توانم كار حكومت بدانم چون هيچ آدم بي عقلي هم چنين كار ضايعي كه فقط به ضرر خودش باشد و بهانه به دست طرف مقابل بدهد ، انجام نميدهد (و معتقدم كار مجاهدين خلق است) از شما هم انتظار است كمي ذكاوت به خرج دهيد و ببينيد كه مثلا كدام احمقي نمي داند حمله به نمازگزاران در ظهر عاشورا هيچ امتيازي برايش ندارد و او را مطرود جامعه ايراني نميكند؟ اين كار فقط كار نيروهاي خود حكومت است، پروژه كارناوال عاشوراي 76 را كه ميدانيد؟
    2- به نظر بنده هيچ كدام از دشمنان اسلام و امام حسين در طول تاريخ نتوانسته اند مانند حكومت فعلي ايران امام حسين را خلع سلاح كنند! عزيز من: حسين بر ضد حكومت قيام كرد و آنكه در حكومت بود يزيد بود . كدام منطق ميگويد در روز عاشورا نبايد بر ضد حكومتي فاسد مبارزه كرد ، اتفاقا اصلا اين روز روز تظاهرات بر عليه حكومتهاي به ظاهر اسلامي و در باطن ضد انساني است.
    3- ظاهر شما هم تنها كانال ارتباطي تان تلويزيون ايران است. يه كم تحقيق كنيد تا بفهميد چه جمعيتي در روز عاشورا معترض بوده اند و اصولا هيچ توهيني به مقدسات و عاشورا و امام حسين نشده است.آخر آتش زدن موتور بسيجيان خودسر كجاش توهين به امام حسين است ، مگر اينكه شما هم مثل حسين شريعتمداري آنها را «موتورهاي پارك شده عزاداران بدانيد»http://www.kayhannews.ir/881008/2.htm#other200
    4- اگر به معترضين اجازه اجتماع مسالمت آميز داده ميشد آنوقت آنها مجبور به استفاده از فرصت روز عاشورا براي حضور در خيابان نميشدند.
    5- ظاهرا شما هم مثل ديگر مدافعان حكومت عاشقانه به حكومت نگاه ميكنيد و مصداق «حب الشيء يعمي و يصم » شده ايد. وگرنه حمله بسيجيان و مدعيان ولايت به حسينه جماران و شكستن شيشه هاي آن و برهم زدن روضه امام حسين كه توسط خاتمي ايراد ميشد را هم محكوم ميفرموديد و آن را نيز مصداق توهين به امام حسين ميناميديد. مگر اينكه حكم بفرماييد اصولا مجلسي كه خاتمي در آن باشد قداست ندارد و برهم زدنش مباح بلكه واجب است.
    6- حاج آقا واقعا دارم نا اميد ميشوم . بنده احساس ميكردم كه جنابعالي فردي منطقي و «ابن الدليل» باشيد و فاصله ي فكري معنا داري از عوام داشته باشيد اما افسوس ، افسوس كه با نوشته هاي احساسي و سرشار از عوام زدگي و بازي خوردگي و ملهم از جريان فكر ساز حكومتي و خالي از منطق و استدلال نا اميدمان كرديد.
    7- شما كه به درستي فرموده ايد « رفتارهاي احمقانه اي که در تاسوعا و عاشوراي امسال اتفاق افتاد » چرا باخود فكر نمي كنيد كه هيچ احمقي هم چنين كار بچه گانه اي نميكند؟ چرا شما كه براي همه چيز تئوري توطئه ميبافيد و آنرا به آمريكا و اسرائيل ميدوزيد ، اين واقعه را توطئه نمي دانيد؟
    8- بنده در كامنت قبلي ام در مورد پاره شدن عكس ايت الله خميني تقريبا ده روز پيش ، پيش بيني كردم كه دستگاههاي امنيتي حتي اقدام به آتش زدن قران و انتساب آن به معترضين خواهند كرد و ميبينيد كه اين كار در روز عاشورا انجام شد و خبرگزاري هاي دولتي هم آنرا مخابره كردند!http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810060264
    9- البته بنده از شما انتضاري ندارم وقتي كه استاد محترمتان حضرت آيت الله جوادي ميفرمايند«عزاداري ها را سياسي نكنيد!» واقعا كه اين هم از عجايب روزگار و البته از مضرات بيشمار حكومتي شدن دين است كه كساني كه تا وقتي كه در حكومت نبودند ميگفتند«اسلام تمامش سياست است» و خود از روز عاشورا و تاسوعا بارها براي اهداف سياسي استفاده نموده اند. اين سياسي ترين حادثه اسلام را پس در اختيار گرفتن حكومت «غير سياسي» بخواهند.
    10- اگر اشتباه نكنم شما در جايي فرموده ايد كه يك«شك گراي منطقي» هستيد. اما با نوشته هاي اخيرتان نمي خواند.
    11- حاج آقا لطفا كمي بصيرت.
    پاسخ

    سلام . بنده هم از شما نا اميد شدم . آيا رقصيدن ها و سوت و كف زدن ها و شكستن حرمت ماه حرام را نديديد؟ يا نمي خواهيد ببينيد ؟ آيا چنين حركاتي را مصداق حرمت شكني نمي دانيد ؟ آيا در منطق شما فقط بايد ناسزاي لساني گفته شود تا معني حرمت شكني پيدا كند ؟ از شما اين انتظار را داشتم كه ميان اطلاق مفهوم سياست بر سياست بازي و تخاصم هاي جناحي با مطلق انديشه سياسي تفاوت قائل شويد اما افسوس كه گويا انتظار به جايي نبود . اما اينكه عادت كرده ايد هر حركت ناشايستي را كه توسط افراطيون ضد انقلاب منتسب به جنبش سبز انجام مي شود به حاكميت منتسب كنيد هم ، همانند عادت برخي مخالفينتان است كه هر حركتي را به دشمنان خارجي منتسب مي كنند . شما هم در همان دامي افتاده ايد كه آنها افتاده اند . بله تحقيقا فرافكني آسان ترين راه است . گيرم كه بر فرض محال اصل چنين حركتهايي توسط برخي عناصر دولتي و امنيتي انجام شده باشد آيا مي شود منكر وجود عقبه فكري آن و زمينه هاي باور پذيري چنين حركتهايي در بخشي از منتسبين به جنبش سبز شد ؟ احمد آقاي عزيز توصيه يازدهم را ارج مي نهم و متقابلا همان توصيه را به شما دارم .