سلام .
عيدتون مبارك .
من فقط وظيفه ي خودم ميدونم كه ازتون تشكر كنم .
راستش يه مطلب ديگه اي هم هست . من با ديدن سوالهاي ديگران به اين فكر افتادم كه منم سوالهامو از شما بپرسم . البته راجع به اين موضوع سوالي ندارم . چون نوشته ي شما به اندازه ي كافي شفاف و كامل هست . اما درباره ي موضوعات ديگه ، ايشالا مزاحمتون ميشم . پيشاپيش ممنونم .
دستتون درد نكنه . خيلي ممنون .
ياحق .
بسم الله الرحمن الرحيمخواهر بزرگوارم سلاممقدمتان را گرامي ميدارم و متقابلا عيد سعيد قربان را به شما تبريك مي گم .
از حضور و حسن توجه و حسن ظنتان به نوشته برادرتون بي نهايت ممنونم و از اين كه بتونم به حل شدن سؤالهاتون كمكي كنم فوق العاده خوشحال ميشم . ضمن اين كه اگه معني مزاحمت اينه ، خدا كنه هميشه اين مزاحمتها ادامه پيدا كنه .
منتظر سؤالهاي شما كه نگفته مي تونم حدس بزنم كه سؤالهاي خيلي خوبي بايد باشه هستم . از خدا هم مي خواهم كه براي پاسخ دادن به اونها منو كمك كنه .
موفق باشيد
يا حق
عيد قربان برشما مبارک باد.[گل]شرکت توليد, کشت و صنايع برکه سي تو , ايام خوشي را براي شما و خانواده ي محترمتان آرزو مند است.
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
به نام خدا
سلام.با عرض شرمندگي من باز هم سوال دارم.
من يه چيزي رو نفهميدم.نفس انسان مغلوب اغواگري شيطان و دنيا مي شود يا به علت ضعف ايمان عملي و تمايل به ارضاي شهوات دچار خطا مي شود؟منظورم اينست كه خب زينت دنيا كه براي همه هست،پس اگر اين افراد دچار خطا مي شوند بيشتر به علت عامل ضعيف دروني بوده پس چرا «خطيعه عرضت» عامل بيروني را غالب تر مي داند؟
ممنونم.التماس دعا
در پناه حق
بسم الله الرحمن الرحيمخواهر بزرگوارم سلاممقدمتان را گرامي ميدارم
اگر چه اغوا شدن انسان در برابر زينت دنيا و مغلوب شدن نفسش در برابر تمايلات شهواني انفعالي دروني است اما از آن جا كه متَعلَق اين اغوا و غلبه ( يعني لذتهاي حرام ) بيرون از جان آدمي است ، خطاي مزبور به اعتبار متَعَلَقش امري بيرون از جان انسان و عارض بر آن خواهد بود .
از سؤال خوبتان ممنونم .