• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : اينچنين مي انديشم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خدمت سيد ياسين باادب! 

    اين آقاي سيد ياسين به كساني كه مثل خودش فكر نمي كنند اهانت نموده و عقايدشان را پوچ مي داند آنوقت از استادش! تشكر مي كند!

    راستي حاج آقا عجب شاگرداني داريد! به نظرم اينها يه مقدار به امر به معروف نياز دارند و همين طور نهي از منكر!

    يه مقداري هم رو ديكته شون كار بشه تا مثل ادبيات باادبشون! نباشه اونوقت ان شاءالله نكاه نه ببخشيد!‏ نكاح هم مباركشان خواهد شد و زندگي شان شيرين.

    با عرض ارادت خدمت مودب ها

    پاسخ

    جناب بي نام و نشان سلام . آنچه خطاب به آقا سيد ياسين گفتيد قطعا اگر پاسخي داشته باشد ايشان خودشان خواهند داد . اما يك نكته هست كه به بنده مربوط مي شود و آن اين كه اگر چه بعضي دوستان كه سيد ياسين عزيز هم يكي از آنهاست مرا با عنوان لفظ استاد شرمنده مي كنند اما حقيقت اين است كه رابطه من با بيشتر اين بزرگواران از طريق نت شكل گرفته و بيشتر رابطه اي دوستانه است . همه دوستان مخالف يا موافق من در اين وبلاگ بزرگوارتر از اين هستند كه شاگرد من باشند .

    به نام خدا

    سلام استاد.خوب هستيد؟

    واقعاً بلايي كه مي شه گفت اكثر مردم به آن مبتلايند.اي كاش از مطلق نگري دست بكشيم و واقعاً نگاهي تشكيكي به افراد داشته باشيم.

    بسيار سپاسگزارم از مطالب دقيق ومفيد شما.

    التماس دعا

    پاسخ

    سلام عليكم . ممنون كه تشريف آورديد و براي خواندن مطلب وقت گذاشتيد .
    سلام
    امروز در همه سو نيازمند دعوت به اعتدال هستيم.
    هر چند متاسفانه مديريت فعلي كشور كمتر به اين شيوه خردمندانه باور و گرايش دارند؛ اما بر دلسوزان كشور با همه گرايش‌ها فرض است كه منادي فرهنگ اعتدال و دعوت كننده به مدارا باشند ؛ چون مسيري جز اين رفتن به پرتگاهي خطرناك است.
    مستدام باشيد.
    پاسخ

    سلام عليكم . با فرمايش شما موافقم . امروز دعوت به اعتدال و وحدتي مبتني بر پذيرش قانون با حفظ تكثرات فكر سياسي به نظر يك ضرورت اجتناب نا پذير است . پيروز باشيد .

    استاد سلام

    تبريك ميگم كه اينقدر صبورانه و محترم گستاخي بعضي افراطيون و بي ادبان را جواب ميدهيد به گونه اي که خودشان از حرفهاي پوچ خود شرمسارند. اين است امر به معروف و نهي از منکر. دست مريزاد استاد. درود بر آن خانواده و شرف آن پدر و مادري که به حق چنين فرزندي را تحويل جامعه و اسلام دادند تا از آئين رسول الله ص پاسداري كند. برازنده تان و حلالتان باد آن لباس رسول الله ص. اميدوارم مادر پهلو شکسته مان دستگير و دعاگوي آن بزرگواران و شما باشد که فخرالسادات هستيد. مرحبا

    استاد در مورد فرموده امام باقر ع يه كم بيشتر توضيح بدبد و مثالي نيز بزنيد در صورت امكان؟

    در ضمن يه سوال تو ژست قبلي كردم كه در مورد اهل حق و جمع خونه هاشون و آيا ميتونيم رفت و آمد و نكاه داشته باشيم باهاشون و... توضيح بدهيد/؟

    راستش دوروبرمون پر شده از اينا

    و من الله التوفيق

    پاسخ

    و عليكم السلام . چه مي گويي برادر ؟ من كي هستم كه فخر سادات باشم ؟ اين چه حرفي است ؟ ما به سيادت مفتخريم نه سيادت به ما !‏خواهش مي كنم ديگر درباره من از اين گونه ادبيات استفاده نكنيد كه به والله رنجور مي شوم .
    + تازه آشنا 

    سلام و خسته نباشيد

    آمدم به وبلاگتان سري بزنم و عرضي داشتم که اين پست را ديدم.

    چندي پيش در اين وبلاك راجع به سايت آينده و انتساب آن به خاندان هاشمي انتقاد شد و به شما توصيه شد به سايتهايي نظير رجانيوز هم سري بزنيد كه شما گفتيد مطالب اين سايت و نظاير آن بي اساس است كه اين گفته شما مويد همان نگاه صفر و يك است كه شما نافي آن هستيد.

    بگذريم نكته جالب اينكه امروز در سايت رجانيوز از ارتباط سايت آينده با خانواده هاشمي ها مطلبي ديدم كه توضيح مي دهد سايت آينده به چه دليل حامي سينه چاك آن خانواده است. البته رجانيوز در خبر جديدتر ادعاي سايت آينده در تكذيب اين خبر را رد نموده و براي ارائه دلائل مستند اعلام آمادگي نموده است.

    فكر مي كنم بد نيست لااقل براي تنوير يا تامل يا تحقيق به اين سايت و اين مطلب سري بزنيم. به هر حال ما قرار است صفر و يكي نباشيم.

    آدرس مطالب مورد اشاره:

    http://rajanews.com/detail.asp?id=39627

    http://rajanews.com/detail.asp?id=39689

    با احترام

    مويد باشيد.

    پاسخ

    با سلام . بنده عرض نكردن تمام خبرهاي رجا و امثال آن بي اساس است بلكه به خاطر اغلبيت رفتار غير رسانه اي آنها ترجيح مي دهم از ساير خبرگزاري ها استفاده كنم و اين كجا به معني نگرش صفر و يك است ؟ ضمن اين كه حالا گيرم كه خبر ها صحيح باشد و سايت آينده با تمام محتوايش وابسته به آيت الله هاشمي يا مثلا خانواده ايشان هم باشد ! مشكل چيست ؟ آنها حق ندارند رسانه داشته باشند يا آنكه چون مخالف دولت هستند محكومند ؟ بنده قبلا هم عرض كرده ام خانواده آقاي هاشمي يا خود ايشان (مانند ديگران ) از نظر من مطلق نيستند و تبعا همه مواضع يا انديشه هاي آنان را نيز نميتوانم تأييد كنم اما در متهم كردن آنان به اتهامهايي كه بين برخي رايج شده يا خصومت ورزيدن با آنان به رويه اي كه امروزه برخي از دوستان اعمال مي كنند باور ندارم و با آن مخالفم . ضمنا از اين كه زحمت ارائه لينك اين مقالات راتقبل كرديد ممنونم و حتما آنها را رصد خواهم كرد . سربلند باشيد .
    + ف.طهموريان 

    سلام. مطلب جالب و مفيدي بود. ممنونم

    پاسخ

    سلام . لطف داريد . ممنون كه وقت گذاشتيد .
    + محسن 

    سلام

    ممنون از مطلب سوددمندتون...

    و تشكر از لينكي كه در مورد علامه محمدتقي جعفري(ره) قرار داديد.

    راستش به دليل علاقه ي خاصي كه به استاد دارم برام شيرين بود كه لينكي در مورد ايشون در وبلاگ شما ببينم.

    افسوس كه ايشون رو از نزديك زيارت نكردم و بعد از فوتشون ايشون رو شناختم...

    يك عالم زمان شناس و مفيد به حال جامعه و يك حكيم واقعي بودن...

    عالم در اين زمانه البته كم نيست ولي عالم زمان شناس و مفيد به حال جامعه متاسفانه كمتر داريم...

    خداوند به آيت الله جوادي آملي(دام ظله) سلامتي و طول عمر عنايت كنه كه در حال حاضر در شمار معدود علمايي هستن كه مصداق واقعي ورثه الانبيا و يك حكيم به معناي واقعي هستن.

    + نظام مقدس 
    انچه گفتيد البته صحيح است وليکن در عرصه ي انتخاب يا صفر پيروز ميشود و يا يک هر کجاي تاريخ را که بنگريد همين است