• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : اينچنين مي انديشم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 8 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + تازه آشنا 

    سلام و خسته نباشيد

    آمدم به وبلاگتان سري بزنم و عرضي داشتم که اين پست را ديدم.

    چندي پيش در اين وبلاك راجع به سايت آينده و انتساب آن به خاندان هاشمي انتقاد شد و به شما توصيه شد به سايتهايي نظير رجانيوز هم سري بزنيد كه شما گفتيد مطالب اين سايت و نظاير آن بي اساس است كه اين گفته شما مويد همان نگاه صفر و يك است كه شما نافي آن هستيد.

    بگذريم نكته جالب اينكه امروز در سايت رجانيوز از ارتباط سايت آينده با خانواده هاشمي ها مطلبي ديدم كه توضيح مي دهد سايت آينده به چه دليل حامي سينه چاك آن خانواده است. البته رجانيوز در خبر جديدتر ادعاي سايت آينده در تكذيب اين خبر را رد نموده و براي ارائه دلائل مستند اعلام آمادگي نموده است.

    فكر مي كنم بد نيست لااقل براي تنوير يا تامل يا تحقيق به اين سايت و اين مطلب سري بزنيم. به هر حال ما قرار است صفر و يكي نباشيم.

    آدرس مطالب مورد اشاره:

    http://rajanews.com/detail.asp?id=39627

    http://rajanews.com/detail.asp?id=39689

    با احترام

    مويد باشيد.

    پاسخ

    با سلام . بنده عرض نكردن تمام خبرهاي رجا و امثال آن بي اساس است بلكه به خاطر اغلبيت رفتار غير رسانه اي آنها ترجيح مي دهم از ساير خبرگزاري ها استفاده كنم و اين كجا به معني نگرش صفر و يك است ؟ ضمن اين كه حالا گيرم كه خبر ها صحيح باشد و سايت آينده با تمام محتوايش وابسته به آيت الله هاشمي يا مثلا خانواده ايشان هم باشد ! مشكل چيست ؟ آنها حق ندارند رسانه داشته باشند يا آنكه چون مخالف دولت هستند محكومند ؟ بنده قبلا هم عرض كرده ام خانواده آقاي هاشمي يا خود ايشان (مانند ديگران ) از نظر من مطلق نيستند و تبعا همه مواضع يا انديشه هاي آنان را نيز نميتوانم تأييد كنم اما در متهم كردن آنان به اتهامهايي كه بين برخي رايج شده يا خصومت ورزيدن با آنان به رويه اي كه امروزه برخي از دوستان اعمال مي كنند باور ندارم و با آن مخالفم . ضمنا از اين كه زحمت ارائه لينك اين مقالات راتقبل كرديد ممنونم و حتما آنها را رصد خواهم كرد . سربلند باشيد .