• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : حقوق شهروندي
  • نظرات : 5 خصوصي ، 47 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     

    سلام عليكم

    وبتون خيلي زيباس مخصوصا صوت قراني كه گذاشتيد زيباترش كرده .از شما دعوت مي كنم تا به وب همسرم علي اقا هم سري بزنيد و نظر بديد .راستي اينو هم بگم ما همسايه اقا هستيم از صدقه سري اقا خيلي زندگي خوبي داريم ايشون نماز شب ميخونن از بركت نمازشون و حظورشون ماهم بهرهمند ميشويم. براي مظلوميتش دلم ميسوزه كه هركسي مثل اميز مويز و نظام مقدس در مورد اقا نظر ميده نظر كه نه ببخشيدا چرتو پرت ميگه

    + نظام مقدس 
    شوخي ميکنم حاجي ناراحت نشو شرمنده اگه بعضي وقتها اذيت ميشي بيشتر به چشم يه رفيق بهت نگاه ميکنم
    پاسخ

    نمي دونم چرا فكر كردي ناراحت شدم ؟ من كلا به اين راحتي ها ناراحت نمي شم . راحت باش .
    + نظام مقدس 
    حاجي امروز حالت خوب نيست چي شده ؟ جون حاجي تا نگي دست بردار نيستم ! من حس ميکنم امروز دل و دماغ نداري جوابها رو نميدي و کلا کيفت کوک نيست ! نگرانت شدم به حاج خانم بگو چهار تخم و خاکشير و استخدوس و ترنجبين رو قاطي کنه دم کنه صبح و ظهر و شب برو بالا بلکه حالت بهتر بشه عجالتا براي اينکه بهتر شي يه فرمول رياضي ميزارم :

    حکومتي که ستمگر باشه و خونريز و متجاوز و حقوق شهر وندي رو رعايت نکنه و ظالم باشه .... چي ؟؟ آفرين سقوط ميکنه

    تو طول تاريخ هر حکومتي که سقوط کرده تئوري سازنده ي اون حکومت هم چي ؟ ......آفرين باطل شده و محو شده .........مثل کمونيست

    از مساوي قرار دادن دو. عبارت فوق چه نتيجه اي ميگيريم ؟؟؟.........آفرين يه روز از همين روزا با نظام اسلامي و ولايت فقيه بايد خداحافظي کنيم و اسلام رو بفرستيم زباله داني تاريخ

    جون حاجي حرف ناحساب ميزنم بگو حرف نت حساب ميزني ....د راس ميگم ديگه قربون اون سيماي نوراني ات
    پاسخ

    من به لطف خدا خوب و سر حالم و به شدت درگير امور جاري فكر و كار و زندگي . شما لطف كن اون معجون رو بگو مادر بزرگوار براتون درست كنند و با همون دستوري كه داديد ميل كنيد بلكه يك كم آرامش پيدا كنيد و براي از رو بردن من اين همه به آب و آتش نزينيد و آخر هم دست از پا دراز تر برگرديد و ضمنا كمي هم اسفند بريزند توي آب مبادا اين هوش سرشار رياضي تون آسيب ببيند .
    + مصطفي داننده 

    سلام نام اوست .

    ايت الله العظمي وحيد خراساني در سخناني ، نقلي از نهج البلاغه فرمودند كه بسيار به دلم نشست و باعث شد سري به نهج البلاغه بزنم .

    حضرت خطاب به مالك مي فرمايند : كه مالك در برابر مردم جوري رفتار و حكم كن كه خود انتظار داري خدا در برابر تو اينگونه رفتار كند .

    متاسفانه امروز در حكومتي كه مبتني بر اسلام است و قانون اساسي آن برخواسته از دين مبين است . اما امروز شاهد رفتار ي در دستگاه قضا و اجرايي كشور مي بينيم كه بر خلاف اسلام است . كه حتي رهبري انقلاب هم در نماز عيد فطر به ان اشاره كردند .

    امروز به راحتي به نام اسلام ، جامعه رو خودي و غير خودي مي كنند و براي خودي ها حقوق شهروندي رعايت مي شود و براي غير خودي ها حقوق شهروندي ....

    واقعا امروز نمي دانم جامعه اسلامي را چه شده است !

    دادگاه برگزار مي كنند ، ابروي مسلمان را مي برند بعد تازه بعد از چندين جلسه قانوني در مي آيد كه اسم بردن در دادگاه ها خلاف شرع است . عجيبا غريبا

    امروز در جامعه اسلامي رئيس سابق قوه قضا ، از زندان كهريزك و دادگاه هاي خلاف شرع يا دستگيري هاي خلاف واقع اگاه مي شود . و به راحتي مي گويد من بي اطلاع بودم . اقاي شاهرودي شما بايد استعفا مي داد به عنوان يك روحاني ديني .

    سيد حسن مخبر عزيز ، امروز من دانشجوي بي اطلاع از دين و قوانين شرعي اسلام ، به راحتي نقض حقوق شهروندي رو مشاهده مي كنم . حقوق آدمي رو . اما انهايي كه بايد ببيند ،‏ عينك دودي به چشم زده اند . و به هيچ چيز نگاه نمي كنند .

    پاسخ

    مصطفاي عزيزم سلام . كساني كه به هر بهانه خاصه به يهانه حفظ نظام حقوق مسلم و مصرح شهروندان در قانون اساسي را نا ديده گرفته يا تضييع مي كنند يا دانسته يا ندانسته با نظام اسلامي دشمني مي كنند و زمينه تضعيف آن را فراهم مي كنند و يقينا هم نزد مردم و هم نزد شهدا و هم نزد خداي بزرگ پاسخي نخواهند داشت.
    + نيمچه پاسخي به احمد آقا 

    با سلام

    مطالبي كه شما نوشتيد براي پاسخ نياز به شرح و بسط زيادي داره.

    من فقط به يك نكته اشاره مي كنم

    1. اگر زندگي در بلاد كفر توفيق بود علماي بزرگ و مراجع تقليد در سخت ترين روزهاي بيماري از رفتن به بلاد كفر اظهار ناراحتي نمي كردند.

    2. اين جور مسائل در كشورهاي غربي حكم سوپاپ اطمينان را داره شما مي تونيد موارد بزرگتري را هم ژيدا كنيد و ببينيد. ولي اين مسائل فقط تا حدي اجازه پيشرفت دارن كه به حاكميت و نظام اونا ضربه نزنن و در ضمن از زاويه اي تبليغ مثبت محسوب بشن.

    3. آنچه در اينترنت مي بينيد لزوما صحت نداره چون اگه درست بود كروبي آبروشو پاي ندادن مدارك نمي گذاشت. و بعد از اينكه بارها دستگاه قضايي از ايشون سند و مدارك ادعاي اش را در خواست نمود با صحبت ايشون مبني بر اينكه من عصباني بودم يا من هم شنيدم و مدركي ندارم مواجه نمي شد.در ضمن مواردي از تلاش گروهي براي ساختن فيلمهاي اين چنيني در كشور آشكار شد و مستند آن در سيما و رسانه ها پخش شد.

    4. كي گفته كروبي اعدام مي شه؟! اون خودش هم فريب خورده است و البته اين سادگي نمي تونه از گناهش كم كنه.

    5. در همون بلاد كفر زني محجبه در دادگاه مقابل چشمان قاضي و پليس مسلح دادگاه با ضربات متعدد كارد از سوي متهم جانش را از دست ميده و از همون رسانه و امثال وكلاي عراقي ها صدايي در نمياد چون خلاف مصالح دول غربي است. و يا يك نويسنده را به جرم اينكه در مورد هولوكاست تحقيق كرده و به نتيجه ناخوشايند اسرائيل رسيده سالها به زندان مي اندازند. همين غربي ها در مورد جنايات هولناك اسرائيل در غزه و لبنان و قانا و بمب شميميايي در جنگ تحميلي به ايران و هزاران جنايت ديگه از جمله يمن سكوت ننگين اختيار كردن. چرا؟ چون مصالحشون اقتضا كرد.

    6. آنچه در كشور ما گذشت قابل مقايسه با اين كشورها كه شما گفتيد نيست هم موضوعش فرق مي كنه و هم ضارب حكومت نبود بلكه در بين كشتگان افراد نظامي هم بودند. به نظر شما مردم عادي اونا رو كشته بودن؟‏هرگز بلكه افراد مسلحي بودند كه عده اي شون دستگير شدن و از وابستگي شون به خارج پرده برداشتند و حتي خود سياستمداران خارجي هم به دست داشتن در اين اغتشاشات اعتراف كردند.

    در هر صورت سكوت در برابر ظلم از سوي هر كس باشد مذموم است ولي در كل اگر بخواهيد محكوم كنيد مطمئن باشيد كشورهاي غربي بالاخص انگليس و آمريكا و اسرائيل كه شما مي گوييد بلاد كفر دستشان تا مرفق به خون بي گناهان در اقصي ناط عالم آغشته است از يمن و چچن گرفته تا سين كيانگ كه توضيح اينها زمان مي طلبد. اگر جايي ببينيد براي كسي اشك تمساح مي ريزند باز هم دست خودشان در پس پرده آشكار است.

    + نظام مقدس 
    نگفتي نظرت در مورد کشور تحت حاکميت اسلام که فاسد ترين کشور دنياست چيه ؟

    البته من هميشه يه راه فراري براي شما تو حرفام ميزارم که بالاخره بتوني منو مسخره کني يا دست بندازي و از جواب مستقيم طفره بري
    پاسخ

    شما لطف مي كني !
    + احمد 
    سلام به همه
    1- چند روز قبل خبر و گزارشي رو از بي بي سي فارسي ديدم و شنيدم كه واقعا از اينكه تو يه كشور اسلامي زندگي ميكنم و توفيق زندگي در بلاد كفر ولي انساني را ندارم ناراحت شدم.
    2- اما خبر چي بود : خبر اين بود كه عراقي هايي كه تو زندان در عراق كه تحت كنترل انگليس بوده وشكنجه شدن(كتك، آزار روحي و جنسي) اومدن توي لندن و با يك وكيل انگليسي از ارتش و وزارت دفاع انگليس شكايت كردن و رسانه ملي اونها (بي بي سي) هم هر نيم ساعت ضمن گفتن اين خبر در موردش تحليل هم ارائه ميداد و تحليلهاش هم اصلا جهت گيري نداشت تازه اينجور حس ميشد كه طرف شاكي ها رو ميگيره مثلا مستقيما با وكيلشون مصاحبه ميكرد.
    3- اما تو كشور اسلامي ما چي ؟ تو كشوري كه رسانه ملي اش تحت نظارت استصوابي ولي فقيه ي كه جانشين امام معصومه و لايتش ولايت حيدره چي؟ يه عده از شهروندان همين مملكت تو بازداشتگاهها شكنجه ميشن، بهشون تجاوز ميشه(كسي نگه نشده حداقل فيلم دوتا شون يعني يه دختر و يه پسر روي اينترنت هست كه با زبون خودشون ميگن. ميتونين سرچ كنين و ببينين) و تا سرحد مرگ شكنجه ميشن و ميميرن. و تا وقتي كه رسانه هاي معترض خبرش رو نميدن هيچ مقام رسمي واكنش نميده و رهبر هم فقط براي اينكه كسي نره و از كهريزك ديدن نكنه دستور تعطيليش رو ميدن(به جاي تعطيل كردنش ميتونست يه نماينده با يه گروه از صدا و سيما به صورت ناگهاني بفرسته تا وقتي كه هنوز بازداشتي ها اونجا بودن گزارش مستند تهيه بشه) .
    4- وقتي يه مرد مثل كروبي كه خودش از پايه گذاران همين حكومت هم هست به اين امر اعتراض و خواستار رسيدگي ميشه .همه ديديم كه باهاش چيكار كردن و حالا ميهوان خودشو محاكمه و اعدام كنن!
    5- واقعا يه مقايسه كنيد چه طوره كه تو بلاد كفر اشتباهات و خطاهاي خودشونو با پول خودشون جار ميزنن و ارتششون رو براي نقض حقوق مردم يه كشور اشغال شده به دادگاه ميكشن و چهره نظامشون هم خدشه دار نميشه ولي تو مملكت امام زمان تحت مديريت نايب برحقش رسانه اي كه با پول بيتالمال ميچرخه و از صبح تا شب ولايت فقيه را ترويج و توجيه ميكنه يه ثانيه به كروبي اجازه نميده بياد و صحبت كنه و ميگه با اين حرفا چهره نظام مخدوش شده.
    5- به خدا آن حكومت كفر بهتر از اين حكومت به ظاهر اسلاميست.
    6- دوستاني كه هي به اعترافها استناد ميكنن: خواهش ميكنم يك لحظه به اين مطلب فكر كنيد: چرا دادگاه بهزاد نبوي و تاجزاده و اونايي كه مقاومت كردن و تسليم نشدن عليرغم درخواست خودشون علني برگزار نميشه و از صدا و سيما پخش نميشه؟! نذارين سلولاي خاكستري آكبند بمونه!
    7- پاسخ اينكه چرا قانون رعايت نميشه
    7-1- قانون شكنا دو دسته اند : يك: اوناي كه در قدرتند: همه تاريخ بشر فكرشونو رو هم ريختن و براي مهار قدرت دو راهكار عمده پيدا كردند1- تفكيك قوا يعني اينكه خود قدرت به جوري تقسيم بشه كه همش تو دست يه نفر نباشه2-نظارت عمومي
    اما ما توي ايران با انقلابمون خط بطلاني بر همه تاريخ بشر كشيديم و با تز ولايت مطلقه همه قدرت را به دست يك نفر داديم و مردم را هم كه كلا مسلوب الاختيار كرديم
    دسته دوم:آنهايي كه در قدرت نيستند: اي عزيز جوابت همان قسمت اول است يعني وقتي واضع و مجري و قاضي قانون، قانون را نقض ميكند و انرا اجرا نميكند چگونه از كساني كه در قدرت نيستند ميخواهيد كه از مجراي قانون وارد شوند(از استاد فاضلي چون شما بعيد است)
    وقتي بالاترين مقام كشور قبل از طي مراحل قانوني، انتخابات را سالم ميداند و پيروز انتخابات را معرفي كرده و تقلب را غير ممكن ميداند! كدام عقل سليمي ديگر شكايت به مجاري قانوني ذيل آن مقام ميبرد؟؟
    8- و اما در مورد يمين: هيچ انساني تاكيد ميكنم انساني نمي تواند جنايت و ظلم به انساني ديگر و حتي حيوان و حتي نباتات و حتي جمادات را بپذيرد. اما آنچه بحث بر سر آن است استانداردهاي دو گانه است. يعني ظلم حكومتهاي مخالف حكومت خودمان را بد بدانيم و در بوق و كرنا كنيم ولي همان اعمال با مخالفين حكومت در داخل را توجيه كنيم.يا اينكه جنايات كشورهاي متحدمان را نبينيم مثالش هم جنايات روسيه در چچن و چين در استان سين كيانگ كه هزاران برابر بدتر از چيزي است كه در يمين در حال وقوع است.
    + آ ميز مويز 
    سلام به سيد و مخاطبانش
    اول به همه دوستان:
    يه نگاه به طيفهاي مختلف كه اينجا نظر دادن بندازين واقعا كدوم طيف بيشتر استدلال و منطق داره و كدوم احساسي هست.
    دوم: ظاهرا مخاطبان طرفدار حكومت كه اينجا ميان رهبري را يك منبعي براي استدلالشون ميدونن و هيچ گونه خدشه اي به ايشان وترد نمي دونن خواهشا به اين مطلب يه كم فكر كنيد:
    نمي دانم تا حالا كسي براي استخدام رفته يا نه ولي مثلا اگر براي استخدام درجه داري(گروهباني) نيروي انتظامي رفته باشيد يه ليست ميدن دستتون كه بايد اسم و آدرس تمام بستگان درجه يك و دو خود مثل برادر و خواهر و داماد و عروس و عمو و عمه و خاله و دايي رو بنويسيد و اين براي اينه كه خدايي نكرده اينا به گروههاي معاند مثل مجاهدين خلق وابستگي نداشته باشن و در ضمن از خودتون هم به صراحت سوال ميشه(تو همون برگه و به صورت كتبي) كه به اين گروهها بستگي داريد يا نه؟! حالا يه سوال:
    همه ميدونيم كه داماد ايشون يعني شيخ علي تهراني در سال 63 و در زمان جنگ به عراق فرار كرد و در راديو بغداد هر روز به ايران فحش ميداد و در سال 64 هم كه مجاهدين به عراق رفتند به اونها پيوست و پس از اون نيز خواهر آقاي خامنه اي يعني بدري خانوم به صورت غير قانوني از مرز فرار كرده و به شوهرش و مجاهدين خلق ملحق شد و پس از جنگ هم به ايران تشريف آوردند و حالا هم در كمال آزادي و سلامت دارن توي تهران زندگي و فعاليت ميكنند.
    اما سوال: آيا در سال 68 كه آقاي خامنه اي به رهبري انتخاب شدند ، پست رهبري اهميتش از گروهباني هم كمتر بوده؟ اگه نبوده لابد گروهباني اهميتش از رهبري بيشتره؟ والا من كه موندم!!
    حالا بقيه پوان ها كه به تهراني و خانومش دادن(كار ايشان در همه جاي دنيا اعدام داره) پيشكش.
    سوم: چون ايشون در يك دعواي جناحي و سياسي خودشون را توي يك جناح قرار دادند. ديگه شايسته قضاوت نيستند و نمي تونن مرجع باشند.

    پاسخ

    سلام به آميز مويز . درباره سؤالتان من هم در خانواده درجه يكم آدمهاي نظامي داشته ام . مي دانم چه مي گوئيد اما برادر من اين پرسشها براي وقتي است كه شما هنوز وارد نهاد نظامي نشده ايد وقتي وارد شديد و بعد از ورودتان كسي از نزديكانتان سر از جاي ديگري در آورد كسي به شما كاري نداره ( اين مورد رو هم در نزديك ترين افرادم داشته ام ) شيخ علي تهراني وقتي علي تهراني شد كه رهبر معظم انقلاب رئيس جمهور بود ، يك چيزي بگو كه بشه گفت يا لا اقل يك مثالي بزن كه اينقدر پرت نباشه .
    + نظام مقدس 
    در مورد مرگ و کشته شدن پزشک کهريزک هم نميخواهم چيزي بنويسم که انهم دليل بر يزيدي بودن و نقاب دين بر چهره ي معاويه گذاشتن توسط اين نظام است .....................طشت ها بدجور از روي بام افتاده اند ...بد جور

    البته ميدونم همش ميخواهي من رو مسخره کني و دست بندازي و بي اعتنايي کني ولي بي فايده است چون من قسم خوردم يا تو راه منو عوض ميکني و يا من راه تو رو عوض ميکنم تا آخر عمرم هم که شده ميام و تو وبلاگت نظر ميدم ببينيم حقيقت جانب چه کسي رو ميگيره تا حالا که فکر نکنم جانب شما رو گرفته باشه و باز هم صبر ميکنيم و در انتظار قضاوت تاريخ در مورد خودم و شما ميمانيم
    پاسخ

    شما تا قيامت هم بيا و بنويس .
    + نظام مقدس 
    من ادم جالبي هستم دور و بري هايم هم همين را ميگويند اما شما موجود شگفت انگيزي هستيد چرا که روز را ميبينيد و جانب شب را ميگيريد
    سعي ميکنيد با طرفداري از انتقاد و يا انتقاد از مقدس مابي ها و استفاده از کلمات غربي مثل حقوق شهروندي خودتن رو روشنفکر جلوه بديد اما ............ روندي که توسط من و شما در اين وبلاگ طي شد کاملا زوايا تاريک و نديدني ذهن شما را برايم روشن کرد و اکنون واقعا ميدونم چجور ادمي هستيد ....... هنوز همون ادمي هستي که هيات عشاق الحسين رو درست کرد
    پاسخ

    به اين عملم افتخار مي كنم .
    + نظام مقدس 
    يه چيزي رو يادم رفت بگم :

    البته اشکال از مسلماني ماست

    ميدوني چيه ؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ب ه ر ي ش ت م ي خ ن د م
    + نظام مقدس 
    بفرماييد اين هم از سايتهاي غير سلطنت طلب :

    http://www.transparency.org/policy_research/surveys_indices/cpi/2009/cpi_2009_table



    http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4901198,00.html


    منتظرم جواب منطقي در مورد حرفهايي که زدم بشنوم

    يه زماني فکر ميکردم آدم منطقي اي هستي اما الان ميبينم تو هم در حد خودت کم ................
    اگه از نظرت دي دبليو ورد و سايت مرجعي که اين خبر رو اعلام کرده چون غربي هستند و با ما دشمن هستند اين خبر رو اعلام کردند و اين کار از روي دشمني بوده که هيچ حرفي با شما ندارم اما اگر معتقديد بهر حال اين خبر واقعيت دارد دوست دارم نظرتان را بدانم :

    ""واقعا قصد شوخي و يا خدايي نکرده تمسخر ندارم اما واقعا برام سواله شما بدنبال حفظ چيه اين نظام هستيد ؟ چه چيز خوبش براتون ارزش داره ؟ چه نقطه ي عطفي داره ؟ اينکه نام محمد روزي چند بار از روي ريا تو خيابانهاش بپيچه و يا عدل و حکومت علي لغلغه ي زبان حاکمانش باشه ؟ اينکه در پوشش دين به هر عمل شنيع و خلاف اخلاقي دست ميزنند ؟ اينکه رتبهي اول فساد در دنيا هستند ؟ براي شما ديندارها متاسفم که بزرگترين خيانت رو در حق دينتون همين نظام کرده صد بار ديگه هم اين جمله رو تکرار ميکنم اگر به فکر حفظ دينتون هستيد اونرو از دست اين نظام نجات بديد"""""""

    متاسفم که اين مملکت را دين شما و رهبر شما و ايدئولوژي شما با خاک يکسان کرده و پر کرده از دروغ و دو رنگي منشور حقوق بشر کورش کجا ....رتبهي اول فساد کجا !!

    من واقعا نميفهمم شما دغدغه ي کجاي دين رو داريد باز هم تاکيد ميکنم قصد تمسخر يا توهين رو ندارم برام سواله که شما به عنوان يک فرد ديندار واقعا دلتون رو به ظواهر خوش کرديد ؟ انقدر سطحي نگر ؟ دين فقط براي فريب و حکومت و در پس پرده يزيد ها و معاويه ها در حال حکومت هستند ؟

    نظام تحت حاکميت اسلام و ولي فقيه فاسد ترين کشور جهان شناخته شد

    واقعا به حال روز نزارتون خندم ميگيره

    الان برام مسجل هست که هدف شما از دفاع از اين نظام و جمهوري اسلامي نه بخاطر دغدغه ي دين بلکه بخاطر دغدغه ي نان و شرايط اجتماعي است وگرنه ديلي نداريم که باهاش ثابت کنيم اين نظام ديني هست زمان امام هم همينطور بود همين فسادها بود ... اعدامهاي سال 67 رو که فراموش نکرديد

    اقاي مخبر من ادم با تقوايي نيستم ..من ادم دينداري نيستم اما آزاده هستم
    اولين کساني که در جريان انتخابات موضوع اعدامهاي سال 67 رو براي مهندس موسوي مطرح کرد و اون رو به چالش کشيد همفکران ما بودند الان هم کسي رو بعنوان رهبر و رهبر قبول نداريم از موسوي هم بخاطر اينکه گفت جمهوري اسلامي بگيد و جمهوري ايراني نگيد گله مند و منتقد هستيم ..... ميبيني من آزاده آزادم
    پاسخ

    اين لينكها رو هم ديدم . چيزي جديد علاوه بر لينك قبلي شما نداشت . براي غير واقعي بودن اين آمار همين بس كه كشوري مثل اوكراين را رتبه 146 قرار داده يعني 18 رتبه برتر از ايران قرار داده . اگر شما اوكراين را روي نقشه مي شناسي و ميزان فساد اداري اش را بر اساس آمار اين مجموعه ها ارزيابي مي كني ،‏ من آنجا را از نزديك ديدم . من هم ايران را مي بينم و هم آنجا را ديدم و واقعيت فساد اداري را در هر دوي آنها از نزديك لمس كردم و شهادت مي دهم كه با اين آمار هزارها فرسنگ فاصله دارد . حالا هزار تا سازمان مثل همين سازماني كه اين آمار مسخره رو ارائه كرده بيايد و آمار فساد اداري بده . و هزار نفر مثل شما و هزار بار و هر بار با هزار متلك و فحش و بد و بيراه بيان و همين حرفهاي خنده دار رو بزنن ، من قبول ندارم . ضمنا معني آزادگي رو هم فهميدم . برو عزيز جون ، برو اين دام بر مرغي دگر نه / كه عنقا را بلند است آشيانه .
    + نظام مقدس 

    ايران تحت حاکميت ولي فقيه يکي از فاسدترين کشورهاي جهان

    http://www.iranpressnews.com/source/068521.htm

    واقعا قصد شوخي و يا خدايي نکرده تمسخر ندارم اما واقعا برام سواله شما بدنبال حفظ چيه اين نظام هستيد ؟ چه چيز خوبش براتون ارزش داره ؟ چه نقطه ي عطفي داره ؟ اينکه نام محمد روزي چند بار از روي ريا تو خيابانهاش بپيچه و يا عدل و حکومت علي لغلغه ي زبان حاکمانش باشه ؟ اينکه در پوشش دين به هر عمل شنيع و خلاف اخلاقي دست ميزنند ؟ اينکه رتبهي اول فساد در دنيا هستند ؟ براي شما ديندارها متاسفم که بزرگترين خيانت رو در حق دينتون همين نظام کرده صد بار ديگه هم اين جمله رو تکرار ميکنم اگر به فکر حفظ دينتون هستيد اونرو از دست اين نظام نجات بديد

    پاسخ

    جالبه ! شما شاهد موثق ديگه اي جز دويچوله و سايتهاي سلطنت طلب نداشتي ؟ خيلي موجود جالبي هستيد .
    بسم الله
    جناب مخبر ممنون . آنچه بايد گفت ، گفتيد شما . اما متاسفانه اين سوال 31 ساله که پرسيده ميشه و هيچکس به اون پاسخ که نمي ده هيچ ، بي اعتنايي هم مي کنه .
    در آينده نزديک پروژه اي خواه داشت در باره عدم پيگيري اين پرونده . خوشحال خواهم شد که از نظرات شما هم مثل هميشه استفاده کنم .
    موفق باشيد و پيروز
    پاسخ

    سلام عليكم . مقدمتان برايم گرامي است . در خدمت خواهم بود . سر بلند باشيد .

    سلام قولا من رب الرحيم

    ?0 طلوع ..... تا 72 طلوع خونين !

    پاسخ

    و عليكم السلام . استفاده بردم . خدا موفقمان كند .
     <      1   2   3   4      >