• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : به ياد پدرم ، شهيد اربعين
  • نظرات : 52 خصوصي ، 68 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      >
     
    + نظام مقدس 
    انقلابهايي که به نفع طبقات خاصي انجام ميشود به فروپاشي منجر ميشود مخصوصا وقتي شعارها را فراموش کرده و در مورد ارمانها به مردم دروغ بگويند . تنها تحولاتي پايدار است که به نفع طبقه ي خاصي نباشد و منافع عموم مردم اعم از مذهبي يا غير مذهبي را در نظر بگيرد و اين چيزي نيست جز يک نظام سياسي دموکرات و چيزي نيست جز يک نظام سياسي سکولار . انقلاب ايران که در جهت منافه طبقه ي ملايان انجام شد و رهبر ان دروغهاي زيادي به مردم گفت (که البته اسنادش هم موجود است ) هم اکنون منافع و حقوق بخش اعظم مردم را ناديده گرفته و تنها به فکر حفظ تاج و تخت است . اري انقلابهاي طبقاتي شکست ميخورند مثل صدر اسلام و مثل شوروي و مثل ايران اما چرا ليبرال دموکراسي تا کنون شکست نخورده نکته اش دقيقا همينجاست چون يک نظريه ي طبقاتي نيست اما اسلام هميشه شکست خواهد خورد چون هميشه به نفع طبقه ي خاصي است و اين طبقاتي بودنش هميشه عامل شکستش است و خواهد بود .
    + ايراني 

    آقاي خامنه اي! ولي مطلقه فقيه! تا امروز ما هر چه نوشتيم و گفتيم بي اثر بود. شما صداي مردم را نمي شنويد، نمي خواهيد بشنويد. نمي توانيد بشنويد، ... نمي دانم؛ بي اثرست حرف هايمان. ما ولي حرف هاي شمارا مي شنويم، مي خوانيم، عملکرد شمارا مي بينيم. مي دانيم توقع تان از "مردم هميشه در صحنه" چيست. شما مي خواهيد آنان يک زبان بگويند شما و رئيس دولت منتصب تان، لباس بر تن داريد. همين. آن هم در حاليکه واقعيت نشان مي دهد که چنين نيست. حالا بايد چه کنيم؟ حالا که به اينجا رسيده ايم، آيا سئوال ديگري در برابر ما مي ماند، جز اينکه: آقا! شما کي مي رويد؟

    ما حرف ديگري داريم بزنيم جز اينکه: تاکي بايد در برابررهبر ايران، بنويسند آيت الله خامنه اي؟ ما کي دوباره حق خواهيم داشت که در برابر نوع حکومت کشور مان بنويسيم جمهوري؟ باور کنيد پاسخ شما به اين سئوال، نه فقط تکليف عوام، که تکليف خواص را هم روشن خواهد کرد.

    ما ديگر اين بحث را فراموش کرده ايم که ولي فقيه بايد واجد چه شرايطي باشد. مهم اين است که مي دانيم ويژگي هاي حکومت "ديکتاتوري" چيست. اصلا چه وقت اين حرف هاست وقتي نمايندگان تان به صراحت مي گويند "شرايط مرايط" نداريم؛ "انتخاب منتخاب" در کار نيست. آقا، آمدنش براساس "کشف" است.

    باشد؛ خودتان اين را به صراحت بگوييد. خودتان بگوييد جمهوري در کار نيست. بفرماييد انقلاب 57 ضد سلطنت خانواده پهلوي بود، بگوييد خواست آن انقلاب، سلطنت ما بود. بگوييد اينها را. جانشين هم که داريد. بگوييد؛ شترسواري که دولا دولا نمي شود.

    بگوييد چرا ملت ما را مردماني مي خوانيد باصفاتي عجيب و غريب ـ از جمله اينکه آگاهيم، شجاعيم و زمان شناس ـ اما تا مي آييم نشان دهيم که حق باشماست، نشان دهيم که ماآگاهيم، شجاعيم و زمان شناس، صدايتان در مي آيد که: "انتخابات تمام شد و اشکالي هم بر آن وارد نبود."

    چرا توصيه مي کنيد که "کاملاً هشيار" باشيم، اما تا مي خواهيم هشياري خود را به منصه ظهور برسانيم، مي گوييد: "از هرگونه رفتار و گفتار تحريک‌آميز و بدگمانانه پرهيز کنيد. رئيس جمهور منتخب و محترم، رئيس جمهور همه‌ ملت ايران است و همه و از جمله رقيبان ديروز بايد يکپارچه از او حمايت و به او کمک کنند."

    آقاي خامنه اي! حضرتعالي "ديدار با جوانان فرزانه را مثل هميشه بسيار شيرين و اميدبخش" مي خوانيد، و اينکه "توجه جوانان به مسائل اساسي کشور، نشانه و معناي پيشرفت است و مسئولان بايد با توجه به اين حقايق، براي آينده برنامه‌ريزي و اقدام کنند". پس بگوييد چرا تا صداي همين جوانان در مي آيد، مي فرماييد: "بيگانگان با درک اين مسئله، محيطهاي دانشگاهي و دانشجويي را آماج توطئه قرار داده‌اند تا به هر شکل ممکن در روند فعاليتهاي علمي اختلال ايجاد کنند". بعد آدم هايتان هم در جامه قضا هم، حکم 8 سال و 10 سال و تبعيد و شلاق، براي جوانان ما صادر مي کنند؛ چرا؟

    آقاي ولي مطلقه! چرا شما خطاب به ما مردمان "هميشه در صحنه" مي گوييد "به هرحال در انتقاد از هر مسئله و دستگاهي بايد انصاف را هم در نظر گرفت»اما نوبت خودتان که مي رسد، مي گوييد: "همان فرداي انتخابات عده اي بدون دليل و استدلال، آن انتخابات عظيم را دروغ خواندند؛ آيا اين جرم کمي است!" اين جرم کمي است؟

    چرا مي گوييد "انتخابات مال مردم است و نتيجه آن براساس تشخيص ملت رقم مي خورد" اما وقتي سيزده چهارده ميليون نفر از همين ملت [البته بين سيزده تا چهارده، يک ميليون تفاوت است ولي چون اعداد معناي زيادي در قاموس گردانندگان حکومت اسلامي ندارند، ما هم مثل شما مي گوييم سيزده چهارده ميليون] تشيخص شان با تشخيص شما يکي نيست، مي شوند خس و خاشاک، و شما هم صدايتان در نمي آيد؟

    اين سيزده چهارده ميليون، حرکت بعدي شان بايد چه باشد، وقتي "تشخيص" شان به هيچ گرفته مي شود؟ چرا وقتي فرزندان همين ميليون ها نفر، تظاهرات سکوت برپا مي دارند، در عاشوراي حسيني به خيابان مي آيند تابراي يک مرجع تقليد عزاداري مي کنند، روي پشت بام ها الله اکبر مي گويند و... اما ماموران رئيس جمهور همفکر شمابا ماشين از روي بدن هاي گرم و زنده آنها مي گذرند، شما هيچ نمي گوييد تا بقيه آنها را هم بگيرند، به دادگاه نمايشي بکشانند، وابستگان شهيدان انقلاب 57 را به روز عليرضا بهشتي بنشانند، با روح الامين شان در کهريزک آن کارها کنند، که مي دانيد؛ چرا؟

    چرا مي گوييد: "انتخابات براي اين است كه در صندوق هاي رأي معلوم شود كه مردم چه مي خواهند نه در كف خيابانها." اما يک کلمه نمي گوييد وقتي آن همه صندوق را با کاغذهاي يکدست پرکردند، مردم بايد چه کنند؟ نکند بايد به احمد جنتي مراجعه کنند!يا به سردار محصولي، سرداررادان، سردارنقدي، سردار احمدي مقدم، به روح الله حسينيان که زماني قاتل بوده، به سعيد مرتضوي، ... به کي؟

    آقا!اگر شما به واقع بر اين باوريد که "همه بايد فصل الخطاب را قانون بدانند" با استناد به چه قانوني امريه صادر مي کنيد که "همه جريان ها و گرايش هاي داخل نظام، به ويژه خواص، بايدخط و مرز خود را بادشمن به صورت شفاف مشخص کنند؟" اين خط و مرزرا چه کسي تعيين مي کند؛شما که خود طرف اصلي دعواييد.

    شما مي فرماييد: "مردم با ديدن مناظره ها و ديگر برنامه هاي تبليغاتي قدرت قضاوت به دست آوردندو احساس کردند که نظام اسلامي، اندروني، بيروني نداردو مردم را بيگانه نمي داند و حقيقتابراي مردم حق انتخاب آگاهانه قائل است... بنابراين از اين ديدگاه مناظره ها امري مطلوب به حساب مي آيد."

    بعد همين مناظره ها قطع مي شود؛سيماي حکومت اسلامي شود مي شودتريبون يک جانبه آنکه همفکر شماست؛ حتي به هاشمي رفسنجاني [ که درباره اش چنين اظهار نظر کرده ايد:آقاي هاشمي قبل از انقلاب، اموال خود را صرف مبارزه مي كرد و در سي سال اخير هم با به عهده گرفتن مسئوليت هاي فراوان، در حساس ترين مقاطع در خدمت انقلاب و نظام بوده و هرگز از انقلاب براي خودش، مالي نياندوخته است و مردم بايد به اين حقايق توجه داشته باشند]، به مهندس ميرحسين موسوي که نخست وزير خودشما بوده، به مهدي کروبي که رئيس مجلس تان بوده، به ناطق نوري که رئيس دفتر بازرسي شماست، به.... نه فقط اجازه حضور در سيمايتان رانمي دهيد، نه فقط مجوز راهپيمايي نمي دهيد، بلکه آنها را در حصر نگاه مي داريد، بر آنان حمله فيزيکي مي بريد، رئيس جمهور همفکرتان از شيراز، خودش را به تهران مي رساند تا حکم عزل رقيب را امضا کند و.... آن وقت شما باز مي گوييد: "اگر نخبگان سياسي بخواهند قانون را زير پا بگذارند، خواسته يا ناخواسته، مسئول خونها، خشونتها و هرج و مرج ها خواهند بود!"

    نه؛ اينطوري نمي شود. شما براي ما يک راه گذاشته ايد؛يک سئوال: شما کي مي رويد؟ دقت کنيد بحث بر سربراندازي يک نظام نيست؛ سئوال بر سرحضور يا عدم حضور يک تفکر است؛سئوال بر سرحضور يا عدم حضور قانون است؛ پرسش اين است: جمهوري داريم يا سلطنت؟ همين.


    نوشابه اميري - روزآنلاين
    + س 

    گفتم که دلت؟ گفت: لبالب ز اميد

    گفتم : سخنت؟گفت: شعار توحيد

    گفتم به چه ره بايدمان رفتن؟گفت:

    آن راه که مي روند ياران شهيد

    از اين كه بالاخره يه مطلبي درباره پدر بزرگوارتون در وبلاگ گذاشتيد خيلي ممنونم.

    اميدوارم كه از ادامه دهندگان راه اين شهيد بزرگوار باشيم.

    + نظام مقدس 
    به اقاي مهدي عزيزي شما همون برادران عزيزي معروف هستيد . ياد دايي بخير(اره داداش ) همين واست بسه .

    شايد هم اون نيستي من اشتباه گرفتم در هر حال ......

    اخلاق در سطوح مختلفي تعبير ميشه يک سطحش ايني هست که شما در مورد من گفتي و يک سطح ديگش هم اوني هست که از اول انقلاب تا الان اين نظام به کل فاقد اون بوده .... چيزي که سالهاست در کشورهاي اروپايي و لائيک و سکولار کاملا رعايت ميشه اگه شما فحش رو خارج از دايره ي اخلاق ميدونيد بنده استبداد رو خارج از دايره ي اخلاق ميدونم .بنده ريا رو خارج از دايره ي اخلاق ميدونم . بنده دروغ رو خارج از دايره ي اخلاق ميدونم بنده بازي کردن و سوء استفاده از اعتقادات مردم رو خارج از دايره ي اخلاق ميدونم . بنده ديکتاتوري رو خارج از دايره ي اخلاق ميدونم بنده ي اصل ولايت فقيه رو خارج از دايره ي اخلاق ميدونم هموني که حاجي ازش دفاع ميکنه ...... اين قصه سرش دراز شما خودت رو قاطي نکن ....
    + ايراني 
    آقاي مهدي عزيزي
    شما به جاي آنکه ديگران را بي ادب و فاقد آداب معاشرت بدانيد کمي به پستهاي قبلي آقا سيدتون مراجعه کنيد تا بينيد ايشان آداب معاشرت مي دانند يا خير. ايشان که مردم رو پول خرد پر سر و صدا مي نامند. جمله آخرتون هم در مورد خودتون مصداق پيدا مي کنه. همونطوريکه 30 سال داره از درون کوزه شما به بيرون تراوش مي کنه و بوي تعفنش همه ايران رو گرفته. چند تا آيه رو پشت هم رديف نکنيد و رخ افراد نکشيد. مردم مغزشون 30 ساله از اين حرفهاي کاسبهاي دين اين بازار رياکاري پره.
    + مهدي عزيزي 
    خداي سبحان او و شما را در زمره اوليائش قرار دهد
    سيد جان
    وقتي ياد داشتهاي افراد بي ادبي مثل نظام خان! را مي خوانم از يك طرف خنده ام مي گيرد كه چه كساني دم از اخلاق و مدرنيته و كلاس و .... ميزند در حاليكه خود از رعايت ابتدائي ترين آداب معاشرت محرومند
    و از طرف ديگر ياد اين آيه شريفه مي افتم كه « وعباد الرحمن الذين لايمشون علي الارض هونا و اذا خاطبهم الجاهون قالوا سلاما»
    و آن وقت مي بينم كه چه زيبا به اين آيه عمل مي كني و سعه صدر نشان مي دهي!
    آري از كوزه همان برون تراود كه در اوست!

    سلام حاجي

    غيبت چند وقته ي حقير رو ببخشيد. حسابي درگير بودم.

    خدايش رحمت كند اين سيد بزرگمرد را. با جدمان مهشور و ميهمان سفره ي مادرمان زهرا س باشد انشاالله.

    زگلزار مساجد عطر جان پرور نمي آيد

    کجا رفته مگر آن با وفا سرور نمي آيد

    کجا بار سفر بسته مگر آن زاده ي زهرا (س)

    که خون از هجر او شد ديده ها آخر نمي آيد

    به مهراب مساجد جاي او ديگر بود خالي

    صداي دلنشينش از سر منبر نمي آيد

    تقديم به روح بلند مرتبه ابشان...

    + مصطفي داننده 

    سلام نام اوست .

    خدايشان رحمت كند .

    + نظام مقدس 
    تبديل مناظره به معاشقه بر رهپويان راه ولايت مبارکبارد. (شما رو ميگم حاج اقا )
    + محسن 

    سلام

    انشاالله روح پدرتون همنشين انبياء و اولياء بشه...

    آنان كه ره عشق گزيدند همه / در كوي شهادت آرميدند همه

    در معركه دو کَوْن فتح از عشق / هرچند سپاه او شهيدند همه

    انشالله همه مون مصداق اين شعر باشيم...

    + احمد 
    حاج اقاي عزيز:
    شما شرعا به خاطر سهم امامي كه خرج تحصيل علوم ديني تان شده است موظف و مكلف به پاسخگويي سوالات مخاطبانتان هستيد.
    گفتم شايد فراموش كرده باشيد!
    + احمد 
    تسليت ميگم حاج آقا
    اميدوارم شما كه چنين داغي ديده ايد بتوانيد داغ دل خانواده هايي كه فرزندانشان و يا پدر و مادر و خواهرشان در خيابانها به دست ماموران حكومتي كشته شدند و حكومت جنازه آنها را هم به زور تحويلشان داد و به آنها اجازه سوگواري هم داده نشد و جناب خامنه اي خيلي راحت از كنارشان گذشت را درك كنيد. اميدوارم بتوانيد حال مادراني كه فرزندانشان در آن وضع فجيع در كهريزك كشته شدند را درك كنيد كه مرگ فرزند بسيار گرانتر از مرگ پدر است آنهم وقتي كه حكومت حتي اجازه ندهد براي مرگ فرزندت سوگواري كني تا اينكه سران حكومت در مراسم ختم پدرت شركت كنند و هزار هناد حكومتي پس از پدر هوايت را داشته باشند و اين را مقايسه كن با دستگير كردن مادران داغ دار و حبس و زنداني كردنشان به خاطر درخواست رسيدگي به خون عزيزانشان و آنگه انصاف بده كه ايا بازهم خامنه اي را نايب خدا ميتواني خواند.
    + سميرا 
    خدا رحمتشون كنه...
    + نظام مقدس 
    حاجي يادمه چند باز گفته بودي از کساني که به اموال عمومي اسيب ميزنند و جزء اغتشاشگران هستند و پولخردهاي پر سر و صدا هستند و بانک و اتوبوس و مسجد اتش ميزنند ناراحت هستي گفتم ايم رو ببيني : البته اگه خواستي عکس اتش زدن مسجد و بانک و اتوبوس رو هم برات ميفرستم الته توسط همين عناصر . البته معظم له روحشان از اين موارد بي خبر است وگرنه اصلا راضي به چنين مواردي نيستند
    http://www.forexrainbow.com/files/l3i4m6a21e15fn1qfhw6.jpg
    البته تصرف اموال کفار مباح است /
    + نظام مقدس 
    الان بهتر ميشه فهميد چرا شما و برادرتان به تصرف مساجد علاقه منديد .ريشه ي ژنتيکي داره . يادمه يکبار گفتيد دوستانتان در پاکي ولادت شما شک کرده بودند . غلط کردند شما دقيقا فرزند همون ادم هستيد به فتح مساجد اشتهاي عجيبي داريد .

    ضمن اقاي ايراني قتل معاندان در راه خدا ثوب(صواب) دارد تجاوز که چيزي نيست .ما که نبوديم اما اونهايي که بودند تعريف ميکنند که صبح بعد از روز اعدام شيريني و مهريه ي دختران رو درب منزل خانوادشون ميبردند .
     <      1   2   3   4   5      >