سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرای اندیشه

گه گاهی که بلند بلند فکر می کنم در این صفحه منعکس می شود .

بیانات مهم رهبر فرزانه انقلاب (دام ظله) در روز گذشته و خطبه­های نماز جمعه تهران ، فصل الخطاب عملی همه آشفتگی­ها و تعیین کننده شیوه حرکتهای همه نیروهای معتقد و علاقه­مند به نظام جمهوری اسلامی بود . تفاوت سلیقه­های سیاسی نیروهای درون انقلاب اگر چه در جای خود ارزشمند است و موجب جلوگیری از روند تک صدایی و دیکتاتوری در کشور می­شود اما باید پذیرفت که قانون اساسی و قوانین عادی منبعث از آن و نیز دستورات مقام معظم رهبری (دام ظله) که در قالب باید و نبایدهای حکم حکومتی و دستورات اجتماعی ارائه می­شود خط قرمز رفتارها و مرز میان نیروهای معتقد به نظام اسلامی و نیروهای غیر معتقد به آن است .

به اعتقاد من با بیانات روز جمعه رهبری معظم انقلاب (دام ظله) نیروهای معتقد به نظام می­باید خویش را با شاخص آن رهنمودها هماهنگ کرده و کژی­ها و کاستی­ها را به هماهنگی و راستی بدل کنند تا ضمن خلع سلاح دشمنان خارجی و نیروهای بدخواه داخلی که می­کوشند تا با تفکیک صفوف مردم به دو جبهه علاقه مندان به نظام و مخالفان نظام و رهبری آن، آتش افتراق و جدایی را شعله ور کنند و وحدت ملّی را دچار شکنندگی نمایند ، با پایان دادن به هر نوع حرکتی که از سوی مقام معظم رهبری (دام ظله) نهی­شده است وحدت ملّی را تحکیم و صداقت خویش را در علاقه مندی به نظام اسلامی و تداوم راه امام و شهدای انقلاب به نمایش بگذارند .

 همانطور که رهبری معظم انقلاب (دام ظله) تأکید فرمودند مجموعه آراء ملّت در این انتخابات فارغ از گرایش به نامزدها یک حقیقت واحد داشت و آن اعلام پایبندی به نظام اسلامی و باور به رکن رکین جمهوریت نظام اسلامی است .

در روزهای قبل از بیانات رهبری معظم (دام ظله) تجمعات متعدد معترضین به نتیجه انتخابات اطوار مختلفی را پشت سر گذاشت اما هر چه بود از امروز به بعد تداوم این حرکتها دیگر نمی تواند مفهوم اعتراض به آراء انتخاباتی داشته باشد بلکه دقیقا به مفهوم اعتراض به نظام و ایستادگی در برابر نظام و اراده جمعی ملّت ایران است مگر آن که از مجاری قانونی و به اشکال منطقی و شرعی انجام شود .

به باور من پس از بیانات رهبری معظم انقلاب (دام ظله) دیگر نمی­شود از توجیه اعتراض به چگونگی شمارش آراء برای برقراری تجمعات فوق الذکر بهره­برد و آن را بهانه خیابان پیمایی­های هر روزه ولو بدون هیچ تشنجی قرار داد.

به باور من نامزدهای 3 گانه انتخاباتی که به هر روی صاحب نصاب لازم آراء نشده­اند باید با صدور بیانیه­هایی همسو و هم جهت با بیانات رهبری معظم انقلاب (دام ظله) داغ تفرقه و شکستن اتحاد ملت و نخبگان سیاسی ایران را بر پیشانی دشمنان داخلی و خارجی نظام بکوبند و یک بار دیگر بلندتر از همیشه با فریادی اتحاد آفرین ، خواب بدخواهان نظام ، خصوصاً بیگانگان که امید به رو در رویی عناصر سیاسی درون نظام با رهبری معظم انقلاب (دام ظله) را در سر می پرورند آشفته سازند .

مواضع جناب آقای محسن رضائی از ابتدای اعتراضات معترضین ، به سلامت و خیر خواهی برای نظام نزدیک­تر بود و اکنون لازم است تا آقایان کروبی و موسوی هم در موضع گیری­های شفّاف بر دلبستگی خود به انقلاب اسلامی و تبعیت عملی از رهبری نظام و ولایت معظم فقیه (دام ظله) تأکید کنند تا ضمن آن که هوادران­شان را بدینوسیله از حرکات نهی شده توسط معظم له (دام ظله) اهتراز می­دهند موجب شوند تا تیر بدخواهانی که آنان را در طول رقابتهای انتخاباتی ، مخالفان برانداز و انقلابگران مخملی می­خوانند به سنگ بخورد .

یقیناً جمع بسیاری از هواداران این آقایان علی رغم آنکه تا روزهای قبل در اعتراض به موارد مختلفی به هواداری از نامزدهای مختلفشان به راهپیمایی های خیابانی ساکت دست می­زدند ، اکنون و پس از بیانات رهبری معظم انقلاب (دام ظله) به دلیل تعلق قلبی به نظام اسلامی و ارادت به مقام معظم رهبری و التزام عملی به ولایت معظم فقیه (دام ظله) دیگر به هیچ دلیلی استمرار حرکات گذشته را بر نخواهند تابید .

نکته آخر من خطاب به نامزدهای نامبرده آن است که اگر چه من و برخی چون من در این انتخابات به دلائل متعددی که همچنان به آنها پایبند هستیم از جناب آقای دکتر احمدی نژاد حمایت نکرده و شما را برگزیده بودیم اما باید بدانید که مرز حمایت ما از شما تا آن جاست که شما را در خط حمایت از نظام جمهوری اسلامی ، راه امام ، خون شهدا و تابعیت عملی از ولایت معظم فقیه و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله) ببینیم . مسلّماً پس از بیانات دیروز مقام معظم رهبری (دام ظله) اگر شما را در موضعی ناهماهنگ با التزام عملی به فرمایشات ایشان بیابیم ، دست از شما خواهیم شست و هرگز و به هیچ قیمتی اعتقاد به ضرورت حمایت از نظام جمهوری اسلامی و پایبندی عملی به حوزه اوامر جایگاه معظّم ولایت فقیه حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله) را به هواداری از شما نخواهیم فروخت .

امیدوارم با انتشار بیانیه­هایی عاقلانه و مؤمنانه ، هم پایبندی­تان را به شعارهای داده شده­تان ثابت کنید و هم اعتماد هوادارانتان را به صداقت و سلامتتان از دست ندهید چرا که برای ما همه اشخاص با همه علاقه و احترامی که برای آنها قائلیم در برابر تعلّق به اسلام ، نظام جمهوری اسلامی ، راه امام (س) و تابعیت عملی از رهبری معظم انقلاب (دام ظله) هیچ ارزشی ندارند .