• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : روزگار غريب
  • نظرات : 4 خصوصي ، 30 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + نظام مقدس 
    خداييش اين حرف نخ نماي شما ديگه کفر ادم رو در مياره ..هر جا گند ميزنيد ميگيد اشکال از اسلام نيست از مسلماني ماست . من يک علامت سوال بزرگ برابرتان مينهم : اگر اينطور است اسلامي بودن و يا اسلامي نبودن چه فرقي ميکند ؟
    پس چرا دست از اسلام نميکشيد شما که قادر نيستيد انرا پياده کنيد؟؟

    منشور حقوق بشر هم همينطور است فقط يک چيز قشنگ دکوري است . من تا حالا حرفي از منشور حقوق بشر زدم ؟ اونها هم اگر نميتونن پياده اش کنند غلط کردن ازش دم ميزنن . من هم اگر نميتوانم به مرامم عمل کنم غلط اضافه ميکنم از مرام خوب حرف بزنم شما (مجموعه ي نظام اسلامي و مدعيان ان از جمله اخوندها
    ) هم اگر نميتوانيد اسلام را پياده کنيد غلط ميکنيد ادعايش را ميکنيد --غلط ميکنيد به بهانه ي اسلام بر مردم حکومت کرده و خونشان را در شيشه ميکنيد . اگر اسلام هميني نيست که من ميبينم ديگر چه فرقي ميکند اسلام چه باشد ؟ ان زمان هم که دست پيغمبرش و جانشيناش بود ما همچين مدينه ي فاضله اي نديديم .

    من ميگم منشور حقوق بشر يه تخيل و روياي قشنگ . خب شما در مورد اسلام چه ميگوييد ؟ غير از اين است که در قران امده با هر نا مسلماني بجنگيد تا مسلمان شود و اگر نشد خونش حلال است ؟ مگر اسلام را همينگونه به ايران نياورده اند ؟ مگر اين حکومت همينگونه با مخالفانش برخورد نميکند ؟

    خودتان را گول نزنيد --- طشت رسواييتان بد جور از بامها فرو افتاده / اسلام چيزي جزء سوء استفاده از احساسات و عقايد مردم براي حکومت کردن بر انها نبود وگرنه چيزي که اکنون ثابت شده است اين است که سردمداران حکومت اسلامي خود سرشاخه ها و سر دسته هاي ظلم و فساد و دروغ و تبعيض و ريا هستند .

    ابتدا اين نظام دچار تغييرات بنيادين ميشود بطوريکه فقط نامي از اسلام در قانون اساسي ان باقي خواهد ماند و بتدريج طي 7-8 سال اينده با عوض شدن نسل و ليبرال شدن خواسته ها به سمت يک نظام سکولار و ليبرال پوست خواهد انداخت . مطمئن باش من ول کن اين وبلاگ و نو نيستم . چون ميشناسمت اگه نميشناختمت انقدر پاپيچت نبودم .. اونقدر به تلاشم ادامه ميدم تا رسما به چيزي که من ميخواهم اعتراف کني .....
    پاسخ

    با منطق شما هيچ قانوني و ايده آلي نبايد وجود داشته باشد چرا كه انسان هر قدر هم تلاش كند هرگز 100% به ايده آل خود نمي رسد و تمام قانون را به نوعي كه تخلف از آن نكند به انجام نمي رساند ، اما فقدان ايده آل هم مساوي است با حركت بي هدف و فقدان ابزار ارزيابي فاصله انسانها با ايده آلهايشان و فقدان قانون نيز نتيجه اي جز آنارشيسم نخواهد داشت . منشور حقوق بشر همان ايده آل 100% بشر براي رعايت حقوق است و اسلامي كه به قول شما در قرآن و كتابهاست همان ايده آل 100% اسلام . ايده آلي كه ميزان ارزيابي صحت و سقم حركتهاست . نكته ديگر اين كه شما و همفكرانتان با دستاويز قرار دادن يك قسمت از قرآن مي خواهيد درباره تمام آن قضاوت كنيد در حالي كه اولا فاقد صلاحيت علمي درباره آن هستيد ثانيا اين روشان با هيچ اسلوب از اسلوبهاي تحقيقي سازگاري ندارد . در آخر هر قدر مي خواهيد اينجا تشريف بياوريد و هر قدر مي خواهيد و هر چه مي خواهيد بنويسيد . قطعا حرفهايتان را خواهم خواند و آنجا كه لازم باشد حرفم را نيز خواهم زد اما اين كه در اين اميد باشيد كه روزي نتيجه اي كه بدان معتقديد را از زبان من هم بشنويد اميد خامي است كه توصيه مي كنم عمرتان را براي آن هدر ندهيد . موفق باشيد .