• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : حقوق شهروندي
  • نظرات : 5 خصوصي ، 47 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + براي احمد آقا 

    سلام

    از نوشته اول شما فهميدم مشكلت كوچيك نيست و گفتم كه به شرح و بسط نياز داره ولي انصافا از اين نظر بعدي ات فهميدم كارت از منطق و استدلال گذشته. اميدوارم اين آقا سيد وقت داشته باشه با شما بحث كنه وگرنه من كه اميدي به هدايت شما با صحبت منطقي ندارم .

    واقعا من از حرفهاي مدير مسئول كيهان ميزنم؟!‏ من كجا و او كجا؟! خيلي وقته كه كيهان نخوندم ممنون كه يادم انداختي! ولي تيزهوشي مدير مسئولش قابل تحسينه و الحق خيلي جاها مستدل و راهگشا حرف ميزنه اگرچه برخي تندروي تلقي كنند.

    راستي يه نفر فكر مي كنه شما همون نظام مقدسي!

    در مورد اون خانم باردار محجبه شهيده يعني چي كه ضارب به حبس ابد محكوم شد؟! اصل ضرب و جرح زن باردار در مقابل چشمان قاضي و حضور پليس و جلوگيري از دفاع همسرش از او مطرح است وگرنه چه فايده اي داره كه حتي متهم اعدام هم بشه؟ ‏مسئله همكاري دستگاه قضايي و پليس اون كشور با متهم هست. كمي فكر كن!

    در مورد برخي بسيجي هاي شهيد و يا مجروح اخبارش در سايتها منتشر شد و با خانواده هاشون مصاحبه شد عجيبه شما با اين همه تحصيلات مرتبط خبردار نشدين؟!

    در مورد انتخابات آمريكا بايد كمي فكر كني و سادگي نكني! چرا كه اونا حاضرند حتي يه مدعي روحاني شيعه اثني عشري را هم رئيس جمهور كنن به شرطي كه با رويه استكباري و استعماري اونا و تجاوز و قتل و غارت به ملتها و به خصوص با اسرائيل هيچ خصومتي نداشته باشه. در ضمن الان ديگه دانش آموزان هم مي دونن كه در آمريكا رئيس جمهور جز مترسكي در دست احزاب (اونم فقط حداكثر دو حزب و به نوبت!) بيش نيست اينو از تناقض در حرفها و وعده هاي اوباما قبل و بعد از انتخابات آمريكا به سادگي مي شه فهميد.

    در مورد اهانتت به رهبر معظم انقلاب بايد بگم فقط خودت رو كوچيك كردي طلا كه پاكه چه منتش به خاكه؟ ايشون و نظام اسلامي نشون دادن كه در مقابل قدرتهاي داخلي و خارجي و پرمدعا تر از كروبي اش هم ايستادن و به زانو و التماس درشون آوردن منتها تحمل كردن خيانتهاي كروبي اتفاقا نشانه عظمت نظام و رهبري است كه بيدي نيستند كه با اين بادا بلرزن و اين حوادث و بانيانش نمي تونن اونا را سست كنند. اينجا كه آمريكا نيست كه فرقه ديويديه به دليل اعتراض زنده زنده سوزانده بشن.

    در ضمن اين قدر خودت را بالا ندون و از روي عصبانيت نيمچه پاسخ را با آقاي نيمچه اشتباه نگير! همين طور تحصيلات خودت را به رخ ديگران نكش من اگرچه در اين مورد مي تونم سرم را با افتخار بالا بگيرم ولي اعتقاد دارم آدم با تحصيلات آكادميك بصيرت و فهم پيدا نمي كنه و به حقيقت نمي رسه بلكه بايد با هوشياري و صد البته خلوص نيت در پي حق باشه تا بهش برسه.

    قسم دادي يه كم فكر كنم؟ باشه فكر مي كنم بايد براي شما دعا كرد.