• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : غضنفرهاي سياسي
  • نظرات : 6 خصوصي ، 29 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد محموديان 

    بسمه تعالي

    به خسته اي كه اداي اميدوارها رو در مياره

    با سلام

    احتراما بايد عرض كنم كه درسته كه ما به اصل نظام جمهوري اسلامي معتقديم ولي به عملكرد دولت و حكومت، منتقد و معترضيم و بايد جوري انتقاد كنيم كه براي دشمنان و بيگانگان بهانه اي درست نشود اما بايد تعارفات را كنار بگذاريم،

    «وقتي با حقيقت معنا به بسيج فعلي نگاه شود،اين بسيج رمز از بين بردن پايداري و ماندگاري و عزت ملي است ... بعضي تصور کردند بسيج منحصر است در همين تعداد گردان‌هاي بسيجي يا سازمان هاي نظامي بسيجي، البته كه به كاهدون زده اند اينها جزو مخ لص ترين بسيجي ها هستند اما بسيج فقط اين نيست، اين بسيج در همه عرصه ها در بخش هاي مختلف، در دانشگاه يک جور، در کارگاه يک جور، در قشرهاي مختلف مردم يک جور، در روستاها يک جور، در شهرها يک جور.... به طرز وحشتناكي حضور دارد،يک حضور فراگير همچون موور و ملخ. اين بسيج هم به پول وابسته است هم به عنوان و هم به جاه و جلال وابسته است،در ضمن همانطور كه همه مي دانند به دستور از بالا شديدا وابسته است. آيا بسيجي واقعي آن نوجوانهاي 14 ساله اي هستند كه در خيابانهاي تهران به اسم امر به معروف و نهي از منكر به جان و مال و ناموس مردم تعرض ميكنند و هيچ مرجع قانوني هم صدايش در نمياد.»

    البته توصيف سپاه فعلي كه كاملا با اصل سپاه پاسداران در تضاد هست و با اختيارات گسترده و نامحدود در تمامي عرصه هاي نظامي،اقتصادي،رسانه اي،اجتماعي،ورزشي و مهمتر از همه اصل چهل و چهارم قانون اساسي... به شدت در حال فداكاري و از خود گذشتگي مي باشد، در اين مقال نمي گنجد.

    اگر ظلم و جنايت و فسادي رو كه همين افراد مزدور در لباس مقدس بسيج و سپاه در سطح كشور انجام مي دهند رو نمي بينيم دو حالت داره يا نمي خواهيم ببينيم و يا چشمهامون ضعيفه كه در هر دو صورت نمي تونيم حقيقت رو انكار كنيم چون بالاخره كه آفتاب از پشت ابر مياد بيرون.

    بله بايد درست انتقاد كنيم ولي نه اين كه تو انتقاداتمون سانسور كنيم و بگيم اين بسيج و سپاه همون بسيج و سپاه واقعيه چرا كه اين امر ياعث مي شه كه اصل سپاه و بسيج و نتيجتا اصل نظام زير سوال بره. دشمنان هم مطمئن باشيد همين ساده لوحي ها رو مي خواهند.

    متاسفانه اين ره كه فعلا مي رويم به تركستان هم نيست.

    يا حق