• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : غضنفرهاي سياسي
  • نظرات : 6 خصوصي ، 29 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + انظر الي ما قال ... 

    يه نفر به اسم محموديان هر توهيني كه مي تونه مي كنه آن هم با تمسخر كلام رهبر معظم انقلاب و توهين به بسيجياني كه امام از خدا خواستن با اونا محشور بشن.

    البته جاي تعجب نيست وقتي هاشمي كه خودش را ظاهرا همراه امام راحل و رهبري معرفي مي كنه اون حرفها را ميزنه از امثال اين آقا نمي شه انتظار بيش از اين داشت.


    هنوز براي يه عده بايد الفباي بسيج را درس داد. روحيه غالب بر بسيج فداكاري و دفاع از اسلام و جانبازي است و اظهار نظر امثال اين آقا يا حتي آقاي هاشمي چيزي از بزرگي بسيج و اين شجره طيبه كم نمي كنه.

    در ضمن بعضي مي خواهند وانمود كنند كه بسيج فعلي يه چيز ديگه است! در حالي كه صحبتهاي مقام معظم رهبري و تجليل ايشون از بسيج مربوط به 4/9/1388 يعني كمتر از يك ماه قبل و در مورد همين بسيج فعلي است.

    يه عده هر چيزي را كه نمي تونن خراب كنن ميگن قبلا خوب بود ولي حالا نه! مثلا ادعا دارن رهبر قبلي (امام) را قبول دارن ولي رهبر فعلي را نه! بسيجي هاي شهيد آن هم فقط باكري و همت را قبول دارن ولي باقي بسيجي هاي شهيد و زنده را قبول ندارن! رشادتهاي بي نظير بسيج را فراموش مي كنند و خطاي ادعايي چندتا نوجوان را در بوق و كرنا مي كنن! علت چيه؟ اينه كه امام راحل يا شهدا به حسب جسمي و نبود در دنياي مادي قادر به پاسخگويي تهمتهاي اونا از طريق رسانه ها نيستن. (اگر چه روح بلندشون آدمهاي كوچك غير قابل هدايت را با پاسخ دندان شكن مواجه مي كند.)