• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : عاشوراي 88 پايان عمر فتنه انگيزان .
  • نظرات : 1 خصوصي ، 25 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام.
    نااميدتر شدم.
    همانطور كه قبلا هم گفتم انتظار داشتم با منطق و استدلال پاسخ دهيد. اما نمي دانم دليلش چيست كه اصرار داريد چنين نكنيد.
    1- حاج اقا بنده هم مثل شما معذوريت دارم(متاسفانه در دولت هستم) اما شيعه علي و حسين حق را فداي نان نمي كند و مرگ با عزت را بر ماندن با ذلت ترجيح ميدهد.
    2-باز در پاسختان هم سفسطه كرده ايد و از پاسخ دادن طفره رفته و احساسي شده ايد. بنده مواردي را به عنوان دليل ارائه كرده ام خوب بود با دليل جواب مبداديد. بنده حداقل آنقدر انصاف به خرج داده ام كه بگويم كشته شدن خواهرزاده موسوي نمي تواند به دست حكومت باشد چون عقلاني نيست و به همان دليل عقلاني هم هتك حرمت مقدسات نمي تواند كار معترضين باشد. اما شما با بي انصافي فرموده ايد«عادت كرده ايد هر حركت ناشايستي را كه توسط افراطيون ضد انقلاب منتسب به جنبش سبز انجام مي شود به حاكميت منتسب كنيد » حاج آقا بنده و شما كه در خيابان نميخواهيم توي سر و كله هم بزنيم بلكه ميخواهيم در اين فضاي مجازي كه البته شما هم لطف كرده و اجازه داده ايد به عنوان دو ناظر بي طرف و از خارج موضوع را تحليل منطقي و عقلاني كنيم(لااقل به اعتقاد من).
    3- خوب بود نظرتان را در مورد حمله به جماران و عزاداري امام حسين توسط مدعيان ولايت مي فرموديد. خوب بود تعداد معترضين را جويا ميشديدو خوب بود نظرتان را در مورد كارناوال عاشوراي 76 ميفرموديد و ميفرموديد كه ايا باز هم امكان دارد كه چنين كاري انجام دهند يا نه . خوب بود نظرتان را در مورد پيش بيني آتش زدن قرآن مي فرموديد..
    4- اما فرموده ايد كه « آيا رقصيدن ها و سوت و كف زدن ها و شكستن حرمت ماه حرام را نديديد؟» البته بنده سوت و كف را ديدم ولي هرجا گشتم رقصيدن كسي را نديدم. اما اولا : فرموده ايد حرمت ماه محرم. بايد خدمتتان عرض نمايم كه حرمت ماه محرم و ديگر ماههاي حرام چيست: حرمت آنها در جنگيدن مسلمانان با هم و خون ريزي است نه كف و سوت زدن چه قبل از شهادت امام حسين اصولا ماه محرم ماه شادي بوده است. ثانيا: آيا كف و سوت زدن معترضين به خاطر بي احترامي به محرم و امام حسين بوده يا به خاطر پيروزيهاي كوچكي كه بر پليس و لباس شخصيها به دست مي آوردند؟(انصاف داشته باشيد) ثالثا: تمام قيام امام حسين براي اين است كه بگويد بميري به نام و نماني به ننگ ايا حركت معترضين سنخيتش با قيام امام حسين بيشتر يود يا آنها كه بي خيال ظلمهاي حكومت بر سر و سينه ميزنند؟
    4- فرموده ايد «عادت كرده ايد هر حركت ناشايستي را كه توسط افراطيون ضد انقلاب منتسب به جنبش سبز انجام مي شود به حاكميت منتسب كنيد» كمال بي انصافي را به خرج داده ايد . آيا بنده نگفتم نمي شود كسته شدن خواهر زاده موسوي را كار نيروهاي حكومتي دانست. با اينكه قادر هستم براي آن هم چند تا فلسفه ببافم و اين كار را بكنم.
    5- فرموده ايد « گيرم كه بر فرض محال اصل چنين حركتهايي توسط برخي عناصر دولتي و امنيتي انجام شده باشد» شما اين محال بودن را از كجا نتيجه گرفتيد. آيا كساني كه كارناوال عاشورا را راه انداختند نمي توانند يك بار ديگر اين كار را بكنند. در ثاني بايد توضيح بفرماييد كه با چه منطقي آنرا به معترضين منتسب ميكنيد آيا ميتوانسته برايشان سودي داشته باشد؟
    6- فرموده ايد«آيا مي شود منكر وجود عقبه فكري آن و زمينه هاي باور پذيري چنين حركتهايي در بخشي از منتسبين به جنبش سبز شد ؟» بنده هم خدمتتان عرض كردم كه مجاهدين خلق هم در اين اعتراضات بوده اند اما آنها هم اگر بخواهند كاري انجام دهند. خواهرزاده موسوي را ميكشند تا برايشان سودي داشته باشد نه اينكه به نمازگزاران حمله ميكنند.
    7-حاج اقا! باور بفرماييد اين حكومت ديگر كارش تمام شده. به نظر من ديگر همين الان هم وجود ندارد. ميدانيد چرا ؟ حكومتي كه براي بقايش مجبور باشد تلفن پائينترين رده كارمندانش را هم كنترل كند. و براي حمايت از خودش كودكان دبستاني را به خيابان آورد(در حاليكه معترضينش دانشجويان و استادان دانشگاه است). حاج آقا بنده خودم در دستگاهي كار ميكنم كه مسئول همين جمعيت سازي ها است و شعارهاي راهپيمائيها را از شوراي هماهنگي ميگيرد. حاج اقا واقعا از چه حكومتي دفاع ميكنيد. حكومتي كه از ارادت عوام به امام حسين و معتقدات مذهبيشان سوئ استفاده كرده و آنها را به خيابان ميكشد و آنگاه شعار «مرگ بر خاتمي و مرگ بر موسوي» در دهانشان ميگذارد؟ حاج اقاي عزيز لااقل اگر به اين دنيا نمي انديشيد به خاطر آخرتتان كمي بيانديشيد. واقعا اقاي خاتمي چه سهمي در توهين به مقدسات(اگر شده باشد)دارد. موسوي چه سهمي دارد؟
    8- حناب حاج آقا: سرمقاله كيهان را خوانديد؟ فقط همين سر مقاله كافيست تا به خاطر توهينها و دروغها و افتراهايي كه در آن است انسان را مخلد جهنم نمايد. جناب حاج آقا ! حسين شريعتمداري نماينده همان ولي فقيهي است كه شما وي را نايب امام زمان ميدانيد. لطفا براي ما عوام بيسواد هيچي نفهم بفرماييد نماينده عيني چه؟ يعني نماياننده يعني اينكه مواضع و حرفهايش مواضع آن كسي است كه نماينده اش است. چه طور ميتوانيد كسي را قبول نماييد ولي نماينده خاصش را قبول نداشته باشيد و آنگاه از مردم توقع داشته باشيد تئوري ولايت فقيه را قبول داشته باشند. آيا به بنده حق نمي دهيد كه آقاي خامنه اي را امام زمان فرض كنم و نماينده آن امام را مانند شريعتمداري كه شما قبول نداريد من هم قبولش نداشته باشم.(آيا اين حرفي غيز منطقي است؟). تازه ايشان نماينده عام هستند و شريعتمداري نماينده خاص.
    حاج آقاي عزيز: حجه السلام رحيميان نماينده كيست؟ ايشان چه كاره است كه در يك جمع عمومي دستور اعدام آنهم به بدترين وضع صادر ميكند .آيا شما هم با ايشان موافقيد؟
    جناب حاج آقا: آقاي حسينيان نماينده كيست(در مركز اسناد) كه شما قبولش نداريد.
    جناب حاج آقا: آقاي احمد خاتمي نماينده كيست.(منصوب رهبري است) كه شما قبولش نداري
    آخر اين چه منطقي است كه شما يك نفر را كه زنده و حي وحاضر است. خودش را قبول داري ولي نمايندگانش را قبول نداري اما هزاران سفسطه ميبافيد تا مردم نماينده كسي كه خودش حاضر نيست و نگفته اينفرد نماينده من است را قبول بلكه مفترض الطاعه بدانند؟؟؟؟
    خسته شدم، انگشتم مو در آورد و سررشته سخن را گم كردم.
    اما حاج اقا تورا به هركي ميپرستي يا جواب نده يا منطقي جواب بده.!
    موفق باشيد.
    پاسخ

    احمد آقا وقتي شما به راحتي هر چيزي را كه با تفكرتان جور در نمي آيد غير منطقي و سفسطه و .. مي ناميد چه جايي براي ادامه گفتگو مي گذاريد ؟ بنده با هر حركتي كه با مباني اخلاقي دين سازگار نباشد مخالفم حالا چه به نام حمايت از دين انجام شود و چه به نام حمايت از آزادي و يا هر نام ديگري . براي هر آدم عاقلي روشن است و جاي توضيح ندارد كه نمايندگان يك فرد ولو نماينده رهبري در يك منصب حقوقي نماينده و مآذونند نه در شخصيت حقيقي و لوازم آن . مگر شريح قاضي نماينده علي (ع) و قاضي او نبود ؟ آيا چون كسي علي را قبول داشت مي بايد تمام كارها و حرفهاي شريح را قبول داشته باشد. مغلطه از اين بهتر مي توانستيد بكنيد ؟ قطعا به شما حق نمي دهم آقاي خامنه اي را امام زمان فرض كنيد . خلط ميان شخصيت معصوم و غير معصوم چيزي نيست كه نياز به توضيح داشته باشد . آنچه نائب امام زمان است شخصيت حقيقي بلكه شخصيت حقوقي است بارها اين را عرض كرده ام اما مكابره شما مانع از پرداختن به آن شده . شما كه اين حكومت را به كل فاسد مي دانيد و خودتان را پيرو ناب علي مي دانيد چگونه با آن همكاري مي كنيد و نان اين حكومت به زعمتان فاسد را مي خوريد ؟ بنده اگر از كليت حاكميت دفاع هم مي كنم نانم سر سوزني مرهون هيچ كدام يك از آنان نيست . نه حقوق بگير رهبري هستم و نه دولت بلكه بر اساس باروها و اعتقاداتم تا پاي جان براي دفاع از آرمانهاي انقلاب اسلامي و ولايت فقيه ايستاده ام . شما چه ؟ بر چه اساسي با اين همه نفرت نسبت به حاكميت در دستگاه آنها مانده ايد و نان همراهي با اعمال به زعمتان دروغ و ديكتاتورانه آنها را مي خوريد ؟