• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : عاشوراي 88 پايان عمر فتنه انگيزان .
  • نظرات : 1 خصوصي ، 25 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمد 
    نا اميدتر تر شدم.
    جناب حاج آقاك واقعا اينها را ديگر ازتان توقع نداشتم.
    1- وقتي شما دلايل را جواب نمي دهيد بنده ميگويم سفسطه و ...
    2-باز هم استدلالات بنده را جواب نداده ايد.
    3- اما در مورد ولايت فقيه اولا بحث بنده بر سر همان جايگاههاي حقوقي و حرفهاي حقوقي شان است نه شخصيت حقيقي.
    4- فرموده ايد «و چه به نام حمايت از آزادي و يا هر نام ديگري . براي هر آدم عاقلي روشن است و جاي توضيح ندارد كه نمايندگان يك فرد ولو نماينده رهبري در يك منصب حقوقي نماينده و مآذونند نه در شخصيت حقيقي و لوازم آن» رحمت بر شيري كه خورده ايد. قربان دهان مباركتان، بنده هم همين را ميگويم ميگويم اينها به اذن و اجازه ولي فقيه اين مواضع را اتخاذ كرده و اين حرفها را ميزنند و اگر ايشان راضي نباشند اذن خود را بر ميدارند.
    در مورد شريح هم بايد بگويم تا علي بود هرجا بي عدالتي در شخصيت حقوقي اش ميديد واكنش نشان ميداد. دادگاه معروف يهودي با علي را كه نيك ميدانيد . اما ولي فقيه حاضر چه؟ اگر در قياس قاضي القضات فعلي را شريح بدانيم و اين علي را آن علي آيا ايشان رفتارشان منطبق است. رئيس قوه قضاويه كه قاضي قاضيان است چه كاره است كه بدون رسيدگي و برقراري دادگاه در يك جلسه عمومي و در غياب متهمين، احكام جزايي صادر ميكند؟ واكنش علي زمان به اين شريح زمان چيست؟
    5- اما در مورد شغل اين جانب، اصلا توقع نداشتم در موردي كه بنده مردانگي كردم و با تمام خطراتي كه برايم دارد خودم اعتراف ميكنم كه كارمند دولتم شما متاسفانه سوء استفاده نموده و بخواهيد بر عليه خودم استفاده كنيد. اما لازم به توضيح است كه :
    1- بنده با اينكه از دولت حقوق ميگيرم اما نانم به آن بند نيست و اصولا اين چندر غاز حتي پول «مامي» بچه ام هم نمي شود و اصولا آنقدر سواد و عرضه دارم كه محتاج دولت نباشم ، اما ميخواهيد باور كنيد يا نه بنده با آنكه در بيرون بسيار موقعيت شغلي خوبي داشته و دارم براي آن وارد دولت شدم تا با عمق اعمال پنهاني آن آشنا شوم و اگر اكنون انتقاد ميكنم حجت عقلي و شرعي داشته باشم.
    2- دولت بك تشكل حقوقي است و خارج از نظام است و ربطي به فساد كل حكومت ندارد آن هم براي كارگزاران و نه سياستگزاران و اصولا حقوق بنده را احمدي نژاد يا خامنه اي از جيبش نميدهد بلكه از بيت المال پرداخت ميشود و ما به ازايش را بنده به مردم خدمت ميكنم نه به حكومت.
    3- بنده از همان اول هم مواضعم را بارها در حراستها و گزينشها گفته ام و به خاطرش توبيخهاي فراوان شده ام اما از آنجا كه به تخصصم نياز است تا حالا اخراج نشده ام.
    4-در تاريخ اسلام هم بسياري از ياران معصومين در دستگاههاي حكومتي مشغول بوده اند و حتي خود حضرت علي كارگزار حكومت خلفا بوده است و از همه روشنتر هم قضيه امام رضا است.
    5- واقعا از اخلاق به دور است كه از اين قضيه كه بنده به عنوان برهان برايتان آوردم سوء استفاده كنيد.
    6- اما هر جند حرمت صاحبخانه را بايد نگه داشت بايد بگويم بنده حتي اگر كارمند حكومت هم نباشم ميتوانم در اين مملكت زندگي كنم اما شما تمام هوييتان به بودن حكومت بند است و همين هم مانع تحليل منصفانه و عقلاني تان ميشود و اگر حكومت از دست رود نه تنها نانتان كه خداي نكرده جانتان را هم از دست ميدهيد.
    7- بنده تا الان نديده ام كه آخوندي در ايران باشد و نان خور حكومت نباشد البته ببخشيد جز منتظري و صانعي آنم چند سالي.