• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : عاشوراي 88 پايان عمر فتنه انگيزان .
  • نظرات : 1 خصوصي ، 25 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    واقعا يك نگاهي به جوابهايتان به كامنت دومم بياندازيد.
    آيا چه سنخيتي با ابن الدليل بودن دارد .
    نمي خواستم اين را بگويم اما وقتي دوباره جوابتان را مرور كردم بك عصبيت و كينه اي در آن ديدم كه مجبورم كرد اين را بگويم:
    شما كه ميترسيد همه حرفهايتان را اينجا بزنيد و بعضي اعتقاداتتان را با ايميل و دزدكي جواب ميدهيد چگونه دم از حريت و آزادگي ميزنيد . اينجا معلوم است چه كسي بندنافش به حكومت بسته است. و بدون حكومت عرضه زنده ماندن دارد.
    راستي چطور در راهپيمائي ها شعار مرگ بر منافق ميدهيد.
    اگر كم آورده و جواب منطقي نداريد به جاده خاكي نزنيد. و با الفاضي چون حاضرم جانم را براي حكومت بدهم مارا نترسانيد و بدانيد بنده جانم را فداي رفتن حكومت نميكنم ولي طوري مبارزه ميكنم كه ايران بدون آخوند را ببينم و جشن بگيرم.
    با اينكه حالا مطمئن هستم ايميلها را هم به مراكز امنيتي ميدهيد اما آنقدر مرد هستم كه ايميلي كه اسم و فاميل واقعي ام در آن است را اينجا بگذارم و اگر تعهد كنيد ابن الدليل بمانيد با شما تا هرجا محاجه نمايم.
    در ضمن يك نگاهي به كامنتهاتون بندازيد ببينيد چند درصد موافق شما هستند.
    چه ساده لوح بودم من كه ديگران كه اينجا كامنت ميگذارند را توصيه به ادب و منطق ميكردم. اما خوشحالم كه باز حجتي ديگر يافتم كه بايد شر اين حكومت آخوندي را از اين مملكت كند.
    پاسخ

    بله بنده هنوز هم خود را ابن الدليل مي دانم اما دليل نه ادعا . آنچه مي گوئيد دليل نيست ادعاست . آنقدر يك سويه همه چيز را تحليل مي كنيد كه تنها از آن همان نتيجه اي بيرون بيايد كه مي خواهيد . سرتان را از برف بيرون بياوريد و ببينيد كه چگونه دشمنان همان علي و فاطمه برايتان دست مي زنند و هورا مي كشند . بنده تمام باورهايم را نمي گويم تا بهانه اي به دست شما و امثال شما نيفتد و گر نه اگر كسي اهل دقت باشد همه حرفهايم را در خلال نوشته هايم زده ام . راستي چقدر (مامي) فرزندانتان را گران مي خريد كه حقوق دولتي هم كفاك كارتان را نمي كند ! بي جهت نترسيد من هيچ گونه مناسباتي با نيروهاي امنيتي ندارم . عصباني ام اما نه به خاطر ضديت شما و امثالتان را انقلاب ، بلكه به خاطر اين كه از كساني حاميت مي كنيد كه با هر چه در توانشان بوده و هست حرمت عاشورا را كه حتي مسيحيان هم آن را پاس مي دارند مي شكنند . يا واقعا خوابيد يا خودتان را به خواب زده ايد . اين را هم بدانيد كه هرگز كم تعداد بودن موافقين يا پر تعداد بودن مخالفين برايم رعب آور نيست. انشاء الله امروز موج علاقه مندان به اسلام و مدافعان ساحت حسيني پاسخ شما را خواهد داد . منتظروا انا معكم من المنتظرين .