• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : شاخ فتنه را بشكنيد
  • نظرات : 4 خصوصي ، 47 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سميرا 

    سلام آقاي مخبر

    شما در روز عاشورا در اجتماع معترضين در تهران حضور داشتيد؟ كه سخنان آقاي موسوي رو ناشي از اطلاعات غلط مي دانيد؟

    حتي فيلم ها و خبرگزاري هايي كه تصاوير واقعي رو نشون مي دادن نمي تونست حقيقت رو اونطور كه بود به نمايش بگذاره...

    اوضاع تاسف باره... و معلوم نيست اين مسئولين نظام عزيزتون با بكار بستن اين سياستهاي غيراخلاقي و پر از دروغ و تزوير كه راه رو براي سودجويان و دشمنان (و نه عده اي مردم معترض كه حرف و خواسته شان چيز ديگري بود) باز كرد حقيقتا دنبال چه هستند...!

    دبير شوراي نگهبان در پايان خطبه اين هفته نماز جمعه خطاب به افرادي كه دم از وحدت مي‌زنند (مثل شما) گفت: كدام وحدت؟ با اين افراد كه نمي‌شود متحد شد، اين افراد بايد توبه كنند و از خدا، ائمه و مردم عذرخواهي كنند تا شايد خدا آن‌ها را ببخشد.

    در پايان از آقاي جنتي خيلي ممنونيم...

    پاسخ

    سميرا خانم سلام . من در روز عاشوراي تهران نبودم اما دوستان بسيار نزديك و مورد وثوقم بودند . دوستاني كه اتفاقا تا قبل از همين مسئله هوادار مهندس موسوي هم بودند. دوستاني كه خودشان درباره آنچه ديده بودند شهادت مي دادند كه آنچه تلوزيون نشان داد كمتر از آن چيزي بود كه واقعيت داشت . ضمن اين كه به لطف خدا اينترنت در دسترس است و هر چيزي ديگران مي بينند ما هم مي بينيم . سخنان دبير شوراي نگهبان هم به خودشان مربوط است دليلي ندارد اگر من مدافع كليّت نظام و ولايت فقيه هستم و به رفتارهاي غلط جناب مهندس موسوي ايراد دارم مدافع حرفهاي ايشان هم باشم . ما همچنان حرف خودمان را كه منطبق بر شرع ، عقل ، قانون و نگاه جمع گرا و هم جهت با نظر رهبر انقلاب در خصوص جذب حد اكثري و دفع حد اقلي است مي زنيم بگذار تا ايشان هم حرف خودشان را بزنند . چه عيبي دارد ؟