• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : شاخ فتنه را بشكنيد
  • نظرات : 4 خصوصي ، 47 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + نظام مقدس 
    اين بيانيه خيلي ميتونه سرنوشت ساز باشه . نظام طي اين سي سال نشان داده به حرکتهاي اصلاحي و ميانه تمايلي نداره و اين بيانيه و مخصوصا بندهاي پنج گانه اش اگر از سوي نظام و حاکميت مورد استقبال قرارا نگيرد و به اجراي انها تن داده نشود عملا بخش عظيمي از نيروهاي اصولگرا از بدنه ي نظام به نفع جنبش سبز ريزش خواهند کرد . بسياري از اصولگرايان من جمله محسن رضايي به اين بيانيه روي خوشي نشان داده اند و انرا وحدت بخش و راهي براي خروج از بحران ميدانند ولي اگر نظام نخواهد تن بدهد ديگر مير حسين اتمام حجت کرده و با بيان خواسته هايي منطبق بر اصول قانون اساسي و قانوني و منطقي و ميانه راه را براي خروج از بحران باز گذاشته است حال اگر نظام نخواهد بندهاي پنج گانه را عملي کند ديگر راهي براي بازگشت باقي نميماند و اساسا مير حسين با اين بيانيه راه را براي بهانه جويي بسته است و عدم تمکين حاکميت به اين بيانيه نشانه اي از لجاجت و تلاش براي ادامه ي بحران افريني تلقي ميشود .

    حاج اقا دوست دارم نظر شما را در مورد مطالبي که گفتم جويا بشوم . بفرماييد اين هم از راهکار ميانه و منطقي و در چهارچوب نظام و قانون اساسي که مير حسين ارائه داد و حسن نيتش را براي حل بحران با ارائه ي خواسته هاي حداقلي و منطقي و قانونمدارانه نشان داد ديگر حجت برا نظام تمام است و اگر عزمي براي اصلاح و حل مشکلات در بدنه ي حاکميت و سران ان وجود دارد بايد اين بيانيه را بپذيرند وگرنه نشان ميدهند که هدفشان سعادت کشور نيست . ان غضنفرها هم از بالا دستي هايشان دستور ميگيرند .

    مير حسين ميداند حاکميت به احتمال قريب به يقين به اين اصول تن نخواهد داد چون قبلا هم نشان داده از تفکرات و تمايلات اصلاحطلبانه فاصله دارد و نتيجه ي اين بيانيه ريزش نيروهاي بيشتري از بدنه ي اصولگرايان معتدل و عاقل به نفع جنبش سبز است .
    افرين بر مير حسين با اين تيز هوشي .

    حاج اقا ما در تيممون اصلا غضنفر نداريم همشون مارادونا هستند .

    نظر شما چيست ؟
    پاسخ

    چه بگويم از غضنفرها ! البته شما هم داريد . كمي بگرديد پيدايشان مي كنيد .