• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : شاخ فتنه را بشكنيد
  • نظرات : 4 خصوصي ، 47 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد محموديان 

    سلام استاد

    اولا بايد بگم اينجانب محمد محموديان صادره از تهران و ساكن شهرك شهداي هفتم تير(معروف به شهرك سپاه) هستم و در مورد امضاي الكترونيك بايد بگم كه با مشاهده ي چند نفر از دوستان و آشنايان كه هم اكنون در بند به سر مي برند صلاح دونستم زبان سرخ سر سبز را ندهد بر باد،علي الخصوص كه به گفته ي خود شما دست من بر آنجائي اشاره دارد كه طرف مقابل از آن نقطه احساس درد دارد.

    در مورد استفاده از ترازوي جديد كه براتون نوشته بودم و منظورم را در اين مورد سئوال فرموديد، بايد عرض كنم كه من بازهم نوشته ي شما را با عنوان عاشوراي 88 پايان عمر فتنه انگيزان . كاملا مطالعه نمودم و علاوه بر موارد قبلي، با ادبيات متفاوت شما در اين متن نسبت به نوشته هاي پيشينتان و حتي اين دو نوشته ي اخيرتان،مواجه شدم مطمئنا مي توان اين امر را با توجه به نوع تحليلهايتان در آن نوشته و البته واكنشهايي كه دوستان چه آنهايي كه منطقي هستند و چه آنهايي كه بي منطق هستند از خود نشان داده اند، مشاهده نمود،

    به طور كلي و با نقد منصفانه مي توان يك نوع عصبانيت را در پس ادبيات نوشته ي مذكور و حتي در پاسخ هايتان به كامنتهاي دوستان مشاهده نمود و همچنين مي توان ديد كه اين عصبانيت در دو نوشته ي بعديتان تا حدودي فروكش مي كند البته بايد حق را به شما داد، بالاخره از آنجايي كه شما سعي در حفظ مسير تعادل و عدم افراط و يا طفريت داريد، در مواقعي با تندي هايي از دو طرف مواجه مي شويد(اين رو وقتي فهميدم كه خودم رو جاي شما قردادم ديدم اصلا نمي تونم اينقدر صبور باشم و خيلي زود تر از اينها از كوره در مي رم).

    پاسخ

    محمد عزيزم سلام . اگر شماره پلاك منزل را هم مي گفتي ديگر چيز ناگفته اي نگذاشته بودي . حقيقت آن است كه ترازو عوض نشده بلكه آنچه در اين مقاله تغيير كرده بود مناط توزين بود . البته از اين كه برخي براي اثبات خودشان حتي حاضرند توهين به عاشورا را هم بپذيرند و رفتار توهين كنندگان را توجيه كنند به شدت ناراحت بودم . به هر حال به قول خودت از افراط و تفريط خسته شدم . خيلي خسته .