سلام دوست عزيز
چند روز پيش نظري رو در پست « ازدواج موقت ، جامعه ساز يا جامعه سوز ! ( قسمت دوم ) » شما ، گذاشتم ولي گويا هنوز اون رو مشاهده نفرموده ايد ، من همچنان منتظر جواب سوالم از شما هستم ، البته اگه به من لطف كنيد و جوابم رو بديد .
در ضمن چيزي رو هم مي خواستم در كامنت قبلم بيارم كه متاسفانه فراموش كردم و اون رو در ادامه كامنت قبلي در اينجا ميارم : ( پيشنهادم اينه كه اول كامنت قبل رو مطالعه كنيد و بعد از اينجا به بعد رو بخونيد )
بنا به پستي كه شما درباره درگذشت علامه عسگري نوشتيد ،واقعا اين طور ميشه برداشت كرد كه ايشون چه بزرگمردي بودند و شما از شيفتگان ايشون بوديد و چه غم بزرگي با از دست دادن ايشون بر اهل اسلام موند ، هر چند متاسفانه من اصلا ايشون رو نمي شناختم و هنوز هم شناخت چنداني از ايشون ندارم ولي در فهرست آثار ايشون در يادنامه اي كه در سايت تبيان برايشان گذاشته بودند اسم كتابي توجه منو جلب كرد « ازدواج موقت در اسلام » . اين نشون ميده كه ايشون از كساني بودند كه مي خواستند با بدعتي كه به غلط در اسلام گذاشته شده مبارزه كنند و حفانيت اين حلال خدا رو بر همگان روشن كنند . سوالي دارم با توجه به اين آشفتگي فرهنگي كه در جامعه ما ديده ميشه و اين همه موجبات تحريك جنسي و روابط نا مشروع و ازدياد اين گونه روابط و اين همه اختلالات جنسي كه در سطح جامعه مشهوده و لا اقل فكر مي كنم شما با توجه به همنشيني با دكتر شيري به خوبي از اونها آگاه باشيد ،
آيا وظيفه هر مسلماني نيست كه به ترويج اين حلال هدا بپردازه ؟؟؟ به خصوص براي نجات مجردان كه به هزار و بك جور حرام ميفتند در صورتي كه اگه امكان ازدواج برايشان فراهم بود به گناه نمي افتادند ،
مگه نه اين كه اميرالمومنين عليه السلام مي فرمايند « اگر عمر متعه را حرام نكرده بود ، جز بدبخت ترين انسان ها كسي دست به زنا نمي زد » ،آيا اين همه جوون كه به گناه ميفتند ، همه آدم هاي بدبختي هستند كه حلال خدا رو ول كنند و به سمت حرام بروند ؟ در حالي كه خيليا اگه شرايطه حلال باشه اونو انتخاب مي كنند .
مگه نه اينكه پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله و سلم فرمودند : « هر كه ازدواج كند نيمي از دين خود را حفظ كرده ، پس در نيمه ديگر تقوا پيشه كند » ( البته اگه روايت رو كاملا درست گفته باشم ) و منظور از ازدواج هم دائم است و هم موقت ، و خيلي از جوانان ما كه الان بر اونها از نظر شرعي واجبه كه ازدواج كنند و شرايط ازدواج دائم رو ندارند ، آيا نبايد اردواج موقت كنند ؟
آيا بزرگاني مثل علامه عسگري و آّيه الله مطهري كه به دفاع از ازدواج موقت پرداختند ، نمي خواستند فرهنگ درست ازدواج موقت در جامعه جا بيفته ؟ و اين افكار پوچ و و اشتباه و سنتي خونواده ها و جامعه ، درباره متعه از بين بره ؟؟؟
منتظر جوابهاتون هستم . از همين حالا متشكرم