• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : كلمه اي با كلمه خدا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بنام خداي عيسي مسيح(ع)

    سلام آقا سيد گرامي

    خيلي سخت بود نوشتن شكوه نامه از امتي به يكي از بهترين انسانهاي كره خاكي.

    ولي بهر حال نوشته شد.

    اما اگر هم اين نامه نگاريها ، مسيحيان امروزي ما نيز تاثيري نداشته باشد .اين واقعيت را به همگان اثبات كرد كه يك مسلمان هيچ وقت و تحت هيچ شرائطي حاضر نيست به انبياء پاك الهي سر سوزني جسارت كند .كه حتي با افتخار نيز نام آنها مي برد.

    اما پيروان دروغين برخي اديان الهي چطور؟

    آيا آنها كه خود را پيرو عيسي مسيح(ع) مي دانند همينطورند؟

    پاسخ

    بسم الله الرحمن الرحيم

    برادر بزرگوارم سلام

    مقدم ارزشمندت را گرامي ميدارم .

    قطعا همه مسيحيان با چنين روش و منشي موافق نيستند و ما هم به عنوان مسلمان همه آنها را با يك چوب نمي رانيم . چه بسيار هموطنان مسيحي را سراغ داريم كه نام پيامبر ما را جز با احترام نمي برند و توسل به امامان نور را همپايه توسل به مريم (س) و مسيح (ع) راهگشاي گره هاي زندگي خود ميشمارند و چه بسيار مسيحيان غير هموطن را نيز ديده ايم كه نه تنها بي ادبي به ساحت پيامبر اسلام را روا نمي دارند بلكه براي آشنايي با نور رحمتش تلاش مي كنند . گله ما از آنهائيست كه نام مسيح (ع) را دستاويز كفر خود مي كنند .

    خودمان معترفيم كه در ميان ما مسلمانان هم كساني هستند كه از اسلام و پيروي پيامبر بزرگش فقط ادعايي پوچ را بر خود بسته اند و شمشير تكفير و خنجر قتل را نه بر عليه غير همكيشانشان كه حتي بر گلوي گويندگان كلمه توحيد و اقرار كنندگان به رسالت نبي خاتم (ص) نيز فرود مي آورند .

    نه نام اينها را مي توان مسلمان نهاد و نه نام آنان را مسيحي، چرا كه نه محمد (ص) و نه مسيح (ع) به چنين رفتار و منشي توصيه نكرده اند و خود نيز چنين نبودند.

    حق باشماست ، بگذار تا دنيا بداند كه عيسي بن مريم (ع) براي ما مسلمانان به همان ميزان رسول خداست كه پيامبر عشق و رحمت محمد بن عبد الله (ص) .

    ما مي دانيم و مي گوئيم تا دنيا هم بداند آنان كه دامن پاك پيامبري را كه مدعي پيرويش هستند را هم ( نستجير بالله ) آلوده به ميگساري و هرزگي مي خواهند و به نام حمايت از او ساحت قدس حضرت رحمت عالميان را هم مورد بي حرمتي قرار مي دهند در همه چيزشان دروغگو هستند حتي در پيروشان از مسيح (ع).

    به نظرم هم آن نا مسلمانان و هم اين نا مسيحيان هر دو تجلّي روشن جنود ابليس اند كه مي كوشند تا به زعم خود نور توحيد را باخاموش كردن چراغ هدايت حقيقي پيامبر خاتم خاموش كنند غافل از آنكه ( والله متم نوره و لو كره المشركون ) .

    در پناه خداي مهرباني شاد باشيد .

    يا حق