• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : ما گنهكار نيستيم (قسمت دوم)
  • نظرات : 1 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آسيه باصري باغسيه 

    آقاي محترم نميدونم چرا هرچي فکر ميکنم به اين نتيجه ميرسم که خدايي که شماازش حرف ميزني با ماله ما 180 درجه فرق ميکنه!!!!چرا خداي من باشما وخدايي كه از آن در صحيفه سجاديه به نفع توجيه مطلب ات ازش حرف مي زني اينهمه در تضاده چرا؟؟؟؟اينو به طعنه ازت نپرسيدم چون مسئله گناه به نظر من ربط مستقيم داره به تفسير ما از خدا .

    اصلا اون خداي تورو من نمي شناسم وفکر نمي کنم خدا ي حقيقي ربطي به عقايد تو که حالا در نوشته هات آمده داشته باشد که هيچ مغايرت هم دارد مطمئنا. فعلا...............................................



    رحيمه شعباني

    (??
    پاسخ

    بسم الله الرحمن الرحيم

    خانم محترم سلام

    من نمي دانم شما از كدامين خدا سخن مي گوئيد؟ مگر خداي شما چه تفاوتي با خداي من دارد ؟ خدا يك حقيقت واحد است اگر ما و شما اين حقيقت واحد را به گونه اي ميشناسيم كه متضاد نما مي شود قطعا يا شما ،‏يا من و يا هر دوي ما در تاريكي جهل به سر مي بريم و گرنه 124000 پيامبر معصوم و تمام ائمه هدايت (ع) همه از يك خدا سخن گفتند . اگر چه آن بزرگواران زبان هاي متفاوتي داشتند اما ميان خداي آنها هيچ گونه تفاوتي نبوده و نيست .

    من از صحيفه مباركه سجاديه چيزي ننوشتم . مستند من در اين نوشته فقره اي از دعاي شريف اباحمزه است كه خوب است بدانيد اين دعا اصلا در صحيفه نيامده است .

    خوشحال خواهم شد اگر به جاي اين همه بي مهري در سخن ، نوشته مرا با دلائل عقلي و نقلي مورد نقد قرار دهيد تا اگر من راه گم كرده ام به دستتان راهنمائي شوم و اگر شما در اشتباه هستيد از اشتباه به در آئيد .

    گذشته از اين كه نام شريفتان بالاخره خانم آسيه باصري باغيسه است يا رحيمه شعباني؟ ، از خداي واحد و كريم و مهربان ، خداي آدم (ع) تا محمد (ص) ، خداي يگانه من و تو، هدايت هر دومان را به شناخت وجود مباركش آنچنان كه او مي پسندد مسئلت مي دارم .

    يا حق