• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : ديروز را چه شد ؟ امروز را چه مي كنيم ؟
  • نظرات : 6 خصوصي ، 40 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مرز پر گهر 

    دستيابي به پيشرفتهاي فراوان پس از 30 سال:

    يکي «معتاد» است؛
    «در بررسي که حراست مجلس مشخص شده که ايشان سابقه زندان و اعتياد و مشکلاتي از اين دست داشته»(1)
    ديگري «روان‌پريش» مي‌شود؛
    «با توجه به تحقيقات صورت گرفته مشخص شد متوفي به دليل بروز مشکلات روحي و رواني ساعتي قبل...»(2)
    سومي چه کسي است، چه‌کاره است، چه انگي به آن مي‌چسبانند؟
    تا کي خواهند توانست؟
    اين چيزها که تا ابد پنهان کردني نيست.
    سي سال بي‌تدبيري مستمر کشور را به کام بحران، نيستي و مرگ کشانده، ملت آشکارا رنج مي‌برند، سخت‌جاني مي‌کنند و در چنين سپهر آلوده‌اي چه جاي زندگي است؟ مرگ آسوده‌تر به نظر مي‌آيد و سهل‌تر پس يکي خودش را از روي پل به پايين پرتاب مي‌کند، آن يک خود را به آتش مي‌کشد و يکي ديگر با مترو اين دنيا را بدرود مي‌گويد.
    دست مريزاد!
    در تنها سي سال ويرانه‌اي ساختيد که زندگي در آن هيچ "افتخاري" ندارد و ملت را به جايي رسانديد که مرگ را به‌تر از زندگي مي‌دانند. به اين همه دست‌آورد بباليد و اگر کسي کوشيد تا با مرگ خود تلنگري زند، از بيخ و بن منکر شويد. بگوييد؛ بي‌کار بود، معتاد بود، رواني بود، ديوانه بود...
    اما تاريخ خواهد گفت که ملت سالم را چه کساني بيمار، رواني و ديوانه کردند!

    (1) علي لاريجاني در صحن علني مجلس پس از خودسوزي يک شهروند
    (2) بازپرس کشيک ويژه قتل تهران پس از خودشکشي شهروندي ديگر

    پاسخ

    منكر وجود فسادهايي مثل مواد مخدر و كثرت وجود آن نيستم اما برايم خيلي جالب است كه شما حماسه راهپيمايي 22 بهمن را هم مي بينيد و باز هم از زبان ملت چنين سخن مي گوئيد . به راستي اين ملّتي كه از آنها حرف مي زنيد چه كساني هستند؟ چند نفرند ؟

    فساد ، فقر و تبعيض به هر شكلي كه باشد و بي قانوني به هر اسمي كه باشد و از طرف هر كسي و با هر شعاري صورت پذيرد با اهداف و برنامه هاي تربيتي اسلام و نظام اسلامي سازگار نيست و ملت ايران بي شك خواستار اصلاح آنهاست اما آنچه ملت ايران به آن اعتقاد دارد و اصلاح نظامش راخواهان است با آنچه در خيال خام شما مي گذرد ماهيتاً متفاوت است .

    مطابق بررسي نهائي پليس جنائي تهران و بر خلاف آنچه در اخبار بدوي به خدمت رياست محترم مجلس ارائه شده بود و ايشان اعلام كرده بودند، فرد خودسوزي كرده مشكل اعتياد و زندان نداشته و علاوه بر مشكل بيكاري از مشكلات رواني رنج مي برده است . درباره خود كشي هاي اخير هم بد نيست بدانيد كه اگر قرار باشد آمار چنين رفتارهاي در دنيا مورد بررسي قرار بگيرد ايران اسلامي كمترين آمار را خواهد داشت .