شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت دماسنج
مگر اين جا شهر هرت شده ؟ يا کشور هرت شده که اگر شما رفتي از يک پاسدار شکايت کردي در کميته ، پيش مسئول کميته و يا اگر مسئول کميته نشنيد ، رفتي شکايت کردي پيش مسئولان کميته مرکزي و اگر آنجا نشنيد آمدي به قوه قضائيه شکايت کردي کسي بتواند متعرض شما بشود ؟ ( بخشي ديگر از همين سخنراني )
انتقاد مردم از صاحبان مسئوليتها جزو اصولي است که ما ده ها سال است در بحثهاي اجتماعي روي آن تکيه مي کرده ايم . مگر ممکن است حالا که در جمهوري اسلامي هستيم بگوئيم آن حرفها باطل شد حالا که نوبت به دوستان ما رسيد و به اين آقايان رسيد که مسئوليت دارند ديگر زبانها را در کام فرو ببريد ، حرف نزنيد ؟! اين محال است . خدا نياورد آن روز را که در اين جامعه مسئولاني با اين خوي و خصلت مسئوليت قبول کنند .(از متن)
دعايت را آمين مي گويم اما بهشتي گونه بودن سخت است برادر ! خيلي سخت و خيلي شيرين . امروزه خيلي ها تاب شنيدن حرفهايش را هم ندارند تا چه رسد به پيروي اش . براي آن خيلي ها ، بهشتي مرده ارزش دارد نه بهشتي زنده و سازنده . دعا كن شرمنده اش نشويم .
سيمرغ جان سخن من از ارادت نيست ، سخن من از تفكر و تعمق و پيمودن مسيري است كه آن بزرگ مرد به عنوان يك فقيه ،يك فيلسوف ، يك عارف ، يك مربي حقيقي اخلاق ، يك مجاهد و يك انسان والا و جامع پيمود . در اين راه ارادت لازم است اما كافي نيست . بسا كه در بسياري (بلا نسبت شما ) ارادت هست و اراده نيست اما وقتي اراده آمد ارادت آمدني خواهد شد .
تسبیح دیجیتال
سيد محمد حسن مخبر-2
رتبه 0
0 برگزیده
247 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
سيد محمد حسن مخبر-2 عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top