• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : او را به دست فرشته ها داديم
  • نظرات : 4 خصوصي ، 12 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بي نام 

    واقعا هدف شما از بيان خاطرات شهيد شوشتري در مورد مهدي هاشمي در اين زمانه که او ضديت خود را در مورد رهبري نشان داده است چيست؟

    شوشتري ها کجا و اين مهدي هاشمي کجا؟!

    آنوقت انتظار داريد در ولايي بودن شما شک نکنند؟

    مي شود بفرماييد خانواده آقاي هاشمي کجاي اين انتخابات همسو با رهبري و مردم بودند که اينقدر در وبلاگ شما مورد تمجيد واقع مي شوند؟ گيرم در اوايل جنگ شرکت داشته اند يا سازندگي داشته اند ولي از ياران و اصحاب پيامبر و حضرت علي که بالاتر نبوده اند. همانها را مي گويم که از دين خارج شدند و به ولايت گردن ننهادند و عاقبتشان آن شد که مي دانيم.

    آيا خانواده هاشمي و شخص ايشان تا آخرين سنگري که توانستند در مقابل رهبري نايستادند اگر بيش از اين مي ايستاد كه نابود مي شد؟ نگفتن ها و گفتن هاي آقاي هاشمي همانقدر مردود کننده بود که تحريک و سردمداري فرزندان ايشان در اغتشاشات.

    من به فرزندان ايشان اميدي ندارم ولي اميدوارم خود اقاي هاشمي از رفتار نادرست خود متنبه شده و پس از اين آشکار و پنهان در مقابله با رئيس جمهور منتخب که الحق اميد مستضعفان در ايران و خارج از آن است برنيايد و بلکه با تجاربي که دارد او را ياري کند.

    مرا ببخشيد اما از اين تيتر که فرزند رهبري را با يک اغتشاشگر که خيانتش آشکار شده در اين زمان در کنار هم قرار مي دهد يک شيطنت و رفتار مرموز در ذهنم تداعي مي شود و احساس مي کنم برخي آنقدر زيرکند که حتي از شهادت شوشتري ها هم در جهتي که دوست دارند بهره برداري مي کنند. آيا به جاي اين تيتر نمي توانستيد از مجاهدتهاي آن بزرگوار يا حتي بخش ديگري از خاطرات ايشان بنويسيد؟ آيا از مهدي هاشمي پاکتر در خاطرات ايشان نبود؟ آيا فکر مي کنيد اگر ايشان زنده بودند حاضر مي شدند براي عده اي که از ايشان خاطره مي خواهند اين مورد را برگزينند؟

    با اين اوصاف چگونه انتظار داريد شما را حامي و دلبسته هاشمي ها ندانيم؟

    پاسخ

    شما مرا هر گونه كه مي خواهيد بدانيد اما از همان رهبري كه خودتان را سرسپرده ايشان معرفي مي كنيد جلوتر ندويد . كجا مقام معظم رهبري چنين رفتاري با ديگران دارند كه شما داريد ؟ نگران به وجود آمدن خوارج جديد باشيد اما آنها را از دورن همين تفكرات تند و بي منطق و به دور از آموزه هاي اسلامي بجوئيد نه از ميان ديگران .والسلام علي من التبع الهدي

    سلام.

    مرحوم شهيد گوذرزي را بهار دو سال پيش در گرگان و در همايش چهره هاي تقريبي ديدم.

    انقدر زود با گروه ما صميمي شد و سعي مي كرد با ابزار محدود تصوير برداري كه در دست داشت مشكلات تصوير برداري ما را حل كند كه برخي از دوستان ما حمل بر دخالت ايشان كردند.

    گرم بود و صميمي. چند ماه قبل هم دوستان گروه در حاشيه همايش بسيج اساتيد در مشهد او را دوباره ديده بودند و عكس هم گرفته بودند. ولي من متاسفانه چون سر آن پروژه حاضر نبودم و نديدمشان.

    چهره او انقدر صميمي بود كه به محض ديدن چهره اش از تلويزيون بفهمم اين گودرزي شهيد كدام گودرزي ست.

    رحمة الله عليه و لعنة اهه علي القوم الظالمين.

    و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون.

    پاسخ

    سلام عليكم . شهادت مي دهم كه آنچه درباره ايشان فرموديد عين واقع است چرا كه آن شهيد بزرگوار هميشه آنچنان بود كه فرموديد . از خداي بزرگ براي روح پاكش رحمت واسع و براي همه آناني كه از شهادتش دل غمين شده اند صبر و ارج مي طلبم .
    + براي شما 

    آقاي مخبر

    ضمن تسليت و ابراز همدردي با جنابعالي از مطلبي که در ادامه مي آورم با وجود تالمات روحي شما عذرخواهي مي کنم.

    من به هواي مطلبي كه از شهيد گودرزي در اين وبلاگ بود آمدم ولي با جستاري در ساير مطالب وبلاگ شما به اين نتيجه رسيدم كه جهت گيري شما با شهيد گودرزي فرق داره. ايشان ولايت مدار بودند و براي رهبري بزرگوار شان ولايي قائل بودند ولي فضاي سايت شما همسو با نظرات ولي فقيه به نظر نمي رسد و در ضمن كاملا آشكار است كه به يك طيف سياسي كه مورد اقبال مردم نيست و در انتخابات هم همسو با دشمن حركت كرد وابسته و دلبسته ايد در لينكهاي شما هم سايتهايي مثل آينده و تابناك (تارناك!) وجود دارند كه بسيار بعيد مي دانم شهيد گودرزي مثل شما فكر يا عمل مي كرده است.

    به هر حال تعجب از اينكه خودتان را دوست ايشان عنوان كرده ايد پس احتمالا يك دوستي در گذشته بوده است.

    به هر حال قبلا فكر مي كردم يك سايت خوب به مجموعه فوريتز اضافه مي کنم که متاسفانه نشد.

    خدا همه ما را هدايت کند.

    در ضمن شما که بلد هستيد از کلام برخي افراد ايراد بگيريد که البته لزوما نابجا نيستند چرا از برخي ديگر ايراد نمي گيريد؟ شما که برخي را در وبلاگتان بزرگ مي کنيد پس چرا کارهاي بزرگ را افرادي که در مقابل اينها هستند و انصافا مورد تاييد رهبري عزيز نيز بوده حتي به مقدار کم منعکس نمي کنيد؟ سري به سايتهايي که شايد ديدنش آزارتان مي دهد هم بزنيد تا تنوع مطلب در سايت شما باشد. مثل رجانيوز. يادتان باشد انسان به سوي انصاف جذب مي شود نه ....

    باز هم پوزش مي طلبم

    نوشتم چون فکر کردم ديگر بعدها فرصت سر زدن به وبلاگ شما و اظهار اين نظر که گفتنش را لازم ميديدم نداشته باشم.

    خدا رحمت کند شهيد گودرزي را که روي ولايت تاکيد داشت.

    پاسخ

    با سلام .

    بنده از 13- 14 سال قبل تا زمان شهادت شهيد گودرزي با ايشان رفاقتي تنگاتنگ و بلكه بيش از يك رفاقت در حد برادري داشتم . البته در برخي سليقه هاي سياسي و حتي مواردي ديگر ، با ايشان بحث و گفتگو و بلكه اختلاف نظرهايي داشتم اما هرگز رابطه ما تحت تأثير اين اختلاف سليقه ها قرار نداشت . در مقوله تأكيد بر ولايت هر دوي ما بر مسئله ولايت فقيه تأكيد داشتيم اما نوع تلقي ما از مسئله حمايت از ولايت فقيه متفاوت بود . اما اين كه فرموده ايد دلبسته يك جريان ديگر هستم نشان مي دهد كه مطالب مرا سرسري و بي تأمل مطالعه فرموده ايد . البته من با تفكر و رفتار برخي افراد همسو نيستم و براي آن هم مباني و دلايلي دارم ولي اين نا همسويي به معناي سازگاري و هماهنگي كامل با ديگران نيست . براي من اهميتي ندارد كه شما مرا مخالف ولايت فقيه بدانيد يا نه ! اما بد نبود به ده ها مطلب علمي كه در دفاع از ولايت فقيه خصوصا بعد از انتخابات نوشته ام هم مراجعه مي فرموديد . سايتهايي كه فرموديد نيز دائم رصد مي كنم اما به دليل جهت گيري هاي تند و غالبا بي مبنايشان به آنها استناد نمي كنم . سخن از انصاف گفتيد يادم آمد كه با من بي انصافي فرموديد ، چرا كه نقدهاي اينجانب را كه چه در دوران انتخابات و چه بعد از آن به همان جرياني كه مرا به دلبستگي آنان متهم فرموده ايد نوشته ام كلا ناديده گرفته ايد . البته اين رفتار برايم غريبه نيست چرا كه بسياري از مدعيان حمايت از ولايت در اين چند ماهه با من چنين رفتار كرده اند كه البته حساب آنان را از حساب حاميان واقعي ولايت فقيه جدا مي دانم . به هر حال درباره رفاقتمان با شهيد گودرزي ايشان انشاء الله در قيامت خودشان قضاوت خواهند كرد و در مسئله اتهام عدم تأكيد بر ولايت نيز ، خدا براي من كافي است . از اين كه همين يك بار هم تشريف آورديد و مرا به قهر نواختيد متشكرم .در آخر اين نوشته ام با عنوان ( فصل الخطاب رهبري ) را از باب شاهدي بر ادعاهايم يادآور مي شوم تا قضاوت براي ساير خوانندگان راحت تر باشد http://mokhber52.parsiblog.com/-1042858.htm" target="_blank">http://mokhber52.parsiblog.com/-1042858.htm

    سلام

    تبريك و تسليت مي گم .

    خوشا به حال آنانكه با شهادت رفتند......

    پاسخ

    و عليكم السلام . از لطفتون بي نهايت ممنونم . واقعا خوش به حال آنان كه با شهادت رفتند و البته خواهند رفت ...

    سلام

    تسليت ميگم ...

    اين تنها چيزيه كه به ذهنم ميرسه

    انشاالله خدا همچين لياقتي به ما هم بده

    پاسخ

    سلام . از لطفتان ممنونم و از خدا مي خواهم دعاي خوبتان را اجابت فرمايد .

    سلام استاد

    من تازه ديشب متوجه شدم ، آقاي گودرزي ...

    تسليت مي گم.

    باورش برام سخته..............

    پاسخ

    سلام . بار فراق دوستان بس كه نشسته بر دلم / مي روم و نمي رود ناقه به زير محملم .
    + ن 

    حاج آقا آيا عکسي از پيكر ايشان بعد از شهادت داريد؟

    باورم نمي شود

    باورم نمي شود

    پاسخ

    بله تصاويري موجود هست اما براي انتشار آن بايد از خانواده آن شهيد اجازه بگيرم . در صورتي كه اجازه فرمودند منتشر خواهم كرد .

    دريغ قافله ي عمر كانچنان رفتند

    كه گردشان به هواي ديار ما نرسد

    روحشون شاد...

    + س 
    عجب است كه عكس شهدا مي بينيم و عكس شهدا عمل مي كنيم!
    + مصطفي 
    چه خوش رفت ...
    پاسخ

    و چه تلخ مانديم ...

    سلام قولا من رب الرحيم

    خداوندا چگونه زيستن را به من بياموز ، چگونه مردن را خود خواهم آموخت !

    دكتر علي شريعتي

    انشاءالله همگي لايق حسيني زيستن و حسيني رفتن گرديم .

    پاسخ

    انشاء الله .
    + محسن 

    وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

    متاسفانه همين امروز بعد از ظهر فهميدم كه تشييع پيكر شهيد در كرج بوده...

    كاش زودتر ميدونستم و ميومدم.

    ما كرج هستيم.

    خدا به بازماندگانشون و همچنين شما صبر بده...

    پاسخ

    از لطف و همدردي شما بي نهايت ممنونم .