• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : به ياد شهيد عباس گودرزي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 25 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بياييد با هم عهد ببنديم 

    من در يكي از اردوهاي جنوب از شهيد گودرزي پرسيدم كه چطور مي توانيم درخواست كنيم از صدا و سيما كه پخش برنامه هاي دفاع مقدس را افزايش دهد؟

    ايشان پاسخ دادند بعد از پخش يك برنامه مرتبط با دفاع مقدس با سيما تماس بگيريد و ضمن تشكر از آنان بخواهيد پخش اين برنامه ها را بيشتر كنند و در صورتي كه پخش كم است زنگ بزنيد و درخواست پخش برنامه هايي در اين زمينه ها كنيد.

    من اين رويه را از دو سال پيش تا به حال تا توانسته ام اجرا نمودم. واقعا وقتي كه عده اي از مردم بابت برنامه هاي طنز و خالي از محتوا يا فيلمهاي كره اي و ژاپني اظهار نظرهاي آن چناني مي كنند و تازه خود مسئولان سيما هم انواع برنامه هاي دعوت و مصاحبه و مستند و تشكر و .... برايشان ترتيب مي دهند و به تماسهاي انبوه! و استقبال مردم به عنوان دليل موفق بودن آن برنامه ها استناد مي كنند،‏در چنين فضايي اين توصيه شهيد گودرزي حداقل كاري است كه مي توانيم انجام دهيم و در همه حال انجامش ممكن است.

    پس از امروز با شهيد گودرزي پيمان ببنديم كه با ديدن هر برنامه،‏كليپ، سرود،‏مستند،‏فيلم سينمايي،‏خبر و هر چيز مثبت يا منفي در باره دفاع مقدس يا مسائل معنوي يا مهم و مربوط به جهان اسلام سعي كنيم حتما با سيما كه ارتباطات مردمي اش 162 است تماس بگيريم و نظرمان را ارسال كنيم تا اگر معيار مسئولان اين سازمان در توفيق و تاثيرگذاري يك برنامه فقط استقبال مردمي است برنامه هاي مثبت در اين معيار كم نياورند.

    شادي روح شهيد گودرزي و همه شهداي اسلام صلوات

    پاسخ

    اللهم صل علي محمد و آل محمد .