• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : طيف متفاوت سبزها !
  • نظرات : 4 خصوصي ، 65 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام عليکم.
    بنده اين همه وقت صرف کردم و برايتان از همه چيز گفتم آخر شما برگشته ايد و مي گوييد فلاني نظام فکري منسجم ندارد!
    چي بگم والا! بهتر است باز هم خودم و شما را به تفکر دعوت کنم.
    در يکجا فرموديد:
    پاسخ مدير وبلاگ ( يكشنبه 17/8/1388 - 8:37 ع ) : م من با پناه بردن آقايان به آيت الله بيات و يا آيت الله صانعي مشكلي ندارم اما زنده كردن آقاي منتظري برايم قابل پذيرش نيست .

    آقاي منتظري 87 سال است که زنده است! و علمش نيز 60 70 سال است که زنده و پويا است مرگ اعمال آن است که ظلم را با خود حمل کني و 3800 نفر را به جوخه اعدام سپاري وبرخلاف قانون عمل کني.
    منتظري روح و سيره اش با اعتراض به ظلمها زنده ماند و پيش خدا و خلق خدا آبرو يافت.
    پذيرش يا عدم پذيرش چيزي که اظهر من الشمس است در نزد شما زياد براي خداوندي که حق را مي بيند مهم نيست. خداوند نه ذوب در حکومتهاست نه ذوب در افراد! و انسجام فکري هم دارد! اين گونه نيز نيست که ديگران را به جفا به علي متهم کند و سپس خودش را معيار و ميزان قرار دهد! پذيرش و طرد انشاالله در نزد خدا به ما آبرو بدهد نه در اين دنيايي که حق گويي باعث ساده لوحي و طرد مي شود!
    پاسخ

    وعليكم السلام . شما زحمت كشديد و وقت صرف كرديد اما من چه كنم وقتي شما از رفتار علي (ع) قبل از تشكيل حكومتش براي نفي نظام بعد از تشكيل آن بهره مي گيريد . من چه كنم وقتي شما نقص اجراي قانون را به پاي قانون مي گذاريد و به خاطر نفي آدمها ساختار نظام را نفي مي كنيد . من هم شما و خدم را به تفكر دقيق تر دعوت مي كنم و دعوت شما را نيز با جان و دل مي پذيرم . اما در خصوص آيت الله منتظري ، من ميان شخصيت علمي ايشان با نگرش سياسي شان تفكيك قائل هستم . اگر چه براي شخصيت علمي ايشان ارزش قائل هستم و با برخي رفتارهايي كه با ايشان شد موافق نيستم اما به انديشه سياسي ايشان نمي توانم اعتماد كنم و در اين زمينه تشخيص امام راحل را از تشخيص شما صائب تر مي دانم .