• وبلاگ : سراي انديشه
  • يادداشت : غضنفرهاي سياسي
  • نظرات : 6 خصوصي ، 29 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + اه 
    از مدتي پيش در متن با نام "خسته ولي اميدوار" مطلبي نوشته شده ولي ظاهرا آقاي مخبر جرأت پاسخگويي نداشته اند يا سياستشان اقتضا کرده بي پاسخ بگذلرند و شايد از ديدن اين آدمها که ملعبه دستشان شده اند و كم وبيش به هم ديگر تاخته اند لذت ببرند.
    + ز 
    زند و همچون وحشيان با قمه وا زنجير و چماق به جان دختر، پسر، پير، جوان و زن و مردملت بيفتند، به مردم اين را ثابت کرده که بسيج، غير از يک دسته ارازل و اوباش وحشي، و حتي ضد دين و ضد انسانيت که به قول مرهوم آيت الله عظمي منتظري براي دنياي ديگران (ميلياردها دلار سرمايه هاي کشور که خامنه اي و طايفه اش از ايران خارج کرده اند، هواپيماهاي خصوصي و زندگي اشرافي تر از شاه صابق بخوانيد:http://www.makhmalbaf.com/articles.php?a=496 ) ايران و ايراني که اين رژيم دروغگو و وطن فروش است و براي آبادي و سازندگي فرداي ميهن مقدّسمان متحد شويد ايران را با هم بسازيم يادتان نرود که پيروزي با اکثريت است و با مظلومان و در اين حکومت مظلومين وا قعي مردم ايران هستند، به کمکشان بشتابيد يا در آتش خشم ملت بسوزيد به اينکه چرا و چگونه بسيج شکل گرفت بينديشيد



    به جهنم بروند همش براي يک به به و آفرين گفتن و ذليل آم و ناس شده و به عنوان دشمن درجه يک ملت، چند وقت ديگر، ملت شما را در هر سوراخي که باشيد شکار خواهند کرد در حالي که سران رژيم با چمدانهاي پر پول با جتهاي خصوصيشان به کاخهاي روسيه، ونزولا و آفريقاي جنوبيشان فرار کرده و مردم انتقام تمام سي سال را از شما احمقها خواهند گرفت. مردم از زمان شاه هزار مرتبه عصبانيتر هستند و اين رژيم تا مدتي کوتاه ديگر بيشتر در کار نخواهد ماند من خودم و تمام طايفه ام ارتشي هستيم، روزي را به عنوان روز رستاخيز در نظر گرفته ايم که کل پادگانهاي کشور اعتصاب کرده و تا تشکيل دولت مووقت، تمام پايگاههاي سپاه و بسيج را تسخير کرده و تا زمان رفراندوم تشکيل دولت موقت خواهيم داد سپاه شايد از نظر تکنولوژي از ما مجهز تر باشد، ولي از نظر نيروي پياده براي کش مکش شهري، به فوت ما هم بند نخواهد بود. به اضافهء اينکه تمام کساني که دورهء سربازيشان را تمام کرده اند به عنوان داوطلب با ما همکاري خواهند کرد، يعني يک ارتش چند ده ميلوني. تازه حد اقل ??? نظامي و انتظامي سپاه هم با ما اعلام همبستگي کرده اند آيا ارزش اين را دارد که براي به به و چه چه يکي دو روز ديگر رژيم در قدرت، تمام آينده و جان خودتان را به خطر بيندازيد؟؟ همين الان تا دير نشده، با مردم متحد شده و بر ضد دشمنان اصلي
    سلام جناب مخبر. ايام رو تسليت عرض مي کنم . ديگه به ما سر نمي زنيد . دلمون براي جملات دلنشين شما تنگ شده . قلمتان همچنان روان باد

    كاش از عاشورا عبرت بگيريم

    + محمد محموديان 

    ما را كجا و تمسخر روح بسيج كجا

    اما آن بسيج كجا و اين بسيج كجا

    گر اندكي تفكر كني تو اي متعصب!

    بيني كه من و هاشمي و مقام معظم رهبري كجا

    آسمان به ريسمان مي بافي و بر چه تعصب داري؟

    آن بسيج امام كجا و اين بسيج سردري كجا

    البته درست مي گويي اي مدرس الفباي بسيج

    ليكن روح بسيج كجا و اين پرده دري كجا

    اما اگر كودك درون شما را من اذرده كرده ام

    پوزش،چرا كه من و والد و بالغ و كودك شما،كجا؟

    با اين تفكر شماست كه جدل در مقابل است

    اين راه تعصب برود تا به نا كجا

    سلام

    من رو ببخشيد اگر کامنت قبليم براي بعضي ها سنگين بوده ولي اصلا قصد توهين به كسي رو نداشتم و فقط نظر شخصيم رو نوشتم و هنوزم معتقدم به نظرم ولي اين رو نبايد فراموش كنيم كه همانطور كه دوست انظر الي ما قال ... نوشتند روح بسيج كلا چيز خوبيه و من هم كامنت قبليم با تاكيد مرز بين بسيج واقعي و جناياتي رو كه به اسم بسيج انجام مي شه رو مشخص كردم كه افرادي كه داراي منطق صفر و يك هستند همه رو با يك چوب نرانند ولي متاسفانه اين دوستمون اين جوري از ظن خود شد يار من.

    بالاخره اگر درست بنگريم ما همه با هم سعي در بهبود اوضاع فعلي داريم ولي شيوه ها با هم فرق داره در كل نه اون وري ها، نه اين وري ها، نه از وسط به اين وري ها يا اون وري ها و ... همه هم وطن هستيم يكم خودمون رو ري ست كنيم وقتي يه نفر يه حرفي ميزنه نگاه به خود فرد نكنيم كه به درد مي خوره يا نه، نگاه به حرفش بكنيم ببينيم به درد مي خوره يا نه؟اميد دارم، لج و لجبازي در جامعه ما ريشه كن شود،

    خدايا تو آن كن سرانجام كار

    كه تو خوشنود باشي و اين ملت هم رستگار

    + انظر الي ما قال ... 

    يه نفر به اسم محموديان هر توهيني كه مي تونه مي كنه آن هم با تمسخر كلام رهبر معظم انقلاب و توهين به بسيجياني كه امام از خدا خواستن با اونا محشور بشن.

    البته جاي تعجب نيست وقتي هاشمي كه خودش را ظاهرا همراه امام راحل و رهبري معرفي مي كنه اون حرفها را ميزنه از امثال اين آقا نمي شه انتظار بيش از اين داشت.


    هنوز براي يه عده بايد الفباي بسيج را درس داد. روحيه غالب بر بسيج فداكاري و دفاع از اسلام و جانبازي است و اظهار نظر امثال اين آقا يا حتي آقاي هاشمي چيزي از بزرگي بسيج و اين شجره طيبه كم نمي كنه.

    در ضمن بعضي مي خواهند وانمود كنند كه بسيج فعلي يه چيز ديگه است! در حالي كه صحبتهاي مقام معظم رهبري و تجليل ايشون از بسيج مربوط به 4/9/1388 يعني كمتر از يك ماه قبل و در مورد همين بسيج فعلي است.

    يه عده هر چيزي را كه نمي تونن خراب كنن ميگن قبلا خوب بود ولي حالا نه! مثلا ادعا دارن رهبر قبلي (امام) را قبول دارن ولي رهبر فعلي را نه! بسيجي هاي شهيد آن هم فقط باكري و همت را قبول دارن ولي باقي بسيجي هاي شهيد و زنده را قبول ندارن! رشادتهاي بي نظير بسيج را فراموش مي كنند و خطاي ادعايي چندتا نوجوان را در بوق و كرنا مي كنن! علت چيه؟ اينه كه امام راحل يا شهدا به حسب جسمي و نبود در دنياي مادي قادر به پاسخگويي تهمتهاي اونا از طريق رسانه ها نيستن. (اگر چه روح بلندشون آدمهاي كوچك غير قابل هدايت را با پاسخ دندان شكن مواجه مي كند.)

    + محسن 

    سلام

    آقاي محمد محموديان دستت درد نكنه.

    به شدت با حرفتون موافقم.

    آخه اين بسيج و سپاه كجا اون بسيج و سپاه واقعي كجا؟

    اصلا ربطي به هم ندارن...

    به نظرم فقط مشترك لفظي هستن!

    + محمد محموديان 

    بسمه تعالي

    به خسته اي كه اداي اميدوارها رو در مياره

    با سلام

    احتراما بايد عرض كنم كه درسته كه ما به اصل نظام جمهوري اسلامي معتقديم ولي به عملكرد دولت و حكومت، منتقد و معترضيم و بايد جوري انتقاد كنيم كه براي دشمنان و بيگانگان بهانه اي درست نشود اما بايد تعارفات را كنار بگذاريم،

    «وقتي با حقيقت معنا به بسيج فعلي نگاه شود،اين بسيج رمز از بين بردن پايداري و ماندگاري و عزت ملي است ... بعضي تصور کردند بسيج منحصر است در همين تعداد گردان‌هاي بسيجي يا سازمان هاي نظامي بسيجي، البته كه به كاهدون زده اند اينها جزو مخ لص ترين بسيجي ها هستند اما بسيج فقط اين نيست، اين بسيج در همه عرصه ها در بخش هاي مختلف، در دانشگاه يک جور، در کارگاه يک جور، در قشرهاي مختلف مردم يک جور، در روستاها يک جور، در شهرها يک جور.... به طرز وحشتناكي حضور دارد،يک حضور فراگير همچون موور و ملخ. اين بسيج هم به پول وابسته است هم به عنوان و هم به جاه و جلال وابسته است،در ضمن همانطور كه همه مي دانند به دستور از بالا شديدا وابسته است. آيا بسيجي واقعي آن نوجوانهاي 14 ساله اي هستند كه در خيابانهاي تهران به اسم امر به معروف و نهي از منكر به جان و مال و ناموس مردم تعرض ميكنند و هيچ مرجع قانوني هم صدايش در نمياد.»

    البته توصيف سپاه فعلي كه كاملا با اصل سپاه پاسداران در تضاد هست و با اختيارات گسترده و نامحدود در تمامي عرصه هاي نظامي،اقتصادي،رسانه اي،اجتماعي،ورزشي و مهمتر از همه اصل چهل و چهارم قانون اساسي... به شدت در حال فداكاري و از خود گذشتگي مي باشد، در اين مقال نمي گنجد.

    اگر ظلم و جنايت و فسادي رو كه همين افراد مزدور در لباس مقدس بسيج و سپاه در سطح كشور انجام مي دهند رو نمي بينيم دو حالت داره يا نمي خواهيم ببينيم و يا چشمهامون ضعيفه كه در هر دو صورت نمي تونيم حقيقت رو انكار كنيم چون بالاخره كه آفتاب از پشت ابر مياد بيرون.

    بله بايد درست انتقاد كنيم ولي نه اين كه تو انتقاداتمون سانسور كنيم و بگيم اين بسيج و سپاه همون بسيج و سپاه واقعيه چرا كه اين امر ياعث مي شه كه اصل سپاه و بسيج و نتيجتا اصل نظام زير سوال بره. دشمنان هم مطمئن باشيد همين ساده لوحي ها رو مي خواهند.

    متاسفانه اين ره كه فعلا مي رويم به تركستان هم نيست.

    يا حق

    + خسته ولي اميدوار 

    سلام پس از مدتي که به خاطر انتقادات يکسويه شا دلزده شده بودم و به سايتتان مراجعه نمي کردم امروز از سر کنجکاوي سري زدم و ديم که با ابزار منطق به انتقاد از برخي بي منطقي ها پرداخته ايد اما باز هم يک سويه. مدتي بود به خوانندگان توصيه مي کرديد که چرا فکر مي کنيد حق همان است که شما مي گوييد؟ حالا با اجازه بنده شما را مخاطب همين سخنتان قرار مي دهم. آيا حق همان است که شما گفته ايد؟ بهتر است بگويم آيا تمام حق همين است و بيش از اين نيست؟

    اگر از آقاي حسينيان كه شخصيت چندان شناخته شده اي نيستند و خود يا ديگران او را وزنه اي در نظام نمي دانند چنين انتظار به جايي داريد از آقاي هاشمي كه چندين برابر بايد انتظار داشته باشيد. چرا ايشان كه در نظام نقش و تأثير بسياري داشته اند در جامعه القاي دودستگي و تفرقه آن هم به صراحت مي كنند و شما دم نمي زنيد در حالي كه صحبت هاشمي براي بيگانگان و نيز دلسوزان نظام از اهميت بيشتري برخوردار است تا امثال حسينيان. من با تمام ناراحتي كه از هاشمي به دل داشتم وقتي ايشان در دفاع از امام و رهبري صحبت كردند دلم آرام گرفت و خدا را به خاطر اين موضع ايشان كه براي دوست و دشمن مهم است شاكر شدم. اما ديري نگذشت كه انتشار سخنان ايشان در جمع دانشجويان قلبم را از اندوه و نگراني مملو كرد و احساس ناامني براي آينده نمودم. سخنان ايشان را تفسير نمي كنم فقط بخشي را مي نويسم و شما قضاوت كنيد اولا آيا حق ندارم نگران باشم و ثانيا اگر كسي مثل حسينيان اين حرفها را زده بود چه مي گفتيد؟(اين را دفاع از او قلمداد نكنيد.)

    «حکومت بسيج و سپاه دارد و اين طرفي‌ها هم استاد، دانشجو، نخبه، کارگر و مدير دارند و من نظرم اين است که ما بايد درگيري‌هاي خياباني را با آزاد کردن رسانه‌ها به رسانه‌ها بکشانيم.»

    و اما جايگاه بسيج در نگاه رهبري چيست؟به همين سخنان اخير رهبر معظم انقلاب در چهارم آذرماه جاري برگرديم و بيانات ايشان را در خصوص بسيج مرور کنيم:

    «وقتي با حقيقت معنا به بسيج نگاه شود، بسيج رمز پايداري و ماندگاري و عزت ملي است ... بعضي تصور کردند بسيج منحصر است در همين تعداد گردان‌هاي بسيجي يا سازمان هاي نظامي بسيجي، البته اينها جزو بهترين بسيجي ها هستند اما بسيج فقط اين نيست، بسيج گسترده است در همه عرصه ها در بخش هاي مختلف، در دانشگاه يک جور، در کارگاه يک جور، در قشرهاي مختلف مردم يک جور، در روستاها يک جور، در شهرها يک جور.... بسيج حضور دارد، يک حضور فراگير، مقتدر و تمام نشدني، بسيج نه به پول وابسته است نه به عنوان و جاه و جلال وابسته است، نه به دستور از بالا وابسته است.»

    رهبر انقلاب در بيانات خود فرموده‌اند: «دشمنان مي‌دانند که حضور بسيجي، واقعيت بسيج در کشور و در ميان ملت ايران چقدر اهميت دارد لذا همت مي‌گمارند بر اينکه اين حقيقت مؤثر و کارآمد و نافذ را مورد تهاجم قرار دهند.»

    اين جملات بخشي از سخنان اخير آقاي هاشمي در جمع دانشجويان در مشهد است که با صراحتي تمام مواضع خود را در خصوص جايگاه و نقش بسيج بيان کرده‌اند : «حکومت بسيج و سپاه دارد» طبق بيان ايشان «بسيج» تنها بخشي از بدنه حکومت است و تعلقي به توده مردم و ملت ايران ندارد چرا که در ادامه از اين جمله خود اينگونه نتيجه گرفته‌اند: "اين طرفي‌ها هم (طرف مقابل حکومت) استاد، دانشجو، نخبه، کارگر و مدير دارند".
    ايشان در نهايت ظرافت و بدون اينکه لحن و ادبيات اپوزيسيون به خود بگيرند، مشروعيت و مقبوليت مردمي بسيج که به تعبير امام راحل «شجره طيبه» است را زير سئوال برده‌اند و بسيج را تنها دست‌پرورده حکومت و جداي از توده مردم دانسته‌اند و در کنه کلام خود حساب «اساتيد، دانشجويان، نخبگان، کارگران و مديران» را از بسيج جدا کرده‌اند و گويي که در بين اساتيد، دانشجويان و توده مردم کشورمان، بسيج و تفکر بسيجي جايگاه و پايگاهي ندارد.

    اين گونه اظهارات ايشان تمامي ندارد و مي توانم موارد ديگري را هم برشمارم ولي روي صحبتم با شماست که يکسويه بدون هيچ انتقادي از ايشان دفاع مي کنيد آنهم با تز دفاع از ولايت فقيه. يعني شما هم از ولي فقيه همان استفاده نادرستي را مي کنيد که ديگران را به آن متهم کرديد. انتقاد يکسويه منصفانه نيست گاهي هم به خطاهاي امثال آقاي هاشمي و اظهارات سنگين ايشان که بيش از اينکه يک اظهار نظر باشد يک تفکر است تامل کنيد و با انديشه هاي امام راحل و رهبري بزرگوار محک بزنيد و با توجه به شأن و جايگاه آقاي هاشمي اثرات و منشاء اينگونه اظهار نظرها را بررسي کنيد. وگرنه امثال آقايان حسينيان يا حتي موسوي و خاتمي در مقابل امثال آقاي هاشمي وزنه قابل ذكري نيستند و اثر انحراف يا خطاي فكر و عمل آنان در مقابل ايشان از نظر عمق و گستردگي قابل مقايسه نيست. اگرچه بايد دقت كنند و از نهي به جا و شايسته شما برخوردار شوند.

    السلام علي من التبع الهدي

    در اقتدا به رهبر عزيزمان پيام تسليت ايشان را روي وب گذاشتيم و جدل هاي قبلي را حذف كرديم .

    خداوند مقام معظم رهبري را از جميع بلايا حفظ بفرمايد و ما را قدر دان و پيرو راستين ايشان و يار حقيقي امام زمان (عج) قرار دهد.

    يا علي

    سلام استاد

    ببخشيد چند روزي نبودم و سعادت ديدار نداشتم.

    ايام شهادت جد بزرگوارمون رو خدمت امام زمان(عج) و افتخارمون جناب حجه السلام و المسلمين سيد محمد حسن مخبر تسليت ميگم. آجرك الله في مصيبة جدك

    آقا تادلتون بخواد غضنفر داريم و مثل هميشه با شما موافقيم.

    راستي خيلي تبريک ميگم که اينقدر صبوريد و با طاقت و اهانت بعضي ها (که شخصيتشون همينه) رو با شخصيت مثال زدني خودتون جواب ميديد...

    تبارک الله...

    بسم الله القاسم الجبارين

    حاج احمد خميني در «رنج نامه» خود خطاب به آقاي منتظري مي‌نويسد:
    «‌يادتان هست در ملاقات آخر خود با امام شما نيم ساعت حرف زديد و امام سکوت کردند. وقتي بلند شديد، برويد، امام فرمودند: بيشتر حرف‌هاي شما درست نبود، خدا انشاءالله مرا ببخشايد و مرگم را برساند. امام تنها همين دو جمله را فرمودند.

    آيا از خود پرسيده ايد که چه کرديد که امام، مرگ خود را از خدا خواسته است و آن را به اطلاع شما رسانده است؟»

    منتظري خون به دل شير مردان عالم کرد. خدا را شکر که اجل بيش از اين مهلتش نداد

    + محسن 

    يک شهر دعا کرد و بلا کم نشد امسال
    خون شد جگر خلق و محرم نشد امسال

    اي ماه چه دير آمدي از راه و عجيب است
    دلواپس تو عالم و آدم نشد امسال

    پيش از تو محرم شد و پيش از تو عزا بود
    مويي ز عزاداري تو کم نشد امسال

    جايي ننشستيم که يادي نشد از درد
    شعري نسروديم که ماتم نشد امسال

    صد خيمه‌ي خاموش به تاراج جنون رفت
    يک خاطر آسوده فراهم نشد امسال

    در گريه نهفتيم عزاي شب خود را
    تاوان تو زخمي ست که مرهم نشد امسال

    + نيلوفر 

    جالبه واقعا

    كساني كه قبلا چماقدار بودن حالا همشون

    دم از قانون اساسي و غضنفر باري يه عده مي زنن

    ميگم شما خوبه بري به ده نمكي واسه

    ساختن خزعبلات عقده اي هاي 3 مشاوره بدي

    جالبه چماقدارا همه قلم به دست شدن

    اين غضنفرها که دعوي ولا دارند
    در خرقه شان به غير"منم"تحفه اي مياب
    ما عيب و نقص خويش و کمال و جمال غير
    پنهان نموده ايم .چوپيري پس خضاب
    في الحال در اين روز كه گدا معتبر شده
    قورباغه ابوعطا بخواند، در ميان آب
    ويلن لغضنفر ،چو ظلم ريشه كن شود
    اين چشمه حقيقت برون افتد از سراب
    سلام استاد.
    با اين وضعيت قمر در عقرب کشور که هدف داره شديدا پدر وسيله رو در مياره، هيچ آينده ي روشني در انتظار جوانها نيست. نمي دونم بعضيا دارن حرص چه چيزي رو مي زنند كه اين جوري حقيقت رو كتمان مي كنند متاسفانه جمعيت قابل توجهي از مردم هم فريب ضد تاكتيك هاي مذخرف يه عده رو مي خورند چون پرده ي تقّدس و تعصب مسير چشم و گوششون رو از مغزشون جدا كرده، ديگه از پينو كيو كه كمتر نيستن. خسته شديم، برف هم نمياد بريم سرمون رو بكنيم زير برف يكم خستگيمون در بره،والله خوش به حال هرچي كپك كه سرش زير برفه، خدا خودش به دادمون برسه.
    ببخشيد پر حرفي من رو
    يا حق.
       1   2      >